شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعمیر کارت دیزای سانترال پاناسونیک

تعمیر کارت دیزای سانترال پاناسونیک به عنوان یکی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در نمایندگی این شرکت شناخته می شود. کارت دیزا یا کارت صدا یکی از قطعات و بخش های مهم سیستم سانترال است که از آن تحت عنوان اپراتور گویا نیز نام برده می شود. این کارت برخی از اطلاعات شرکت از جمله داخلی ها را در هنگام تماس بیان می کند. کارت دیزا در انواع مدل های سانترال کاربرد دارد و بخشی از عملکرد این دستگاه بستگی به این قطعه دارد.

خرابی و یا از کار افتادن این قطعه می تواند کل عملکرد سانترال را تحت تاثیر قرار داده و مختل نماید. تعمیر کارت دیزا اقدامی حساس است که نیاز به مهارت و تجربه بالایی در زمینه تعمیرات سانترال دارد؛ همکاران ما در نمایندگی پاناسونیک ضمن برخورداری از مهارت لازم برای این کار، کارت صدای سانترال را با استفاده از دستگاه ها و ابزار آلات پیشرفته و به شکل تخصصی ترمیم می نمایند. در این مقاله قصد داریم ضمن معرفی کارت دیزای سانترال پاناسونیک ، اطلاعاتی را در مورد مشکلات این قطعه و تعمیرات آن به شما همراهان گرامی ارائه دهیم.

کارت دیزای سانترال چیست؟

خب همانطور که در بخش پیش اشاره کردیم، کارت دیزای سانترال پاناسونیک یکی از قطعات اصلی این سیستم است که وظایف صوتی را بر عهده دارد. سانترال برای عملکرد بهتر، به چند کارت مختلف مجهز شده است. کارت دیزا یکی از این کارت ها است که کاربرد ویژه ای در این دستگاه دارد. حتما تا به حال تجربه تماس با خطوط تلفن گویا در مراکز درمانی و اداری را داشته اید.

وقتی تماس برقرار می شود، صدایی برای شما پخش می گردد که در مورد بخش های مختلف داخلی آن مرکز، اطلاعاتی را ارائه می دهد. سپس شما با توجه به اطلاعات دریافتی، بخش مورد نظر را شماره گیری می کنید. این اطلاعات شما را سریع تر و راحت تر به بخش مورد نظرتان وصل می کند. جالب است بدانید که این صدا در واقع بر روی کارت دیزای سانترال یا همان کارت صدا ضبط شده است. بنابراین می توان چنین گفت که کارت صدای سانترال پاناسونیک ، ارتباط مخاطب با بخش ها و داخلی های مختلف یک سازمان یا شرکت را راحت تر می کند.

مزایای استفاده از کارت دیزا

کارت دیزای سانترال پاناسونیک به گونه ای تولید شده که استفاده از آن مزایای مختلفی را برای کاربران به دنبال دارد. یکی از مزایای این قطعه این است که به دلیل توضیح دادن داخلی های مختلف برای کاربران، کار آنها در هنگام تماس با شرکت ها و مراکز مختلف راحت تر می کند. همچنین وجود کارت دیزا در سیستم سانترال باعث می شود که نیاز مرکز به حضور چند نفر نیروی انسانی برای پاسخ دادن به تماس ها حذف شده و به این ترتیب، هزینه مدیران کاهش پیدا کند.

وقتی شما به عنوان یک کاربر با تلفن سانترال تماس می گیرید، تنها با فشردن یک دکمه به داخلی مورد نظرتان متصل خواهید شد. این مساله باعث می شود که زمان کمتری را صرف کرده و مجبور به منتظر ماندن در زمان طولانی نباشید. لذا کاهش زمان تماس را نیز باید به مزایای کارت دیزای سانترال پاناسونیک اضافه کنید.

