شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعمیر چاپگر پاناسونیک

کیفیت تعمیر در این مرکز، ضمن تجربه و تخصص کارشناسان، مرهون ابزارآلات پیشرفته‌ای است که مطابق با به‌روزترین فناوری‌های تعمیر، تهیه و خریداری شده‌اند. این امر ضمن سرعت‌بخشی و کیفیت‌دهی به خدمات ارائه شده، رضایت مشتریان مرکز تعمیر چاپگر پاناسونیک را در پی داشته است. در صورتیکه امکان حضور در تعمیرگاه نباشد، می‌توان از سیستم تعمیر در محل پرینتر پاناسونیک استفاده کرد.

در این سیستم، پس از ثبت درخواست شما، تعمیرکاران پرینتر، خود به محل موردنظر اعزام میگردند. آنها اقدامات موردنیاز جهت تعمیرات پرینتر Panasonic را بر روی دستگاه اعمال می‌نمایند. استفاده از این روش، بدلیل صرفه‌جویی در زمان و عدم جابجایی دستگاه مورد استقبال بسیاری از کاربران به ویژه کاربران دستگاه‌های پرینتر و فتوکپی قرار گرفته است.

مشخصات مرکز تعمیرات چاپگر پاناسونیک

تعمیر چاپگر پاناسونیک یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی پاناسونیک است که با بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین تجهیزات این حوزه و بدست تیمی از برترین مهندسان انجام می‌پذیرد. تلفیق این دو مجموعه یعنی «کارشناسان خبره و مجرب» و «تجهیزات پیشرفته تعمیر» سبب گشته است تا این مرکز موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در حوزه ترمیم و تعمیر پرینتر گردد و تمامی نیازهای کاربران را برطرف سازد.

تعمیر چاپگر پاناسونیک در این مرکز محدود به سرویس خاصی نیست و دربردارنده کلیه خدمات مرتبط با تعمیر، ترمیم، بهبود، سرویس، گردگیری و ارتقاء این دستگاه است. دارندگان این محصول می‌توانند با حضور در مرکز تعمیرات چاپگر پاناسونیک و یا از طریق یک تماس تلفنی و ثبت درخواست «تعمیر در محل پرینتر» از خدمات تخصصی ارائه شده در این مرکز برخوردار گردند.

تعمیر قطعات چاپگر پاناسونیک

تعمیرات قطعات چاپگر پاناسونیک در این مرکز محدود به مدل خاصی از پرینتر نیست و تمامی مدلهای پرینتر اعم از جوهری، لیزری و … را دربر میگیرد. شما کاربران گرامی می‌توانید در صورت بروز هرگونه نقص تخصصی و غیرتخصصی با مرکز تعمیرات قطعات چاپگر پاناسونیک تماس گرفته و خواستار راهنمایی و مشاوره از کارشناسان این مرکز باشید.

در موارد عادی و غیرتخصصی، کارشناسان ما راهکارهایی جهت تعمیر چاپگر پاناسونیک به شما ارائه خواهند داد تا نیازی به حمل دستگاه و تحویل آن به تعمیرگاه نباشد و اشکالات ایجاد شده به صورت تلفنی رفع گردد. در موارد تخصصی و اشکالات فنی شدید، شما می‌توانید دستگاه خود را به این مرکز تحویل داده و پس از طی فرآیندهای تعمیر، آن را به صورت سالم، گردگیری شده و بی هیچ عیب و نقصی دریافت نمایید.

کارشناسان ما در مرکز تعمیر چاپگر پاناسونیک ضمن رفع کلیه ایرادات و اشکالات ایجاد شده در دستگاه، بدلیل اِعمال برخی گردگیری‌ها و تنظیمات ویژه در حین تعمیر، کیفیت اولیه دستگاه را بازخواهند یافت و به دستگاه شما عمر دوباره خواهند بخشید.

تعمیرات کارتریج چاپگر پاناسونیک

کارتریج یا تونر همان منبع تأمین رنگ در چاپگرها است. بسته به نوع دستگاه چاپ، تعداد تونر و رنگ موجود در آنها متفاوت است. برای مثال چاپگرهای جوهر افشان امروزی –چاپگرهای معمولی جوهرافشان- دارای چهار تونر مجزا و طبیعتاً چهار رنگ جدا از یکدیگرند. این رنگ ها عبارتند از: cyan (آبی)، magenta (قرمز) و‌ (yellow) زرد که به همراه آن‌ها یک رنگ سیاه نیز وجود دارد.

چاپگرهای جوهر افشان بوسیله پاشیدن قطرات ریز جوهر روی یک صفحه کاغذ از طریق منافذ ریزی که در هد وجود دارد، باعث به وجود آوردن تصاویر سیاه و سفید و رنگی در حد کیفیت مناسب می‌شود. در سری قدیم چاپگرهای جوهرافشان، کارتریج‌های سه رنگ اصلی به یکدیگر متصل بودند و در صورت تمام شدن یکی از رنگ‌ها شما مجبور به تعویض هر سه رنگ بودید. ولی در چاپگرهای امروزی، محل قرار گیری هر کارتریج از کارتریج دیگر جدا شده است. شما کاربران گرامی در صورت نیاز به خدمات مرتبط با شارژ کارتریج می توانید به مرکز تعمیر چاپگر پاناسونیک مراجعه نمایید.

