شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعمیر تاچ لپ تاپ lenovo

تعمیر تاچ لپ تاپ lenovo بخش مستطیل شکلی است که در قسمت پایینی لپ تاپ تعبیه شده است. این مستطیل مهم و حساس، نقش موس را بازی می کند. حساسیت های بسیار بالایی دارد و همواره باید مراقب سلامت آن باشیم. تقریبا همه تاچ پد ها در انواع لپ تاپ ها با پشتیبانی از مولتی تاچ، با سطحی صاف و دکمه هایی نرم طراحی می شوند. خرابی تاچ پد امکان استفاده از لپ تاپ را سخت می کند. در این حالت کاربر با استفاده از کلید های بسیار محدودی در کیبورد می تواند نشانه گر موس را در صفحه نمایش جابه جا کند، ولی عملا بخش اعظمی از فعالیت های کاربر مختل می شود. او مجبور خواهد بود از موس استفاده کند تا فکری به حال خرابی تعمیر تاچ لپ تاپ lenovo کند و از یک مرکز تعمیرات لپ تاپ معتبر و استاندارد کمک بگیرید.

تعمیر تاچ لپ تاپ lenovo

علت خرابی تعمیر تاچ لپ تاپ lenovo

خرابی تعمیر تاچ لپ تاپ lenovo می تواند علل گوناگونی داشته باشد؛ این موضوع می تواند ریشه در مسائل نرم افزاری یا خرابی های سخت افزاری داشته باشد. اگر خرابی های سخت افزاری دلیل کارنکردن تاچ پد لپ تاپ باشد، تعمیر کمی سخت و گاهی نیز غیر ممکن است؛ ولی خرابی های نرم افزاری را می توان به کمک دانش و تخصص تعمیرکاران و نرم افزار کاران متبحر رفع کرد. با این حال باید بدانید که برای تعمیر تعمیر تاچ لپ تاپ lenovo اولین مسئله ای که باید بررسی شود این است که آیا علاوه برلپ تاپ، سیستم عامل هم پاسخگویی ندارد یا دارد. شاید لپ تاپ فریز شده باشد و به هیچ دستوری پاسخ نمی‌دهد. در چنین شرایطی تاچ‌پد هم کار نمی‌کند. در ادامه علت های دیگر را بررسی می کنیم.

دکمه‌ تعمیر تاچ لپ تاپ lenovo را فعال کنید

 غیر فعال بودن دکمه تاچ پد، منجر به عدم کارکرد این قطعه می شود.

دستگاه های جانبی را بررسی کنید

باید بدانید که برخی از دستگاه‌های USB و PS/2 با وصل شدن به لپ تاپ به طور خودکار تاچ‌پد را غیرفعال می‌کنند. برای تعمیر تعمیر تاچ لپ تاپ lenovo همه‌ دستگاه‌های جانبی را جدا کنید و عملکرد تاچ پد را دوباره چک کنید.

 تنظیمات موس را بررسی کنید

به کمک یک موس خارجی USB یا PS/2 تنظیمات موس یا تعمیر تاچ لپ تاپ lenovo را بررسی کنید. ممکن است این تنظیمات به هر دلیلی به هم خورده باشند و در نتیجه موجب عدم عملکرد تاچ پر لپ تاپ شوند

 برای دستیابی به تنظیمات موس، مراحل زیر را دنبال کنید.

در منوی استارت Windows عبارت change mouse settings را تایپ کنید و Enter  را بزنید. در پنجره Mouse Properties، تنظیمات تاچ‌پد را پیدا و بررسی کنید. مطمئن شوید که گزینه‌ Enable touchpad  تیک خورده باشد. تنظیمات را مطابق میل خود اعمال کنید و سپس روی Apply و OK کلیک کنید و دوباره تاچ‌پد را امتحان کنید.

