شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعمیر برد کولر گازی سامسونگ

برد به عنوان یکی از قطعات اصلی کولرگازی شناخته میشه که اهمیت ویژه ای در عملکرد این دستگاه داره. باید بدونین که در صورت خرابی این قطعه یا عملکرد ناقصش، عملکرد کلی دستگاه با مشکلات جدی مواجه میشه و نمیتونین نتیجه ی مطلوب رو ازش بگیرین. به همین دلیل لازم و ضروریه که بررسی و تعمیرات برد توسط افرادی انجام بشه که مهارت کافی در زمینه ی تعمیر کولرگازی دارن و میتونن این قطعه رو به صورت درست و بی نقص ترمیم کنن.

واحد تعمیرات لوازم خانگی در نمایندگی سامسونگ مرکز سخت افزار ایران، با استخدام جمعی از مجرب ترین تکنسین های این حوزه و بهره گیری از پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا، تخصصی ترین خدمات رو در زمینه تعمیر و تعویض برد به کابران محترم ارائه میده. شما کاربران عزیز میتونین برای تعمیر و رفع مشکل برد کولر گازی سامسونگ خودتون، به این نمایندگی مراجعه و سطح بالا ترین خدمات رو در اسرع وقت دریافت کنین. با مراجعه به ادامه ی مطلب میتونی با نکات کاربردی راجع به ماهیت عملکردی برد و تعمیرات این قطعه آشنا بشین.

تعمیرات برد کولر گازی سامسونگ

اگه خوش شانس باشین و برد کولر گازی سامسونگ تون نسوخته باشه، امکان ترمیم این قطعه وجود داره؛ در غیر این صورت، باید تعویض بشه. اگه عملکرد ناقص برد تنها به دلیل خرابی قطعات داخلی اون باشه، میشه با تعویض اون بخش ها، کارکرد برد رو به حالت عادی برگردوند و به تبعش، مشکلات کولرگازی رو هم برطرف کرد. خوشبختانه برد خیلی راحت تعمیر میشه و با استفاده از یک چشمی جدید، میشه مشکلاتش رو به صورت کامل برطرف کرد.

این در حالیه که در صورت سوختن برد، باید اونو با یک نمونه اصل و اورجینال تعویض کزد. نکته حائز اهمیت اینه که برای تعمیر یا تعویض برد کولر گازی سامسونگ ، باید این قطعه رو به خوبی شناخته و از ابزار استاندارد برای این فرایند استفاده کرد. تکنسین های ما در نمایندگی سامسونگ، ضمن برخوردای از دانش فنی و تجربه عملی بالا، از ابزار آلات مدرن و پیشرفته استفاده میکنن و برد کولر گازی شما رو به بهترین شکل تعمیر یا تعویض میکنن.

عملکرد برد در کولر گازی

تو بخش قبلی گفتیم که برد، یه قطعه ی خیلی مهم و کاربردی در کولر گازی و اسپلیت به حساب میاد و مشکلاتش رو عملکرد دستگاه تاثیر منفی میذاره. خب برد به صورت مستقیم با برق در ارتباطه و وظیفه داره فرمان هایی رو به سایر بخش های دستگاه صادر کنه و به این ترتیب، عملکرد کلی قطعات کولر رو تحت کنترل بگیره. حالا میشه دلایل این میزان اهمیت برد کولر گازی سامسونگ رو به راحتی فهمید. از کار افتادن یا سوختن برد کولر گازی سامسونگ، باعث میشه که سایر بخش های دستگاه تحت تاثیر قرار بگیره و عملکردشون به شدت مختل بشه.

توجه داشته باشین که اگه تعمیرکار از ماهیت برد اطلاع نداشته باشه و تسلط کافی بر ساختار این قطعه نداشته باشه، ممکنه با تعمیر ناقص برد، زمینه رو برای بروز مشکلات جدی تری در کولر گازی فراهم کنه. به همین دلیل هم لازمه که تعمیر یا تعویض برد کولر گازی در مرکزی مجهز و توسط تکنسین هایی خبره و مجرب انجام بشه. همکارای مجرب ما واحد تعمیرات کولرگازی سامسونگ ، این اطمینان رو بهتون میدن که قطعه ی مورد بحث رو به بهترین شکل و در سطح تخصصی ترمیم کنن.

مشکلات رایج برد کولر گازی  Samsung

با توجه به این که برد با برق در ارتباطه، مشکلاتش هم ناشی از جریان برق هست. نوسانات برق، دشمن درجه یک برد کولر گازی محسوب میشه؛ باید بدونین در اثر این نوسانات، برد به شدت دچار مشکل میشه و حتی ممکنه بسوزه. قطعات بسیار ظریف و حساسی با عنوان چشمی، سنسور و ترانس در برد وجود داره که تحت تاثیر نوسانات برق، دچار مشکل میشن و برد رو از کار میندازن. وقتی برد دچار مشکل میشه، دیگه نمیتونه فرمان های لازم رو به سایر قطعات صادر کنه و به این ترتیب، عملکرد کلی کولر با اختلالات جدی مواجه خواهد شد.

در این شرایط، کمپرسور از کار میفته و در نهایت، شاهد بروز حالتی به نام اورلود در کولرگازی Samsung خواهیم بود. کارشناس های تعمیر تهویه مطبوع معتقدن که اورلود برای کولر گازی خیلی خطرناکه و حتی ممکنه این دستگاه رو به طور کلی از کار بندازه. این نکته رو هم مد نظر داشته باشین که بررسی و تعمیر برد کولر گازی در هریک از حالت های ذکر شده، نیاز به تخصص و مهارت بالایی داره و کاربران عادی به هیچ عنوان نمیتونن در این زمینه موفق عمل کنن. شما عزیزان میتونین برای تعمیر این قطعه کولر گازی تون، به نمایندگی مجاز سامسونگ در مرکز سخت افزار ایران مراجعه کنین و شاهد رفع مشکل در اسرع وقت باشین.

تعمیرات سامسونگ در تهران

در واحدهای تعمیرات سامسونگ در تهران ، تعمیر تخصصی و رفع معایب محصولات این شرکت انجام میشه. هر واحد به محصول خاصی اختصاص پیدا کرده و تعمیرکارای زبده ی این واحدها، پس از عیب یابی دقیق، از ابزارآلات نوین استفاده میکنن و دستگاه مورد نظر رو به بهترین شکل ممکن تعمیر میکنن. برای بهره مندی از خدمات ارائه شده در این واحدها، میتونین به نمایندگی مجاز samsung در مرکز سخت افزار ایران مراجعه کنین. همکاران ما شمارو راهنمایی میکنن و بسته به نوع محصولتون، به واحد مربوطه هدایت میکنن. تعمیرکاران در این واحدها، پس از عیب یابی محصول، تعمیرات اونو و مشکلات دستگاه رو برطرف می کنن. لازم به ذکره که در واحدهای تعمیرات سامسونگ در تهران ، به شما ضمانت نامه معتبر تعمیرات هم ارائه میشه.

[us_carousel columns=”4″ items_quantity=”5″ items_layout=”portfolio_2″ carousel_dots=”1″ carousel_autoplay=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa” overriding_link=”post”]
امتیاز شما به این نوشته