شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعمیر موبایل اپل 8 پلاس

برای تعمیر موبایل اپل 8 پلاس خودتون هیچ وقت نمیتونین بی گدار به آب بزنین. چون هزینه خیلی زیادی برای خرید اون پرداخت کردین و اگه سهل انگاری توی تعمیر اون بشه، میتونه خیلی خطرناک و حتی جبران ناپذیر باشه. برای همین هم حتما توی انتخاب یه مرکز معتبر تعمیراتی مخصوص گوشی های اپل دقت زیادی داشته باشین و با درایت انتخاب کنید.

تعمیر موبایل اپل 8 پلاس

ویژگی های آیفون 8 پلاس

بد نیست همین جا یه گریزی بزنیم به ویژگی ها و خصوصیات این گوشی؛ گوشی موبایل اپل مدل iPhone 8 Plus در سه رنگ طلایی، نقره‌ای و خاکستری عرضه شده. ظرفیت‌ های در نظر گرفته شده برای موبایل اپل 8 پلاس ۶۴ و ۲۵۶ گیگابایت است. این آیفون صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی Retina HD داره که با رزولوشن ۱۰۸۰x۱۹۲۰ و قابلیت نمایش ۴۰۱ پیکسل در هر اینچ نمونه‌ای بی‌نظیره که مثل همیشه منحصر به ‌فرد و خاص کمپانی اپل است. این آیفون هم گواهی IP67 داره؛ یعنی در برابر آب و گرد و خاک مقاومه.

تراشه‌ جدید و پرقدرت A11 Bionic به همراه پردازنده M11 قلب تپنده‌ آیفون ۸ هستن که سرعت، دقت و کارایی فوق‌ العاده رو به ارمغان میارن. دو دوربین اصلی آیفون ۸پلاس با سنسور ۱۲ مگاپیکسلی و دیافراگم ۱.۸ و ۲.۸ ویژگی‌ های متعدد و بی ‌نظیری دارن. ویژگی های این دستگاه خیلی زیاد و خیلی هم جذاب. اگه میخواین بیشتر در مورد اون بدونین حتما صفحه اختصاصی معرفی گوشی موبایل اپل مدل iPhone 8 Plus رو مطالعه کنین.

اما جای غم انگیز داستان اینه که این گوشی درگیر مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری میشه و عمده دلیل اون هم کاربری اشتباه و بی محابانه کاربره. در هر صورت میتونین برای تعمیر موبایل اپل 8 پلاس روی کمک های نمایندگی  رسمی اپل و واحد تعمیرات موبایل اپل حساب ویژه ای باز کنین. چون این نمایندگی همه امکانات لازم برای اجرای یه تعمیر و حتی تعویض با کیفیت رو داره.

مقایسه آیفون 8 پلاس اپل با گلکسی نوت 8

ممکنه و شاید هم طبیعی باشه که وقتی به خدمات تعمیر موبایل اپل 8 پلاس نیاز پیدا میکنین، با خودتون فکر کنین که ای کاش به جای این گوشی و این مدل یه چیز دیگه میخریدم؛ مثلا گلکسی نوت 8 سامسونگ. این فکر و خیال ها طبیعیه و بهتره که بهشون بی توجه باشین. اما اگه هنوز این گوشی رو تهیه نکردین برای شما به صورت مختصر و مفید گلکسی 8 سامسونگ و آیفون 8 رو مقایسه کردیم.

طراحی و شکل ظاهر

در حوزه طراحی و شکل ظاهر آیفون 8 چندان محصول مدرن و متفاوتی (نسبت به آیفون های پیشین) نیست و اصلی ترین تفاوت اون در مقایسه با نسل قبل مربوط به بدنه فلزی – شیشه ای اونه که مدت هاست شرکت های اندرویدی همچون سامسونگ از این سبک طراحی استفاده میکنن. خیلی ها معتقدند که گلکسی نوت 8 ظاهری زیباتر و مدرن تر داره.