پیش از شارژ کارتریج توجه به چه مواردی ضروری است؟

یک عامل مهم در شارژ خوب، توجه به شیوه صحیح باز و بسته کردن کارتریج و داشتن تجهیزات لازم جهت انجام این کار است.  بدیهی است نبود دانش و تخصص کافی در این زمینه و استفاده از ابزارهای عمومی (مثل انبردست، پیچ‎گوشتی و چکش) به جای ابزارهای تخصصی و احیاناً ضربه زدن بی‎مورد، باعث خرابی کارتریج می‎شود.

در این میان کارتریج پرینترهای لیزری رنگی بسیار ظریف‌تر و حساس‌تر است و نیازمند توجه و دقت بالایی است. توجه داشته باشید که روش شارژ کارتریج یک کار سلیقه‎ای نیست بلکه یک کار علمی است و می‌بایست با درنظر داشتن تمامی پارامترها و شرایط لازم انجام پذیرد. خدمات مرتبط با این بخش در مرکز تعمیر چاپگر پاناسونیک ارائه می‌شود.

تعویض کارتریج دستگاه در چه زمانی باید انجام شود؟

معمولاً تمامی پرینترها پیش از اتمام کارتریج پیامی مبنی بر این وضعیت را برای کاربر به نمایش میگذارند. در سازمان‌ها و ادارات که استفاده از این دستگاه زیاد است عموماً خشک شدن کارتریج پس از چند ساعت اتفاق می‌افتاد لیکن در مصارف خانگی زمان اتمام کارتریج حدود چند هفته (بسته به میزان استفاده از دستگاه) طول خواهد کشید.

آنچه که کاربر در این میان می‌بایست به آن توجه کند تعویض کارتریج بلافاصله پس از دریافت پیام است. کاربران گرامی توجه داشته باشند که تا زمان کم رنگ‌ شدن یا متوقف شدن چاپ، کارتریج جدید را نصب ننمایند. خدمات مرتبط با تعویض کارتریج در مرکز تعمیر چاپگر پاناسونیک ارائه می‌گردد.

چرا علی رغم شارژ دستگاه، کاغذهای پرینت شده کمرنگ هستند؟

برای چنین دستگاه‌هایی باید از تونر مخصوصی استفاده کرد که خاص همان دستگاه است. در صورتیکه پس از ۵۰ برگ پرینت، کاغذهای چاپ شده کمرنگ گردند، احتمالاً علت آن باقی ماندن مواد از شارژ قبلی است که موجب شده کاربر بتواند آن تعداد را پرینت بگیرد. خدمات مرتبط با رفع این مشکل در مرکز تعمیر چاپگر پاناسونیک ارائه می‌شود.

چگونه می‌توان صدای کارتریج دستگاه را برطرف نمود؟

صدایی که از کارتریج خارج می‌شود احتمالاً ناشی از تمام شدن شارژ کارتریج یا بدلیل مگنت کارتریج و تماسی است که با بلید دارد. در هر حال با شارژ کارتریج و تعویض مگنت صدای کارتریج از بین خواهد رفت.

نمایندگی پاناسونیک و واحدهای تعمیرات پاناسونیک

نمایندگی پاناسونیک در ایران پیشگام در ارائه تمامی خدمات مرتبط با تعمیر و فروش محصولات پاناسونیک در ایران است. این مجموعه ارائه دهنده خدمات شرکتی است که فعالیت خویش را از سال ۱۹۱۸ در صنایع الکترونیک و مخابرات آغاز کرده است. نمایندگی پاناسونیک در ایران در «بخش فروش» تأمین‌کننده کالاها و تولیدات شرکت پاناسونیک بوده و در«بخشِ خدماتِ پس از فروش» به تعمیر، اصلاح و ترمیم محصولات پاناسونیک می‌پردازد.

این مرکز فعالیت خود را از زمان ورود محصولات پاناسونیک به ایران آغاز کرده و سال‌هاست به عنوان مرکز منتخب و معتمد کاربران مطرح بوده است. ارکان اصلی نمایندگی پاناسونیک در ایران عبارتند از: تعهد و اخلاق مداری، بهره‌گیری از فناوری و دانش روز، حرکت در جهت درخواست‌های مشتریان و احترام به آن ها، کیفیت بالای خدمات رسانی به مشتریان، عیب‌یابی صحیح، استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت. جهت آشنایی شما کاربران گرامی با واحدهای ارائه دهنده خدمات در این شرکت نظیر واحد تعمیر چاپگر پاناسونیک، واحدهای تعمیرات پاناسونیک در بخش زیر معرفی می‌گردند.

تعمیر چاپگر / تعمیرات چاپگر / تعمیر چاپگر توشیبا / تعمیرات چاپگر توشیبا / تعمیرات چاپگر برادر / تعمیر چاپگر برادر / تعمیر چاپگر زیراکس / تعمیرات چاپگر سامسونگ / تعمیر چاپگر سامسونگ / تعمیرات چاپگر کانن / تعمیر چاپگر کانن / تعمیر چاپگر اچ پی / تعمیرات چاپگر اچ پی / تعمیر چاپگر فوجیتسو / تعمیر چاپگر شارپ / تعمیر چاپگر کیوسرا  / تعمیر چاپگر زیراکس / تعمیر چاپگر فوجیتسو / تعمیر چاپگر توشیبا / تعمیر چاپگر اچ پی

5/5(1 امتیاز)