شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ سامسونگ

تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ سامسونگ، یکی از خدمات تخصصی نمایندگی این شرکت است که توسط جمعی از متخصصین این حوزه به کاربران ارائه می گردد. کیفیت تصاویر و چگونگی اجرای برنامه های مثل بازی، به سالم بودن یا خرابی این قطعه بستگی دارد. به همین دلیل، همکاران ما در نمایندگی سامسونگ تلاش می کنن با استفاده از ابزار و تجهیزات پیشرفته حوزه تعمیر لپ تاپ، کارت گرافیک را به بهترین شکل تعمیر نمایند. 

به عنوان یکی از کاربران لپ تاپ سامسونگ، لازم است که با قطعات این دستگاه آشنا باشید تا بتوانید در زمان مناسب، اقدامات تعمیری لازم را انجام داده و از بروز مشکلات جدی تر در دستگاه خود جلوگیری نمایید. برای آشنایی با نکات و جزئیات تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ سامسونگ با ما همراه باشید.

تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ سامسونگ

علائم مورد توجه در تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ سامسونگ

کارت گرافیک جزء قطعاتی است که هرگونه مشکل را به کاربران هشدار می دهد. یکی از علائم مورد توجه در تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ سامسونگ این است که صفحه نمایش هیچ تصویری نمایش نمی دهد. اگرچه این مساله ممکن است دلایل دیگری هم داشته باشد، اما می تواند نشانه ای مهم برای خرابی کارت گرافیک باشد.

علامت دیگر، نمایش تصاویر به صورت به هم ریخته است. همچنین اگر لپ تاپ سامسونگ شما در هنگام ورود به یک برنامه گرافیکی یا یک بازی سنگین هنگ کرد، این اتفاق را علامتی برای بروز مشکل در کارت گرافیک آن به شمار بیاورید.

مواردی همچون:

  • شطرنجی شدن تصاویر در صفحه نمایش
  • به هم ریختن رنگ ها
  • ارائه تصیر سیاه در صفحه نمایش
  • گیر کردن تصویر
  • باد کردن و خال زدگی چیپ گرافیک
  • بوق زدن هر دو سمت خازن های سرامیکی smd دور تا دور چیپ در تست سلامت چیپ
  • ایجاد خطوط افقی
  • سفید و یا مات شدن صفحه نمایش
  • ریست شدن و نمایش ارور Blue Screen پس از نصب درایور گرافیک و نمایش تصویر به رنگ آبی نیز جزء علائمی هستند که در تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ سامسونگ مورد توجه قرار می گیرند.

دلایل مورد بررسی در تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ سامسونگ

اولین گام برای تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ سامسونگ، تشخیص دلایل بروز مشکل و برطرف نمودن آنهاست. به عنوان اصلی ترین دلایلی که موجب خرابی این قطعه و به تبع آن، ایجاد اختلال در عملکرد کلی لپ تاپ سامسونگ می شوند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کار کردن بیش از حد لپ تاپ
  • اجرای برنامه ها و بازی های سنگین
  • نوسانات برق
  • قدیمی بودن مدل لپ تاپ

همچنین همه لپ تاپ ها پس از گذشت زمان طولانی از کارشان، رو به خرابی گذاشته و رفته رفته فرسوده می شوند. کارت گرافیک هم جزء قطعاتی است که با گذشت زمان دچار استهلاک شده و نیاز به تعمیرات تخصصی خواهد داشت. آنچه اهمیت دارد این است که قطعه مورد بحث، تنها باید توسط تعمیرکاران خبره و کار آزموده بررسی و ترمیم شود.

در غیر این صورت، مشکلات جدی در دستگاه به وجود آمده و کاربر با هزینه های سنگینی مواجه خواهد شد. همکاران ما ضمن برخورداری از تخصص و تجربه کافی، توانایی تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ سامسونگ را با کمترین میزان خطا دارند.

پیشگیری از خرابی کارت گرافیک لپ تاپ سامسونگ

برای پیشگیری از خرابی لپ تاپ سامسونگ، راه های بسیار ساده ای وجود دارد. به عنوان مثال، بهتر است لپ تاپ خود را در محیطی تمیز و به دور از آلودگی قرار دهید. همچنین لازم است دمای لپ تاپ سامسونگ خود را همیشه در حد پایین نگه دارید؛ افزایش دما و داغ کردن لپ تاپ، دشمن اصلی کارت گرافیک بوده و موجب خرابی آن می شود.

