شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعمیر کولر گازی پاناسونیک

واحد تعمیر کولر گازی پاناسونیک در بخشی مجزا از سایر دستگاه ها فعالیت می کند. این واحد تعمیراتی به دلیل بهره مندی از بهترین تجهیزات و ابزار آلات تعمیر و ترمیم و عیب یابی این سرویس ها را با بهترین کیفیت ارائه می دهد. تعمیر سیستم پیچیده کولر گازی پاناسونیک نیاز به حضور متخصصان ماهر و مجرب دارد.

در صورت بروز هرگونه خرابی در کولر گازی خود می توانید به واحد تعمیرات کولر گازی پاناسونیک مراجعه کرده و از خدمات آن بهره مند شوید. همه آنچه که در بالا به عنوان شرحی از خدمات این واحد تعمیراتی آورده ایم با بالاترین و بهترین کیفیت ارائه می شود.

تعمیر کولر گازی پاناسونیک

خدمات تعمیر کولر گازی پاناسونیک

سرویس کولر گازی پاناسونیک

منظور از سرویس کولر گازی پاناسونیک زیر نظر داشتن عملکرد و کارکرد دستگاه به طور پیوسته و مدام است. به عنوان یک مصرف کننده، باید بدانید که در چه شرایطی دستگاه شما نیاز به سرویس دارد تا بتواند بهتر و با کیفیت تر کار کند. تمام کولر های گازی از جمله کولر گازی پاناسونیک حداقل به سالی دو بار سرویس نیاز دارند.

منظور از سرویس دستگاه بررسی و ارزیابی عملکرد تمام قسمت های کولر است تا اگر زمینه پیدایش ایراد و اختلالی وجود داشته باشد، به سرعت و قبل از اینکه مشکل جدی ایجاد شود، جلوی آن گرفته شود. بررسی شارژ گاز کولر یکی از پرمتقاضی ترین خدمات در حوزه سرویس کولرگازی است.

نصب کولر گازی پاناسونیک

باید بدانید که نصب کولر گازی پاناسونیک و هر کولر دیگری در کارکرد و عملکرد دستگاه تاثیر مستقیم و موثر دارد. از همین رو هرگز نباید این موضوع را دست کم بگیرید. برای نصب یونیت داخلی و خارجی دستگاه اصول و قواعدی وجود دارد که باید مورد توجه قرار بگیرد.

توجه به استقامت و محکمی دیوار، محل نصب از نظر پرتاب باد و خنک کردن تمام محیط، داکت کشی صحیح، مسیر مناسب برای تعبیه لوله های خروج آب و شیب مناسب دستگاه از جمله مواردی هستند که باید به آنها توجه شود. تنها یک نصاب ماهر و متخصص می تواند این کار را بدون نقص انجام دهد. پس بهتر این است که برای نصب کولر گازی پاناسونیک از نمایندگی تعمیر کولرگازی پاناسونیک کمک بگیرید.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک
  • تعمیر و بررسی آی سی ها و قطعاتی که به موتور فرمان عملکرد می دهد
  • عیب یابی مدار سنسور لوله و سنسور برودت کولر گازی پاناسونیک
  • بررسی همه مدل های کولر گازی panasonic از لحاظ کیفی و امکانات
  • نصب کولر گازی به کمک مرکز تعمیر کولر گازی پاناسونیک
  • مسیریابی برد کولر گازی پاناسونیک برای رسیدن به عیب
  • عیب یابی برد فرمان کولر گازی پاناسونیک
  • ولتاژ گیری کولر گازی panasonic
  • بررسی انواع درایورهای موتور و تست موتور کولر گازی 
  • گاز رسانی به کولر گازی پاناسونیک و…
  • تعمیر و بررسی اجزای تشکیل دهنده کولر گازی پاناسونیک
  • تعمیر برد کولر گازی پاناسونیک
  • تعمیر پنل کولر گازی پاناسونیک
  • تعمیرات کندانسور کولر گازی
  • تعمیر اتصالی سیم های برق
  • تعمیر ترموستات کولر گازی panasonic
  • تعمیر و بررسی مدار و برد اینورتر کولر گازی در واحد اختصاصی تعمیر کولر گازی پاناسونیک
  • بررسی صحت و سلامت قطعات تشکیل دهنده روی مدار کولر گازی پاناسونیک
  • عیب یابی مدار و مسیر یابی صحیح در کولر گازی پاناسونیک

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در تمام مدلها

تعمیر کولر گازی اسپلیت پاناسونیک

برای تعمیر کولر گازی اسپلیت پاناسونیک خود مستاصل شده اید؟ ما به شما دپارتمان تخصصی تعمیر کولرگازی پاناسونیک را معرفی می کنیم. تمام کولر های گازی از جمله کولر گازی پاناسونیک ساختاری حساس و ظرافت های زیادی دارند.