وزن

از نظر وزن آیفون 8 پلاس اپل (iPhone 8 Plus) چیزی در حدود 7 گرم از گلکسی نوت 8 سامسونگ سنگین تره! نوت 8 از نظر طول و ضخامت بدنه ابعاد بیشتری در مقایسه با آیفون 8 پلاس داره، اما از نظر عرض نسبت به آیفون 8 پلاس کوتاه تره.گلکسی نوت 8 از استاندارد ضد آب IP68 پشتیبانی میکنه که یک درجه از استاندارد ضد آب آیفون 8 پلاس اپل (یعنی IP67) بالاتره. گلکسی نوت 8 سامسونگ از قلم استایلوس اختصاصی بهره میبره و به دستگاه اسکنر عنبیه چشم هم مجهزه.

صفحه نمایش

از نظر صفحه نمایش، صفحه نمایش گلکسی نوت 8 سامسونگ از نظر اندازه، وضوح تصویر، تراکم پیکسلی و حتی نوع طراحی در مقایسه با صفحه نمایش آیفون 8 پلاس اپل (iPhone 8 Plus) برتری داره. ضمنا نمایشگر گلکسی نوت 8 از قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن هم پشتیبانی میکنه که متاسفانه آیفون 8 پلاس از این ویژگی بی‌بهره ست.

دوربین

از نظر دوربین هر دو گوشی از دوربین اصلی دوگانه و قدرتمندی بهره میبرن، اما با توجه به برخی قابلیت های خاصی که در آیفون 8 پلاس اپل (iPhone 8 Plus) ارائه شده، دوربین اصلی این گوشی نسبت به دوربین اصلی گلکسی نوت 8 برتری داره. برای مثال دوربین اصلی آیفون 8 پلاس به حالت Portrait Mode مجهزه که این ویژگی بسیار خاص یکی از برتری های آیفون 8 نسبت به گلکسی نوت 8 سامسونگه.

به طور کلی دوربین آیفون 8 پلاس اپل (iPhone 8 Plus) برخی ویژگی های منحصر به فرد و مدرن تری رو ارائه کرده. این مقایسه میتونه خیلی جامع تر و گسترده تر باشه اما به ذکر همین مقدار بسنده میکنیم و میریم سر موضوع اصلی مون که تعمیر موبایل اپل 8 پلاس بود.

تعمیر نرم افزاری و سخت افزاری موبایل اپل 8 پلاس

تعمیر موبایل اپل 8 پلاس با توجه به ساختار خاص و منحصر گوشی های اپل، به صورت تخصصی و اختصاصی انجام میشه. مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری این گوشی ها با توجه به منحصر بودن ساختارشون، اندکی با گوشی های اندرویدی متفاوته. برای همین هم باید با دقت و مهارت بالایی انجام بشه.

برای مثلا برای تعمیر دوربین آیفون 8 پلاس اپل باید تمام خصوصیات این بخش از دستگاه درنظر گرفته بشه و بعد تعمیر انجام بشه. همون طور هم که اشاره کردیم دوربین این دستگاه حساسیت خیلی زیادی داره که اصلا نمیتونه کمترین اشتباه رو تاب بیاره. در بخش باتری، صفحه نمایش، تاچ، سوکت ها، برد دستگاه، رم و حافظه هم باید تعمیرکار متخصص هر حوزه تعمیر لازم رو انجام بده.

ما به شما اطمینان میدیم که توی نمایندگی اپل، برای تعمیر موبایل اپل 8 پلاس مدرن ترین و پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات فراهم هستند و تخصصی ترین تعمیرات اجرا میشن.

نمایندگی اپل در کنار کاربران ایرانی اپل است

نمایندگی اپل درگاهی امن و مطئنه که در بخش فروش، پس از فروش و تعمیرات آیفون ، بهترین و کاربردی ترین خدمات رو با توجه به شرایط خاص کاربران اپل در ایران ارائه میده. این نمایندگی با همکاری مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده و همه سرویس های خودش رو با ضمانت نامه های معتبر ارائه میده. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرین.

امتیاز شما به این نوشته