برای اینکه نیازی به تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ اچ پی خود نداشته باشید، همچنین بهتر است تا حد امکان از این محصول در حالت شارژ استفاده نکنید؛ به این ترتیب هم افزایش دمای دستگاه را کنترل کرده اید و هم جلوی نوسانات برق در لپ تاپ را گرفته اید.

تعویض کارت گرافیک لپ تاپ سامسونگ

علی رغم همه تلاش هایی که تکنسین های ما برای تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ سامسونگ می کنند، گاهی استهلاک این قطعه بالا بوده و امکان تعمیر آن وجود ندارد. در این شرایط، باید هرچه سریع تر اقدام به تعویض کارت گرافیک لپ تاپ سامسونگ کرد.

بسیار مهم است که روند تعویض این قطعه توسط تکنسین های مجرب انجام شده و افراد نابلد و ناشی این کار را انجام ندهند. همچنین ضروری است که از کارت گرافیک اورجینال برای جایگزینی استفاده شود تا لپ تاپ بتواند عملکرد مناسبی داشته باشد. قطعات بی کیفیت، به سایر بخش های لپ تاپ نیز آسیب رسانده و دستگاه را با مشکلات جدی مواجه می سازند.

تعمیر لپ تاپ سامسونگ

تعمیر لپ تاپ سامسونگ به صورت کاملا حرفه ای و تخصصب، در واحد تعمیرات نمایندگی سامسونگ انجام می شود. تعمیرکاران حاضر در این واحد، جمعی از کار کشته ترین افرادی هستند که در حوزه ترمیم نرم افزاری و سخت افزاری لپ تاپ فعالیت کرده و از تجربه و مهارت بالایی در این زمینه برخوردارند.

این واحد به پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات برای تعمیرات هریک از انواع لپ تاپ سامسونگ مجهز شده و بدین ترتیب، خدمات تخصصی را در این حوزه به کاربران ارائه می دهد. لازم به ذکر است که تعمیرات لپ تاپ سامسونگ نیز در این واحد انجام می شود.

نمایندگی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ شامل بخش های فروش و تعمیر کلیه محصولات این کمپانی می باشد. حضور کارشناسان دارای تخصص و تجربه بالا در این مرکز، موجب ارائه خدماتی با سطح کیفی بالا به کاربران شده است. در این نمایندگی، بخش های فروش، تعمیرات و خدمات پس از فروش راه اندازی شده اند.

در بخش فروش، تولیدات شرکت سامسونگ شامل: انواع ماشین های اداری، لوازم خانگی، گوشی و تبلت، لپ تاپ، تجهیزات جانبی و … به صورت اورجینال به مشتریان عرضه می گردد. همچنین در بخش خدمات پس از فروش نمایندگی لپ تاپ سامسونگ مشاوره های بعد از فروش و گارانتی محصولات ارائه می گردد.

تعمیرات سامسونگ

به عنوان یکی از تخصصی ترین بخش های نمایندگی سامسونگ، باید به واحدهای تعمیرات این مرکز اشاره نمود. این واحدها، در راستای جلب رضایت مشتریان به تجهیزاتی مجهز شده که نمونه آنها را در کمتر مرکزی مشاهده می کنیم. همچنین کادر فنی مشغول در واحدهای تعمیرات سامسونگ، از بین کارشناسان دوره دیده انتخاب شده و قادر به ارائه خدمات تخصصی به کاربران می باشند.

انواع تولیدات کمپانی بزرگ سامسونگ، در واحدهای تعمیرات سامسونگ به شکل تخصصی بررسی و عیب یابی می شوند. سپس با استفاده از تجهیزات ذکر شده، تعمیرات آنها به سطح کیفی بالا انجام می گردد.

برای دریافت پاسخ سوالات خود در مورد نحوه تعمیر محصولات سامسونگ، می توانید به این بخش مراجعه نمایید.

امتیاز شما به این نوشته