از همین جهت است که برای تعمیر کولر گازی اسپلیت پاناسونیک باید به خوبی با ساختار آن آشنا بود تا عیب یابی صحیحی انجام شود و سپس تعمیرات لازم اجرا شود. اگر دستگاه شما پرتاب باد خوبی ندارد، اگر کولر باد گرم می زند، اگر آب از دستگاه خارج می شود، اگر اتومات نمی کند، اگر با روشن کردن آن فیوز ساختمان می پَرد، اگر فن های دستگاه کار نمی کنند یا هر مشکل دیگری، باید با دقت بخش های مختلفی از دستگاه از جمله کمپرسور، برد، خازن، مخزن شارژ، موتور، فیلتر ها و … بررسی شوند. این کار توسط واحد تعمیر کولرگازی پاناسونیک با دقت و مهارت بالا انجام می شود.

تعمیر کولر گازی پرتابل پاناسونیک

کولر های گازی پرتابل یک نمونه از کولرهای گازی هستند که به جهت ساختار متفاوتشان نیاز به نصب و راه اندازی چندانی ندارند. ساختار آنها در کل شبیه به سایر کولرهای گازی است، اما در جزئیات تفاوت هایی دارند که آنها را متمایز ساخته است. این دسته از کولرهای گازی برای محیط های کوچک و برای کسانی که مدام در حال جابه جایی هستند، مناسب است.

تعمیر کولر گازی پرتابل پاناسونیک توسط تکنسین ها و تعمیرکاران واحد تعمیر کولرگازی پاناسونیک انجام می شود و تمام مشکلات ریز و درشت این دستگاه برطرف می شود. تمام خدمات و سرویس ها همراه با ضمانت نامه های معتبر است.

تعمیر داکت اسپلیت پاناسونیک

داکت اسپلیت در مدل‌ های مختلفی تولید می شود که هر یک مناسب محلی خاص هستند. معمولا داکت اسپلیت ‌ها را از نظر نوع نیروی محرکه کمپرسور به دو دسته اینورتر و معمولی تقسیم ‌بندی می‌کنند.

اگر داکت اسپلیت پاناسونیک باد سرد نمی زند، اگر میزان خنکی داکت اسپلیت پاناسونیک کم شده است، اگر ریموت کنترل داکت اسپلیت عمل نمی کند، اگر داکت اسپلیت گرمایش ندارد، اگر پنل داخلی داکت اسپلیت  (اوپراتور) صدای ناهنجار می دهد، اگر داکت اسپلیت هنگام کارکرد آبریزش دارد، اگر پرتاب باد داکت اسپلیت پاناسونیک کم شده است، اگر داکت اسپلیت روشن نمی شود، اگر داکت اسپلیت پرتاب آب دارد، اگر به محض روشن شدن داکت اسپلیت ارور یا کد خطا نشان می دهد، اگر پنل داخلی داکت اسپلیت پاناسونیک یخ زده است و … باید فکری به حال تعمیر داکت اسپلیت پاناسونیک خود بکنید.

برای تعمیر داکت اسپلیت پاناسونیک باید به نکات زیادی توجه کرد؛ از جمله به محیطی که یونیت در آن قرار می گیرد. همچنین سرویس دوره‌ای داکت اسپلیت بسیار ضروری و مهم است. برای دریافت هر یک از این خدمات از واحد تعمیر کولرگازی پاناسونیک کمک بگیرید.

تعمیر کولر گازی ایستاده پاناسونیک

برای تعمیر کولر گازی ایستاده پاناسونیک هم بهترین و عاقلانه ترین کار این است که نمایندگی تعمیر کولرگازی پاناسونیک را انتخاب کنید. کولر های گازی ایستاده با توجه به توان و ظرفیت بالاتری که دارند، قدرت بیشتری هم دارند. طبیعی است که اگر درست و اصولی از آنها استفاده نکنیم، با مشکلاتی روبه رو خواهیم شد.

