شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعمیر موبایل سامسونگ گلکسی نوت 9

نام گلکسی نوت 9 رو در گروه پرچم دارای گوشی های موبایل سامسونگ حتما شنیدین. این گوشی بدون شک یکی از جذاب ترین گوشی هاییه که این کمپانی بزرگ موفق به طراحی و تولید اون شده. ساختار ویژه ی نرم افزاری و سخت افزاری اون، هر کاربری رو وسوسه به خرید اون میکنه. این گوشی اگر چه با گلکسی نوت 8 فرق زیادی در ظاهر نداره، اما ویژگی هایی باعث شده عملکرد بهتری از خودش به نمایش بذاره.

از مهم ترین این ویژگی ها میتونیم پردازنده ی قوی تر، حافظه های داخلی 128 و 512 گیگا بایتی، دوربین دو گانه بهتر با دریچه ی دیافراگم متغیر و از همه مهم تر باتری فوق العاده قوی 4000 میلی آمپری اون بدونیم. تمام این امتیازها میتونه بدبین ترین کاربر رو هم به شگفت زده کنه. گوشی گلکسی نوت 9 شاید به دلایل مختلفی از قبیل کیفیت ساخت بالا، خیلی کمتر از گوشی های میان رده در معرض خرابی باشه، اما لازمه بدونیم که قوی ترین گوشی دنیا هم به دلایل مختلفی ممکنه با آسیب و خرابی روبرو بشه.

مسلما خراب شدن این پرچمدار گرون قیمت، میتونه برای هر کاربری نگران کننده باشه. به خصوص حالا که با افزایش چشمگیر قیمت روبرو هستیم. خرابی این گوشی ممکنه کاربران زیادی رو به مراکز تعمیر موبایل سامسونگ گلکسی نوت 9 بکشونه. اما واقعا همه ی این مراکز توانایی و امکانات تعمیر این گوشی حساس رو دارن؟ با ما باشین تا برخی از خدمات ویژه ی نمایندگی موبایل سامسونگ رو مرور کنیم.

تعمیر موبایل سامسونگ گلکسی نوت 9

خدمات تعمیر موبایل سامسونگ گلکسی نوت 9

تعویض باتری گوشی گلکسی نوت 9

باتری گوشی موبایل گلکسی نوت 9 با تمام قدرت و کیفیتی که داره، مثل بقیه ی باتری ها عمر مفید و مشخصی داره. شاید کمی دیرتر، اما بلاخره این باتری کارایی خودش رو از دست میده و گزینه ی تعمیر یا تعویض باتری گوشی روی میز قرار میگیره. چرا که در چنین وقتی گوشی موبایل دیگه کارایی گذشته رو نداره.

البته  تعویض باتری گوشی موبایل گلکسی نوت 9 ، باید با رعایت نکات مهمی انجام بشه. اول اینکه حتما از نمونه ی اورجینال و با کیفیت استفاده بشه، دوم اینکه حتما توسط کارشناس با تجربه انجام بگیره. تعویض باتری در نمایندگی تعمیر موبایل سامسونگ گلکسی نوت 9، با بالاترین کیفیت و استاندارد انجام میگیره.

تعمیر و تعویض ال سی دی موبایل سامسونگ گلکسی نوت 9

شکستن و ترک خوردن ال سی دی در تمام گوشی ها و تبلت های هوشمند جزو اختلالاتی رایج به شمار میاد. اینجا کیفیت بالای گلکسی نوت 9 هم خیلی نمیتونه کمک کننده باشه. بسیاری از افراد چنین اتفاقی رو  تجربه کردن.  دلیل چنین مشکلی هم در اغلب موارد با بی احتیاطی کاربر ارتباط داره.

این مسئله سبب شده که تعویض ال سی دی گوشی موبایل گلکسی نوت 9 هم به یکی از رایج ترین خدمات نمایندگی تعمیر موبایل سامسونگ گلکسی نوت 9 تبدیل بشه. اگر صفحه نمایش گوشی شما ترک خورده اما همچنان قابل استفاده ست، می‌تونید در همان حالت از دستگاه خودتون استفاده کنید یا ال سی دی اون رو تعویض کنید، اما اگر ال سی دی اون کاملا شکسته باشه، ملزم به تعویض اون خواهید بود که این خدمات با بالاترین سطح دقت و کیفیت در این نمایندگی به شما عزیزان ارائه میشن.

تعمیر دوربین موبایل سامسونگ گلکسی نوت 9

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که باعث شده گوشی موبایل سامسونگ گلکسی نوت 9 فروش بسیار بالایی داشته باشه، عملکرد منحصر به فرد دوربین اون هستش. پس هر گونه خرابی در اون میتونه ناراحت کننده و البته نگران کننده باشه. کم شدن عملکرد دوربین گوشی دلایل مختلفی داره.

گاهی این مشکل به دلیل کثیفی لنز، به هم خوردن تنظیمات، وارد شدن ضربه، ورود مایعات به داخل دستگاه یا حتی فلش شدن گوشی اتفاق میفته. نمایندگی تعمیر موبایل سامسونگ گلکسی نوت 9 یکی از اصلی ترین خدمات خودش رو به تعمیر دوربین موبایل و بازیابی این دوربین ها اختصاص داده. عیب یابی درست و تعمیر استاندارد میتونه تضمینی باشه برای برگشت سلامت دوربین این گوشی دوست داشتنی.

تعمیر مشکل شناسایی سیم کارت گلکسی نوت 9

یکی دیگه از مشکلات رایجی که ممکنه کاربران گوشی موبایل گلکسی نوت 9 با اون مواجه بشن ، مشکلات ناشی از سیم کارت هستش. این مشکل ممکنه خودش رو به صورت نخواندن سیم کارت و یا عدم سرویس دهی خط تلفن در انواع  مدل های گوشی نشان بده و گاهی دلیل اصلی اون، اختلالات نرم افزاری و گاهی هم مشکلات سخت افزاری مشخص و یا حتی نامشخص هستش.

متخصصان دوره دیده و حرفه ای، نمایندگی موبایل سامسونگ ، با شناخت بالا نسبت به ساختار این گوشی های موبایل پرطرفدار آماده هستن تا هر گونه خدماتی رو برای رفع تمامی مشکلات مربوط به سیم کارت ارائه بدن. این سرویس ها با بالاترین کیفیت و به صورت تضمینی ارائه میشن.

نمایندگی موبایل سامسونگ

نمایندگی موبایل سامسونگ با مجهز کردن فضای سازمانی خویش به حضور مهندسان زبده و ابزارآلاتِ پیشرفته، زمینه ارائه خدمات تخصصی مرتبط با فروش و تعمیرات گوشی سامسونگ را فراهم آورده است.

کارشناسان حاضر در نمایندگی موبایل Samsung با بهره گیری از سال ها تجربه در امر تعمیرات سخت افزار و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل های سامسونگ را با قطعات اورجینال و مناسب ترین هزینه به مشتریان عزیز ارائه می دهند. نمایندگی موبایل سامسونگ در «بخش فروش»، بر فروش و عرضه تمامی گوشی های این برند و در بخش تعمیر بر ارائه تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعمیر موبایل Samsung تمرکز دارد.

امتیاز شما به این نوشته