شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعمیر اسپلیت پاناسونیک

کولرهای گازی یا اسپلیت جزئی از محصولات دستگاه‌های تهویه مطبوع می‌باشند که انواع و اشکال گوناگونی دارند این نوع از دستگاه های تهویه مطبوع هم قابلیت گرمایش و هم سرمایش را دارند. یکی از مطرح ترین انواع این اسپلیت ها، محصولات پاناسونیک است. اسپلیت های پاناسونیک به جهت برخورداری از کیفیت بالا، در فصول گرم وسرد مورد توجه بسیاری از مردم قرار میگیرند. مانند بسیاری از اسپلیت ها، این دستگاه ها به جهت پیچیدگی فراوان خود، با احتمال خرابی های بسیاری هم روبرو هستند.

این خرابی ها در گروه های مختلفی مورد بررسی قرار میگیرند. آن چه در اجرای فرایند تعمیر نقش اساسی دارد، عیب یابی صحیح است. با تشخص صحیح خرابی و علت آن میتوان تمهیدات ویژه را درراستای تعمیر به عمل آورد. یکی از تاثیرگذار ترین اموری که در جلوگیری از خرابی اسپلیت ها نقش اساسی دارد، سرویس های دوره ای است. نمایندگی تعمیر اسپلیت پاناسونیک ، با ارائه ی جامع خدمات پشتیبانی قادراست هر گونه مشکل را در زمینه های مختلف برطرف کند. در این مقاله قصد داریم به بررسی انواع مشکلات اسپلیت ها و راه های برطرف سازی آن ها بپردازیم.

اجزای تشکیل دهنده ی اسپلیت های پاناسونیک

همانطور که گفته شد، اسپلیت های پاناسونیک از اجزای مختلفی تشکیل شده اند. عملکرد هر کدام از این تجهیزات مکمل سایر بخش ها در انجام فرایند گرمایش و سرمایش است. اسپلیت های پاناسونیک از دو بخش کلی مکانیکی و الکتریکی تشکیل شده اند. مهم ترین قطعات تشکیل دهنده ی بخش مکانیکی کمپرسور، کندانسور، اوپراتور، ماده ی مبرد و لوله ی مویین است.

اکتروموتور فن، پروانه، برد اکترونیکی، فیوز حرارتی اتوماتیک، سنسور دما، خازن ها و تابلو برق نیز از اصلی ترین اجزای تشکیل دهنده ی بخش الکتریکی اسپلیت های پاناسونیک هستند. هر کدام از این قطعات ممکن است بر اثر عوامل مختلف دچار خرابی شوند. متخصصان نمایندگی تعمیر اسپلیت پاناسونیک ضمن گذراندن دوره های مختلف شناخت و تعمیر این اجزا، قادرند هر گونه مشکل را در عملکرد این دستگاه ها مرتفع سازند.

متداول ترین مشکلات اسپلیت های پاناسونیک

معمولا اسپلیت های پاناسونیک با احتمال چندین مشکل متداول روبرو هستند که در نمایندگی تعمیر اسپلیت پاناسونیک مورد بررسی قرار میگیرند. این مشکلات شامل موارد زیر هستند :

  •  کاهش سرمایش کولر گازی
  • عدم کارکرد کندانسور یا فن بیرونی
  •  خرابی برد الکتریکی
  •  اتصال و خرابی کابل ها
  •  آبریزی کولر گازی
  • وجود برفک بر روی لوله های کولر گازی
  • کثیفی فیلتر هوا
  •  صدای غیر معمول اسپلیت
  •  لرزش غیر معمول اسپلیت
  •  روشن نشدن تهویه ی مرکزی
  • عدم کارکرد فن داخلی کولرگازی
  • ارائه ی خدمات سرویس در محل اسپلیت پاناسونیک

    اسپلیت های پاناسونیک به جهت حساسیت بالای خود در طول مراحل نصب و راه اندازی، به هنگام تعمیر از پیچیدگی های فراوانی برخوردار هستند. نمایندگی تعمیر اسپلیت پاناسونیک با آگاهی از این مسئله، سرویس های متنوعی را ارائه میدهد. یکی از این خدمات، انجام تعمیرات و سرویس این تجهیزات در محل است. از آن جا که اسپلیت ها به سختی قابل جابه جایی هستند، تعمیرکاران ما خود را به محل مورد نظر میرسانند و انجام مراحل مختلف تعمیر را عهده دار میشوند.

    این خدمات طیف وسیعی از اختلالات را در بر میگیرد. از اولویت های نمایندگی تعمیر اسپلیت پاناسونیک ، ارائه ی خدمات سرویس در محل با حداقل زمان با حداکثر کیفیت است. طریقه ی دریافت این خدمات از سوی کاربران تنها برقراری تماس با نمایندگی ست. بعد از ارائه ی سفارش، تعمیرکاران زبده ی این مجموعه، با مراجعه به محل، تعمیر انواع اسپلیت های پاناسونیک را به انجام میرسانند.

    5/5(1 امتیاز)