شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعمیر موبایل ال جی K10 K430

با گسترش روز افزون استفاده از گوشی های تلفن همراه هوشمند ال جی، به دلایل مختلفی این گجت ها با مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری بسیاری، روبرو شدن که نیاز به تعمیر داشته.

در این ارتباط میتوان به اختلالات و خرابی هایی مثل، عدم کارایی باتری، مشکلات تاچ اسکرین و ال سی دی، خرابی برد ها، کند شدن گوشی ال جی، عدم شناخت سیم کارت، و بسیاری دیگر از مشکلات اشاره کرد. این مشکلات تنها بخش کوچکی از خرابی هایی هستن که تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات موبایل ال جی ، در طول روز ممکنه با آن ها روبرو بشن.

از آن جا که بسیاری از این مشکلات در مواقع غیر قابل انتظار اتفاق میفتن، ممکنه  خیلی از مردم، به دلایلی مثل کمبود وقت و یا پرداخت هزینه ی کمتر، به مراکز نامعتبر و غیر استاندارد مراجعه کنن و این مسئله باعث میشه، در بسیاری از مواقع، خرابی و مشکل نه تنها حل نشه بلکه تشدید هم بشه.

از این رو کارشناسان و تعمیرکاران نمایندگی تعمیر موبایل ال جی ، با هدف جلوگیری از چنین مشکلاتی، مراجعه به مراکز تخصصی تعمیر رو به تمامی کاربران پیشنهاد میکنن. یکی از مطرح ترین گوشی هایی که کمپانی ال جی تولید کرده، موبایل ال جیK10 K430 هستش. این گوشی هم همونطور که گفته شد، ممکنه با اختلالات مختلفی روبرو بشه. به همین خاطر این مقاله رو به اختلالات رایج و راه های تعمیر موبایل ال جی K10 K430 اختصاص دادیم.

تعمیر موبایل ال جی K10 K430

حل مشکل تخلیه ی باتری موبایل ال جی K10 K430

بعضی از کاربران گوشی های ال جی K10 K430 به دلیل کم شدن عمر باتری دستگاه شون به نمایندگی تعمیر موبایل ال جی K10 K430 مراجعه میکنن. به نظر کارشناسان این مجموعه، یکی از راحت‌ترین راه‌ها برای افزایش طول عمر باتری این گوشی، تغییر تنظیمات روشنایی صفحه نمایش و محل‌یابی (GPS) دستگاه هستش.

برای انجام این کار توصیه میشه، به منوی تنظیمات بروید، بر روی Location اون تپ کنید و حالت Battery Saving رو انتخاب کنید. در بخش روشنایی صفحه نمایش باید از انتخاب حالت خودکار (Auto) پرهیز کنید  و به جای اون مقدار روشنایی صفحه رو جایی کمتر از نصف قرار بدید که چشمان شما بتونه راحت محتوای صفحه رو مشاهده کنه.

حل مشکل درست کار نکردن دوربین موبایل ال جی K10 K430

یکی از امکاناتی که به مرور زمان جز حیاتی ترین ویژگی های گوشی های موبایل به حساب میاد، دوربین اون هاست. طبیعتا کار نکردن دوربین گوشی موبایل ال جی K10 K430 هم میتونه ناراحتی های فراوانی رو برای کاربران رقم بزنه. تو بعضی شرایط دوربین گوشی با کیفیت است و به مرور از کیفیت عملکرد اون کاسته می‌شه و مشکلاتی برایش ایجاد می‌شه.

برای مثال خط و خش افتادن روی لنز دوربین میتونه منجر به از بین رفتن کارایی اون شود. در برخی شرایط هم دوربین خیلی از گوشی ها به تدریج با هاله های رنگی پوشانده میشن یا بنا به دلایل نامعلوم کلا از کار می‌افتن! تو چنین مواقعی لازمه که کاربر به نمایندگی تعمیر موبایل ال جی K10 K430 مراجعه کنه تا اقدامات لازم برای تعمیر مشکلات سخت افزاری بر روی گوشی اون ها انجام بشه.

رفع مشکلات ناشی از آبخوردگی گوشی موبایل ال جی K10 K430

یکی از رایج ترین مشکلاتی که کابران برای حل اون به نمایندگی تعمیر موبایل ال جی K10 K430 مراجعه میکنن، آبخوردگی گوشی هستش. تماس با آب میتونه قطعات مختلف و پیچیده ای رو در این گوشی ها از کار بندازه. در بسیاری از موارد دیده شده که گوشی کاربران در اثر تماس با آب دچار سوختگی یا بهتر بگیم از کار افتادگی می‌شه.

این از کار افتادگی می‌توانه در اجزای سخت افزاری متعددی مثل؛ برد یا ال سی دی گوشی رخ بده. بهترین و اصولی ترین کاری که کاربر در چنین مواقعی لازمه که به انجام برسونه، مراجعه به نمایندگی تعمیرات گوشی ال جی K10 K430 هستش. تا کارشناسان مربوطه گوشی رو با دقت لازم معاینه و تعمیر کنن.

حل مشکل کم شدن سرعت گوشی موبایل ال جی K10 K430

افت سرعت گوشی های موبایل ال جی K10 K430 هم از مشکلات شایع به شمار میاد. این مشکل همه ی گوشی ها رو میتونه به خودش درگیر کنه. اما گوشی های میان رده بیشتر در معرض اون هستن. کند شدن سرعت گوشی ال جی و سایر گوشی ها در اغلب موارد به دلیل اختلالات نرم افزاری اتفاق میفته. اگر با مشکل کم شدن سرعت گوشی خود رو برو هستید، لازمه که به نمایندگی تعمیر موبایل ال جی K10 K430 مراجعه کنید تا کارشناسان مربوط به تمامی مشکلات اون ها رسیدگی کنن.

نمایندگی موبایل ال جی نامی که فراموش نخواهید کرد!

نمایندگی موبایل ال جی هم خدمات فروش موبایل ال جی داره هم خدمات تعمیر موبایل ال جی ! پس خیالتون بابت خرید موبایل ال جی راحت باشه ، چون هم می تونید یه موبایل اورجینال بخرید و هم این که هر وقت مشکلی تو گوشیتون مشاهده کردین یه نمایندگی مطمئن کنارتون هست.

سریع می تونید با کارشناسای تعمیر گوشی تو نمایندگی ال جی تماس بگیرید و مشکل گوشیتون رو گزارش بدید. اگه امکان تشخیص و رفع مشکل وجود داشته باشه که تلفنی مشکلتون رو حل می کنن. اما اگه نشد باید گوشی رو بیارید نمایندگی یا از سرویس تحویل در محل موبایل ال جی بخواید بیان گوشی رو معاینه کنن و تحویل بگیرن.

خلاصه که تو هر دو روش تعمیرکار موبایل، گوشی ال جی رو عیب یابی می کنه و بعدش تعمیرات رو شروع می کنه. شاید نیاز به تعویض قطعه داشته باشید، اصلا نگران نباشید قطعات اورجینال تو نمایندگی ال جی هست و به راحتی کار تعویض قطعات موبایل ال جی براتون انجام می شه!

[us_carousel columns=”3″ items_quantity=”6″ items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84″]
1.5/5(2 امتیاز)