انواع کارت دیزا در سانترال پاناسونیک

در ابتدای مطلب اشاره کردیم که کارت دیزای سانترال پاناسونیک در چند مدل مختلف تولید شده و در دستگاه ها نصب می گردد. مدل این قطعه بستگی به نوع سانترال مورد استفاده دارد که کم ظرفیت باشد یا پر ظرفیت. در دستگاه ھای سانترال کم ظرفیت پاناسونیک، به طور پیش فرض یک دیزا به ھمراه یک کانال تعبیه شده است؛ این در حالی است که در شرکت ھایی که ترافیک تماس بالا است، یک کارت دیزا در دستگاه سانترال نصب کرده و ترافیک تماس را افزایش می دھند.

یکی دیگر از تفاوت های کارت دیزا در این دو مدل این است که دستگاه سانترال کم ظرفیت، تنها قابلیت پشتیبانی از دو کانال دیزا را دارد. در حالی که مدل های با ظرفیت به صورت پیش فرض دو دیزا دارند و می توان کارت صدای آنها را افزایش داد. به هر ترتیب، هریک از مدل های کارت دیزای سانترال پاناسونیک در صورت بروز مشکل نیاز به بررسی و تعمیر تخصصی دارند؛ متخصصین حاضر در بخش تعمیرات پاناسونیک مهارت و تجربه کافی برای ترمیم بی نقص این قطعه را دارا بوده و با کیفیت ترین خدمات را در این زمینه به شما عزیزان ارائه خواهند داد.

تعمیرات کارت صدای سانترال پاناسونیک

با توجه به نکاتی که گفته شد، حتما متوجه شده اید که خرابی کارت دیزای سانترال پاناسونیک و از کار افتادن این قطعه، می تواند سیستم پاسخگویی را مختل نماید. اگر این اتفاق بیفتد، کارت دیزا نیاز به تعمیر و یا تعویض دارد. پیش تر نیز اشاره کردیم که تعمیر و تعویض این قطعه فرایندی حساس بوده و مهارت بالایی را می طلبد.

در صورت بروز هرگونه خطا در روند تعمیرات این قطعه، مشکلات کارت صدا برطرف نشده و حتی مشکلات بیشتری نیز به این دستگاه اضافه می گردد. همچنین تعویض این قطعه نیز باید در شرایطی تخصصی و با استفاده از قطعه اورجینال انجام شود. نمایندگی پاناسونیک به عنوان یکی از تخصصی ترین مراکز تعمیرات این محصول، خدمات و سرویس های سطح بالایی را به شما عزیزان ارائه خواهد داد. همکاران ما در این مرکز، ضمن بررسی دقیق کارت دیزای سانترال panasonic، این قطعه را به بهترین شکل تعمیر یا تعویض می کنند.

نمایندگی رسمی پاناسونیک

نمایندگی رسمی پاناسونیک شامل بخش های فروش و تعمیر کلیه ی محصولات این کمپانی می باشد. حضور کارشناسان دارای تخصص و مجرب در این مرکز، موجب ارائه ی خدماتی با سطح کیفی بالا به کاربران شده است. در این نمایندگی، بخش های فروش، تعمیرات و خدمات پس از فروش راه اندازی شده اند. در بخش فروش، تولیدات شرکت پاناسونیک شامل: انواع لوازم خانگی، ماشین های اداری، کامپیوتر، تجهیزات جانبی و … به صورت اورجینال به مشتریان عرضه می گردد. همچنین در بخش خدمات پس از فروش نمایندگی رسمی پاناسونیک ، مشاوره های بعد از فروش و گارانتی محصولات به کاربران ارائه می گردد.  شما عزیزان می توانید با مراجعه به نمایندگی پاناسونیک  در جریان خدمات و سرویس های متنوع این مرکز و نحوه دریافت آنها قرار گرفته و شاهد تعمیر تخصصی محصولات مورد نظر خود در اسرع وقت باشید.

5/5(1 امتیاز)