شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعمیر مادربرد آی مک

تعمیر مادربرد آی مک در مرکز تعمیرات اپل با استفاده از تجهیزات برتر انجام می شود. همان طور که می دانید مادربرد زیر بنای اطلاعات و قدرت است. این قطعه به دلیل حساسیت بسیار زیاد گاهی ممکن است دچار اختلال شود. مادربرد از اساسی ترین قطعات آی مک می باشد. پیچیدگی این قطعه باعث شده است که تعمیر مادربرد آی مک کاری بسیار تخصصی و نیازمند مهارت باشد.

پیشنهاد ما به کاربران این است که اگر مادربرد دچار هرگونه اختلال و آسیبی شد، تعمیر مادربرد آی مک را به دست متخصصان مربوطه بسپارید. ضمن آنکه مراجعه ی شما به یک مرکز رسمی بسیار ضروری است، زیرا مراکز غیر رسمی ممکن است در زمان تعویض قطعات مادربرد از نمونه های تقلبی استفاده کنند که این موضوع زمینه ی صدمات کلی آی مک را فراهم می کند. به همین منظور برای تعمیر مادربرد آی مک حتما به یک مرکز رسمی و مجاز مراجعه کنید.

مشکلات مادربرد آی مک

برای تعمیر مادربرد آی مک ابتدا لازم است تا با این وسیله آشنا شوید. آی مک ها نوعی از رایانه های رومیزی یا چندکاره هستند که توسط کمپانی اپل وارد دنیای تکنولوژی شده اند. این دستگاه دارای پیچیدگی های بسیاری است، مادربرد آی مک یکی از حساس ترین و پیچیده ترین قطعات داخلی این دستگاه می باشد.

ماردبرد ها عموما دچار آسیب دیدگی هایی مثل سوختگی یا خرابی خازن، سوختگی دیود ها، افزایش دمای چیپ ها می شوند. همه اینها از رایج ترین ایراداتی است که تعمیر مادربرد آی مک را ضروری می کند. تعمیر مادربرد آی مک حتما باید به وسیله ی کارشناسی متبحر انجام شود. شما با مراجعه به مرکز ما می توانید تمام عیوب  دستگاه خود را در کوتاه ترین زمان برطرف کنید.

تعمیر مادربرد آی مک و نشانه های خرابی آن

یکی از دلایلی که نشان از خرابی مادربرد دارد، روشن نشدن آی مک می باشد. این اتفاق معمولا زمانی رخ می دهد که آی مک ضربه خورده باشد. در این زمان ضروری ترین اقدام سپردن دستگاه به تعمیرکار متخصص است. تعمیرکار پس از عیب یابی دقیق دستگاه به تعمیر مادربرد آی مک می پردازد. اتصال لوازم جانبی معیوب یا ویروسی به آی مک باعث سوختن چیپست می شود.

اگر دچار چنین مشکلی شدید برای تعمیر مادربرد آی مک به متخصصان مجرب مراجعه کنید. یکی دیگر از نشانه های خرابی مادربرد آی مک تغییر حالت خازن های الکترولیت می باشد که بر اثر نوسانات جریان برق تغییر حالت پیدا می کند و در بعضی موارد دچار سولفات زدگی می شود. در صورت بروز این اتفاقات باید به یک مرکز معتبر مراجعه کنید و جهت تعمیر مادربرد آی مک خود اقدامات لازم را انجام دهید.

تعمیرات آی مک

تعمیرات تخصصی آی مک در این مرکز با بهره مندی از متخصصان و مهندسان نمونه ی کشور انجام می شود. واحد تعمیرات آل این وان با دسترسی با مدرن ترین تجهیزات لازم برای تعمیرات،  تمام خدمات مورد نیاز کاربران را در مدت زمان کوتاهی ارائه می کند. تمام عیوب پیش آمده برای دستگاه آی مک در این مرکز قابل حل می باشد.

همچنین تعمیر مادربرد آی مک نیز به صورت کاملا تخصصی ارائه می شود.  مادربرد آی مک اگر دچار آسیب دیدگی شدید ویا سوختگی شده باشد توسط کادر فنی ما، با یک نمونه ی اورجینال جایگزین خواهد شد. تمام قطعات استفاده شده دارای ضمانت می باشند.

تعمیرات اپل

تعمیرات اپل برای ارائه ی تخصصی ترین خدمات به واحد های مختلف تقسیم بندی شده است. هر یک از این واحد ها به صورت تخصصی به تعمیر یکی از محصولات شرکت اپل می پردازند. تعمیرات اپل تنها توسط برترین متخصصان انجام شده و شما را از مراجعه به سایر مراکز بی نیاز می کند.

تعویض قطعات نیز توسط مجرب ترین تعمیرکاران صورت می گیرد و تنها با نمونه ی اصلی همان قطعه جایگزین می شود. تمامی قطعات جایگزین شده دارای ضمانت اصالت کالا می باشند. تمامی محصولات اپل با هر گونه اختلال در این مرکز قابل ترمیم و تعمیر می باشند.

نمایندگی اپل

نمایندگی اپل با بهره مندی از متخصصان، کارشناسان و مهندسان مجرب بهترین خدمات را برای کاربران نظر گرفته است. کاربران می توانند با مراجعه به نمایندگی مجاز اپل تمام خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند. همچنین حضور مشاوران در نمایندگی مجاز اپل خدمتی دیگر برای کاربران است.

متقاضیان می توانند با مراجعه به این نمایندگی جدیدترین محصولات کمپانی اپل را خریداری کنند. مشاوران تمام اطلاعات فنی هر محصول را در اختیار مشتریان قرار می دهند. به همین دلیل مراجعه به این نمایندگی به شما کمک می کند تا بهترین محصول را متناسب با نوع سلیقه و کارایی مورد نیازتان خریداری کنید.

لازم به ذکر است که تمامی محصولات شرکت اپل در این نمایندگی به صورت اورجینال عرضه می شوند. خدمات این نمایندگی محدود به فروش نیست ، شما می توانید برای دریافت خدمات همچون گارانتی و تعمیرات هم به این مرکز مراجعه کنید.

5/5(1 امتیاز)