شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعمیرات پاور تلویزیون ال جی

تعمیرات پاور تلویزیون ال جی در تعمیرگاه اصلی تلویزیون ال جی انجام می شود. تعمیر تخصصی تلویزیون امروزه بخشی از نیاز روزمره افراد است، زیرا این دستگاه در هر خانه و تقریبا اداره ای مورد استفاده قرار می گیرد و متقاضیان بسیاری دارد. وقتی منبع تغذیه یا پاور تلویزیون ال جی خراب می شود، عملکرد سایر بخش ها نیز تحت الشعاع قرار می گیرد.

این قطعه وظیفه تامین برق مورد نیاز دستگاه از طریق باتری یا برق شهری را بر عهده دارد. به طور کلی، منبع تغذیه یا برد پاور، مداری الکترونیکی است که ولتاژ برق شهر را به ولتاژهای مستقیم مورد نیاز دستگاه تبدیل می کند. برای اجرای تعمیرات پاور تلویزیون ال جی لازم است از طریق یک مرکز معتبر وارد عمل شویم تا تعمیری با کیفیت داشته باشیم.

تعمیرات پاور تلویزیون ال جی

تعمیرات پاور تلویزیون ال جی چگونه اجرا می شود؟

پاور یا همان منبع تغذیه خازن هایی دارد. این خازن ها معمولا با بیشتر شدن عمر دستگاه دچار خرابی می شوند که تعمیرکار را مجبور می کند خازن فرسوده پاور تلویزیون را تعویض کند. وقتی ترانزیستورهای قسمت پاور خراب می شوند، به منظور اجرای تعمیرات پاور تلویزیون ال جی باید ترانزیستور ها عوض شوند.

در موارد نادر برای تعمیر یک تلویزیون ال جی، برد پاور تلویزیون عوض می شود. از جمله اختلالاتی که به دنبال خرابی پاور ظهور می کند، دیر روشن شدن تلویزیون است که می تواند به اَشکال مختلف، مشکلاتی را به دنبال داشته باشد. در هر صورت مشکل هر چه قدر هم که پیچیده باشد در واحد تعمیرات پاور تلویزیون مورد بررسی قرار می گیرد و بدون شک بر طرف می شود.

علائم خرابی پاور تلویزیون ال جی

  • خاموش شدن اتوماتیک تلویزیون ال جی پس از چند ساعت
  • خاموش شدن کامل تلویزیون ال جی
  • دیر روشن شدن تلویزیون ال جی
  • روشن نشدن تلویزیون ال جی و توقف بر روی چراغ پاور
  • خراب شدن ترانزیستور های پاور
  • چشمک زدن چراغ LED تلویزیون و روشن نشدن آن

اگر با هر یک از این مشکلات مواجه هستید، بدانید که پاور یا منبع تغذیه دستگاه شما درگیر اختلالاتی است که نیاز به کمک دارد، بنابراین برای اجرای تعمیرات پاور تلویزیون ال جی  باید هر چه سریع تر وارد عمل شوید.

تعمیرات تلویزیون ال جی

در تعمیرات تلویزیون باید با دقت و وسواس بیشتری وارد عمل شویم.گاهی در حق این دستگاه پر مصرف و پرکاربرد اجحاف می شود. شاید کاربر تصور می کند به همان اندازه که استفاده از این دستگاه ساده است، به همان اندازه نیز پروسه تعمیر ساده ای دارد، اما در حقیقت اینگونه نیست؛ این دستگاه پیچیدگی های ظریفی دارد که بی توجهی به آنها می تواند برای کاربر موجب پشیمانی و تحمیل هزینه های سنگین شود.

پیشنهاد می کنیم مرکز تعمیرات تلویزیون ال جی را در پس ذهن خود در نظر داشته باشید و هرگاه با مشکلی در رابطه با دستگاه خود مواجه شدید، به این مرکز استاندارد مراجعه کنید و از خدماتی متمایز و برتر بهره مند شوید.

واحد های تعمیراتی ال جی

تعمیرات بخش اجتناب ناپذیر هر دستگاهی است. مهم نیست دستگاه چه اندازه بزرگ یا چه اندازه کوچک باشد. مهم این است که در هنگام مواجه با هر گونه اختلال و مشکلی بتوان برای تعمیر و سرویس آن از طریق یک مرکز معتبر اقدام کرد.

واحد های تعمیرات ال جی یک نمونه محدود از این مراکز معتبر و مجاز است که با استفاده  از دستگاه های عیب یابی و تعمیر مدرن و پیشرفته دقیقا می تواند مشکل را برطرف کند و دستگاه سالم را به کاربر هدیه دهد.

تعمیرات لوازم خانگی، تعمیرات لوازم صوتی و تصویری و تعمیرات تجهیزات هوشمند از جمله اصلی ترین واحد های تعمیراتی ال جی است که زیر مجموعه های ویژه خود را دارد و به راحتی همه مشکلات را به شکل حرفه ای حل می کند.

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی نیاز همه کاربران خود را شناخته است. این نمایندگی می تواند صفر تا صد این نیاز ها را با بالاترین امکانات پاسخ بگوید و کاربر را مطمئن سازد که خدماتی ناب و بی سابقه دریافت خواهد کرد. اگر به فکر خرید هر یک از محصولات ال جی هستید می توانید با مراجعه به این نمایندگی درباره محصول مورد نظر اطلاعات مفیدی به دست آورید و در نهایت با آگاهی کامل اقدام به خرید کنید.

اطلاعات سایر تسهیلات این نمایندگی را می توانید از کارشناسان حوزه فروش به دست آورید. یادآوری می کنیم که در این نمایندگی مجاز خدمات آموزش نیز ارائه می شود. واحد آموزش تعمیرات انواع محصولات ال جی یک واحدی است که در بخشی مجزا، فعالیت مجزا دارد. می توانید با تماس مستقیم با این واحد از چند و چون این دوره های آموزش اطلاع پیدا کنید.

اخبار، اطلاعات، مقالات مرتبط و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی ال جی را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید.

امتیاز شما به این نوشته