Device Manager را بررسی کنید

Device Manager می‌تواند مشکل تعمیر تاچ لپ تاپ lenovo را با جزئیات توضیح دهد و در به‌ روز کردن درایور سخت‌افزاری کمک کند

 CMOS یا  BIOS را بررسی کنید

تعمیر تاچ لپ تاپ lenovo نباید از قسمت CMOS یا   BIOS غیر فعال شده باشد.

بررسی فایل‌های سیستم عامل

برای تعمیر تعمیر تاچ لپ تاپ lenovo باید فایل‌های سیستم عامل را بررسی کنید. خرابی فایل های سیستم عامل می  تواند مشکلات دیگری نیز به همراه داشته باشد. بدیهی است که برای اجرای این مرحله باید از مرکز معتبر تعمیرات لپ تاپ لنوو کمک بگیرید.

تعمیرات لپ تاپ در تهران

لپ تاپ یکی از کالاهای هوشمندی است که امروزه کارایی بسیار بالایی دارد. در منازل و شرکت های بزرگ و کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول با هر درجه ای از کیفیت، باز هم ممکن است درگیر اختلالات نرم افزاری و سخت افزاری شود.  در تنها مرکز رسمی تعمیرات لپ تاپ در ایران تمامی مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری این دستگاه با استفاده از تجهیزات مدرن شناسایی می شود.

در این مرکز مهم نیست که لپ تاپ شما از کدام برند و کدام مدل است؛ تعمیرکاران این واحد فوق حرفه ای، به دلیل آنالیز و واکاوی مدل های مختلفی از لپ تاپ ها و رایانه های قابل حمل، به خوبی با ساختار درونی آن آشنایی دارند و می توانند با یک عیب یابی دقیق و موشکافانه، مسیر درست تعمیر و ترمیم را انتخاب و اجرا کنند. اگر دستگاه شما به خدمات حوزه تعویض هم نیازمند باشد، سرویس تعویض با بهترین و بالاترین کیفیت ارائه می شود.

این واحد تعمیراتی در بخش های جداگانه و مستقل فعالیت دارد. هر بخش مسئولیتی ویژه بر عهده دارد و هر تعمیرکار تنها در حوزه کاری خود خدمات رسانی می کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید تماس بگیرید.

نمایندگی لنوو

نمایندگی لنوو درگاهی امن و ایمن است که در زمینه فروش، خدمات پس از فروش و تعمیرات لنوو فعالیت دارد. این نمایندگی امکانات و تسهیلات بسیار متنوعی را در اختیار کاربران قرار می دهد. در این نمایندگی می توانید در نخستین گام، با استفاده از سرویس مشاوره ای رایگان و تخصصی درباره محصول مورد نظر خود اطلاعات جامع و مفیدی به دست آورید. امکان مقایسه خواهید داشت و با در نظر گرفتن مهمترین فاکتور ها برای خرید یک محصول مناسب، وارد پروسه خرید خواهید شد.

کارشناسان بخش فروش همواره در کنار شما هستند تا بر اساس شرایط اختصاصی خود تصمیم بگیرید و از تصمیم خود رضایت کامل داشته ابشید. با خرید از این مجموعه معتبر و استاندارد، می توانید از خدمات پس از فروش ایده آل نیز استفاده کنید. در کنار بهره مندی از خدمات پس از فروش اصل و شرکتی، تسهیلات و امکاناتی متنوع و مفید نیز از طرف نمایندگی مجاز لنوو در اختیار کاربر قرار می گیرد که خرید او را برای همیشه بیمه می کند.

در بخش تعمیرات لنوو نیز تجهیزات مدرن و سازگار با ساختار محصولات لنوو فراهم است که مسیر عیب یابی ، تعمیر و ترمیم را مطمئن ساخته است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه تماس بگیرید و جزئیات بیشتر را جویا شوید.

اخبار، اطلاعات، مقالات و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی لنوو و محصولات آن را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

5/5(5 امتیاز)