شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعمیر تبلت لنوو A7-50 A3500

یکی از تبلت هایی که مورد توجه کاربران در سراسر دنیا قرار گرفته تبلت لنوو مدل A7-50 A3500 هستش. این تبلت جزو بهترین دستگاه های تولید شده ی کمپانی لنوو هست. این تبلت ارزان قیمت از ویژگی های مثبت و قابل قبول زیادی برخورداره. میتونیم به ویژگی هایی مثل خوش ساخت و خوش دست بودن این دستگاه، پردازشگر 4 هسته ای و کیفیت قابل قبول نمایشگر و دوربین مناسب اشاره کرد.

کمپانی لنوو برای ساخت بدنه ی این دستگاه از پلاستیک براق استفاده کرده. این بدنه براق نسبت به بسیاری از محصولات ارزان قیمت بازار کیفیت بهتری داره. در مجموع، این تبلت، بسیار خوب در دست می‌نشینه. اما این مقاله را بیش تر از این به  بررسی ویژگی های فنی این تبلت اختصاص نمیدیم.

هدف از این بحث بررسی مشکلات متداولیه که این تبلت ها ممکنه با اون روبرو بشن. تبلت لنوو مدل A7-50 A3500 ممکنه در طول عمر مفیدی که داره، با مشکلات مختلف سخت افزاری یا نرم افزاری روبرو بشه که در ادامه برخی از مهم ترین ها رو بررسی میکنیم.

رفع مشکل داغ شدن تبلت لنوو A7-50 A3500

یکی از مشکلاتی که کاربران هنگام مراجعه به نمایندگی تعمیر تبلت لنوو مدل A7-50 A3500 از اون ابراز نگرانی میکنن، داغ شدن بیش از اندازه ی دستگاه شونه.

البته این مشکل به اکثر دستگاه ها مرتبطه و فقط مربوط به این مدل و برند نیست. لازمه بدونید که داغ شدن بیش از حد تبلت میتونه به قطعات حساس داخلی اون آسیب های جدی وارد کنه. برای جلوگیری از چنین اتفاق ناخوشایندی، توصیه میشه اپ‌های غیر ضروری تر رو از تبلت خودتون پاک کنین.

با این کار امکان داغ شدن اون کمتر می‌شه. بازی‌های بسیار سنگین رو از روی تبلت خود پاک کنید و چندین اپ رو به طور همزمان روی اون اجرا نکنید. اگه این مشکل ادامه دار بود، لازمه حتما به نمایندگی تعمیر تبلت لنوو مدل A7-50 A3500 مراجعه کنین تا مشکلبه صورت تخصصی مورد بررسی قرار بگیره.

هنگ کردن صفحه ی نمایش تبلت لنوو A7-50 A3500

از مشکلات شایعی که تبلت های لنوو احتمالا با اون مواجه میشن، هنگ کردن صفحه ی نمایش اون ها ست. به عنوان مثال ممکنه زمان استفاده از تبلت لنوو به طور کاملا ناگهانی دستگاه فریز بشه یا  اصطلاحا هنگ کنه. در چنین مواقعی معمولا هیچ کدوم از برنامه‌ها کار نمی‌کنن. معمولا این اختلال در تبلت‌های قدیمی‌تر بیشتراتفاق میفته.

برای برطرف کردن اون باید تبلت خودتون رو بروزرسانی و تمامی برنامه‌های اون رو آپدیت کنین. اگه هنگ کردن تبلت ادامه داشته لازمه حتما به نمایندگی تعمیر تبلت لنوو مدل A7-50 A3500 مراجعه کنید.

حل اختلالات تاچ تبلت لنوو A7-50 A3500

اختلال در تاچ تبلت لنوو میتونه دردسرهای زیادی رو برای کاربران داشته باشه. اولین چیزی که باید انجام داد، پیدا کردن دلیل کار نکردن تاچ تبلت لنوو هست. معمولا این مشکل زمانی رخ می ده که بخش فیزیکی صفحه نمایش تبلت که تاچ رو پردازش می کنه، به درستی کار نکنه یا نرم افزار گوشی وظیفه اش رو به درستی انجام نده.

به عبارت دیگه این مشکل می تونه سخت افزاری یا نرم افزاری باشه. عیب یابی مشکلات نرم افزاری گوشی هیچ هزینه ای نداره و بسیار راحت تر از بلند کردن تاچ و ال سی دی تبلت تموم میشه. اما در صورت بروز مششکلات سخت افزاری یا ادامه دار شدن اختلال، لازمه تبلت مورد معاینه ی نمایندگی تعمیر تبلت لنوو مدل A7-50 A3500 قرار بگیره.

حل مشکل شارژ نشدن تبلت لنوو A7-50 A3500

مشکل شارژ نشدن تبلت های لنوو و سایر تبلت ها رو میتونیم از متداول ترین مشکلات بدونیم. برای حل این خرابی، ابتدا لازمه از یک شارژر دیگه با سیم شارژی متفاوت استفاده کنین. اگر به شارژر دیگه ای دسترسی ندارید می‌تونید تبلت رو از طریق کابل به کامپیوتر وصل کنید تا از سالم یا ناسالم بودن شارژر خود مطمئن شید. اگر شارژ مشکل نداشته باشه احتمال زیاد کارایی باتری با اشکال مواجه شده. پس لازمه تعمیرکاران نمایندگی تعمیر تبلت لنوو مدل A7-50 A3500  اون رو معاینه و در صورت نیاز تعمیر کنن.

نمایندگی تعمیر تبلت لنوو

نمایندگی تعمیر تبلت لنوو از همون سال های ابتدایی که این تبلت ها به بازار راه یافتن، به اراده ی مدیران و مهندسان زبده ی نرم افزار و سخت افزار، راه اندازی شد. با گسترش و پیشرفت تکنولوژی تبلت های لنوو و متنوع تر شدن مدل ها، این نمایندگی، دامنه ی فعالیت خودش رو وسعت چشمگیری داد و حالا پس از چندین سال تجربه ی مفید، در چندین شعبه در سراسر کشور، آماده ی خدمت رسانی به تمامی کاربران و دارندگان تبلت های لنوو است.

فعالیت های نمایندگی تبلت لنوو در دو حوزه ی اصلی فروش و تعمیر دنبال میشه. همونطور که میدونید، این دستگاه ها، ممکنه به اختلالات بسیاری دچار بشن که با نظر به افزایش قیمت ها، کاربران بسیاری رو از خرید تبلت جایگزین و جدید تر، منصرف میکنن. به همین خاطر نمایندگی تبلت لنوو تاکید فراوانی هم به تعمیرات انواع تبلت های لنوو داره.

امتیاز شما به این نوشته