شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

برد کولر گازی ال جی

برد کولر گازی ال جی به عنوان یکی از اصلی ترین قطعات موجود در کولر گازی، اهمیت ویژه ای در این دستگاه داشته و خرابی آن می تواند منجر به بروز مشکلات عدیده ای در عملکرد آن شود. برد وظیفه کنترل همه کارهای مربوط به کولر گازی ال جی را بر عهده دارد. می توان از آن به عنوان مغز کولر گازی نیز تعبیر کرد.

برای تعمیر کولر گازی باید تخصص و مهارت لازم وجود داشته باشد و تکنسین از تجربه لازم در این زمینه برخوردار باشد. در غیر این صورت بی شک به سایر قطعات کولر گازی صدمات جبران ناپذیری وارد می شود که مشکلات و آسیب ها را دو چندان می کند.

برد کولر گازی ال جی

وظایف برد کولرگازی ال جی

برد کولرگازی ال جی یکی از قطعات الکترونیکی کولر گازی است که به صورت مستقیم با جریان برق این دستگاه در ارتباط است. کوچک ترین مشکل در این قطعه زمینه ساز اختلالات جدی در دستگاه است.  برد با صدور فرمان هایی به سایر بخش های کولر گازی، عملکرد این بخش ها را کنترل کرده و آنها را با هم هماهنگ می کند.

این قطعه وظایفی از جمله خاموش و روشن کردن موتور، کمپرسور، فن داخلی، فن بیرونی و تغییر حالت سرمایش/گرمایش کولر گازی را بر عهده دارد. لذا با خرابی و سوختن برد کولرگازی ال جی، کارکرد سایر بخش های دستگاه تحت تاثیر قرار گرفته و مختل می شود.

دلایل خرابی برد کولر گازی

  • نوسانات برق و سوختن برد
  • استفاده از کابل نامناسب
  • آمپر کشیدن کولرگازی
  • اتصال اشتباه سیم های رابط کندانسور و پنل
  • سرویس نشدن به موقع کولرگازی ال جی

تعمیر برد کولرگازی ال جی

تعمیر برد در بسیاری از موارد ممکن نیست. برد کنترل که درون قسمت داخلی کولر گازی قرار می گیرد، محل کنترل بسیاری از فعالیت های کولر است. تعمیر برد کولرگازی ال جی تنها در شرایطی انجام می شود که این قطعه نسوخته باشد. یعنی اگر قطعات داخلی برد معیوب شوند، می توان با تعمیر یا تعویض آنها این قطعات را تعمیر کرد.

قطعاتی همچون چشمی در برد به راحتی قابل تعویض بوده و با جایگزین کردن آنها می توان عملکرد برد را به حالت عادی باز گرداند. این در حالی است که در صورت سوختن برد، باید آن را با یک نمونه اصل و اورجینال تعویض نمود. تعمیرکاران در واحد تعمیر برد کولرگازی ال جی ترجیح می دهند که با همت و تلاش خود این قطعه را تعمیر کنند، زیرا به خوبی می دانند که مسیر تعویض سختی را رو به رو خواهند داشت. در هر صورت اگر باز هم تعمیر ممکن نباشد، راه چاره ای وجود دارد.

تعویض برد کولرگازی ال جی

به دلیل انحصاری بودن برد کولر های گازی، معمولا نمی توانیم دقیقا همان برد مشابه را جایگزین کنیم. با این حال در درجه اول تلاش می کنیم که یک نمونه اورجینال را برای تعویض برد کولرگازی ال جی فراهم کنیم؛ در غیر این صورت تعمیرکاران ترجیح می دهند از یک برد همه کاره کولرگازی استفاده کنند.

استفاده از این برد هم بی مشکل نیست، اما جایگزین خوبی برای یک برد کاملا خراب است. فقط ممکن است گاهی مواقع دمپر کولر گازی کار نکند، در غیر این صورت تمام کارهای کولر گازی ال جی به صورت نرمال انجام می شود.

تعمیر کولر گازی ال جی

کولرگازی یک از کالاهای پر طرفدار و محبوب از کمپانی ال جی است. این محصول در کنار فراهم سازی هوای گرم و سرد در فصول مختلف سال، ویژگی های منحصر به فرد دیگری نیز دارد که این دستگاه را به یک دوست داشتنی محبوب تبدیل کرده است. کولر گازی ال جی در ایده آل ترین شرایط اگر به تعمیر و ترمیم و عیب یابی نیاز نداشته باشد، قطعا به سرویس های دوره ای برای حفظ سلامت خود نیاز خواهد داشت.

در هر صورت برای تعمیر کولرگازی ال جی به راحتی می توانید به تعمیرگاه اصلی این دستگاه مراجعه کنید و خدماتی اصل و با کیفیت در زمینه سرویس های دوره ای، عیب یابی، ترمیم و تعمیر و حتی تعویض قطعه به دست آورید.

واحد های تعمیراتی ال جی

کمپانی ال جی در صنایع مختلفی فعالیت رسمی دارد. لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری و کالاهای دیجیتال و تجهیزات وابسته به آن کامل ترین تقسیم بندی از حوزه فعالیت های کمپانی ال جی است. از جمله این محصولات می توان به  انواع یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، اجاق گاز، کولر گازی، اسپلیت، ماکروفر، تلویزیون، دستگاه پخش فیلم، سینمای خانگی، لپ تاپ، تبلت، موبایل، مانیتور و تجهیزات وابسته به آنها و … اشاره کرد.

هر یک از این تولیدات در واحد تخصص خودر مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد. ابزار آلات و دستگاه های عیب یابی، همگی مدرن و پیشرفته هستند. تعمیرکاران تجربه ای طولانی و طلایی در زمینه کاری خود دارند و به طور کلی تمامی خدمات در هر یک از این واحد های تعمیرات ال جی، همراه با گارانتی و ضمانت نامه کتبی و رسمی است.

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی یک مرکز معتبر و مجاز است. در زمینه فروش و خدمات پس از فروش به صورت تخصصی فعالیت می کند. این نمایندگی در کنار خدمات پس از فروش اصل و شرکتی، امکانات و تسهیلات بسیار دیگری برای کاربران در نظر گرفته است. در تنها نمایندگی رسمی ال جی در ایران می توانید از خدمات مشاوره ای رایگان و تخصصی استفاده کنید. امکان مقایسه دارید.

از نقاط ضعف و قدرت دستگاه مورد نظر خود مطلع می شوید و با در نظر گرفتن فاکتور های مهم در خرید، یک خرید آگاهانه و هوشمندانه خواهید داشت. در نمایندگی ال جی همواره به فکر رفاه و آسایش کاربران خود هستیم و برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید و جزئیات بیشتر را از همکاران ما در واحد فروش ال جی جویا شوید.

اخبار، اطلاعات، مقالات و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی ال جی و محصولات آن را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

امتیاز شما به این نوشته