در حالت کلی ساختار این مدل از کولر های گازی تفاوت چندانی با سایر اسپلیت ها ندارد، اما باید برای تعمیر آن به ظرفیت و توان دستگاه توجه نمود. تعمیر برد کولر گازی، تعمیر خازن کولر گازی، تعمیر موتور کولرگازی و شارژ کولر گازی تنها نمونه هایی از خدماتی است که در رابطه با تعمیر کولرگازی ایستاده پاناسونیک ارائه می شود.

پیش نیاز تعمیر کولر گازی پاناسونیک

مهمترین فاکتور در تعمیر کولر گازی پاناسونیک استفاده از نیروی متخصص است.تعمیر کولر گازی به دلیل پیچیدگی های داخلی باید به کمک متخصصان انجام شود. در غیر این صورت باید منتظر ظاهر شدن اختلالات بسیاری در دستگاه خود باشید. متخصصان واحد تعمیر کولر گازی پاناسونیک به دلیل آشنایی کامل با قطعات و بهره مندی از علوم تعمیراتی می توانند تعمیرات این دستگاه را در اسرع وقت و با بالاترین کیفیت و امنیت انجام دهند.

استفاده از قطعات اورجینال نیز فاکتور مهم دیگری است.  قطعات اورجینال تاثیر مستقیم بر حفظ کیفیت کولر گازی پاناسونیک دارند. استفاده از قطعات تقلبی دستگاه شما را ضعیف کرده و کارکرد آن را در مدت زمانی کوتاه دوباره دچار اختلال می کند.

واحد های تعمیرات پاناسونیک

کمپانی پاناسونیک یک شرکت الکترونیکی ژاپنی و چند ملیتی است. دستگاه‌های پخش دی وی دی، سیستم‌های سینمای خانگی، دستگاه‌های ضبط و پخش تصاویر دیجیتال، دوربین‌های فیلمبرداری ویدئویی، دوربین‌های عکاسی دیجیتال، لوازم صوتی خانگی و سیستم‌های صوتی حرفه‌ای، سیستم‌های پخش اتومبیل، وسایل برقی خانگی؛ جاروبرقی، یخچال وفریزر، مایکروویو، پلوپز، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، سشوار، غذاسازهای خانگی، سیستم‌های اتوماسیون اداری،سیستم‌های مخابراتی، مهندسی سیستم، سیستم‌های دوربین مداربسته، سیستم‌های امنیتی، تجهیزات مانیتورینگ، نمایشگرهای پلاسما، نمایشگرهای دید بالا، پروژکتورها، کولرهای گازی وتجهیزات تهویه هوا، دستگاه‌های فتوکپی و فکس، دستگاه‌های تلفن ثابت، سیستم‌های سنترال مرکزی تلفن و پی‌ای‌ایکس، کامپیوترهای قابل حمل صنعتی، لپ‌تاپ و … از جمله محصولات کمپانی پاناسونیک است. واحدهای تعمیرات پاناسونیک همگی مجزا و مستقل و مجهز هستند. هر یک از این محصولات در واحد مربوطه خود، عیب یابی، تعمیر و ترمیم می شوند.

نمایندگی پاناسونیک

نمایندگی پاناسونیک افتخار دارد اعلام کند که به عنوان معدودترین و محدودترین مرجعه رسمی در زمینه فروش و خدمات پس از فروش پاناسونیک، سرویس های ایده آل منحصر به فرد برای کاربران خود در نظر گرفته است. در این نمایندگی رسمی و معتبر می توانید از امکاناتی خاص بهره مند شوید. برای مثل استفاده از سرویس مشاوره ای قبل از خرید ، الفبای خرید در تنها نمایندگی پاناسونیک در ایران است.

در این سرویس امکانات بسیاری گنجانده شده که تنها رفاه مشتری را هدف قرار داده است. این سرویس مشاوره ای تنها یک نمونه ساده از انبوه خدمات و تسهیلاتی است که در نمایندگی مرکزی پاناسونیک فراهم است. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید و جزئیات بیشتر را از همکاران ما در واحد فروش پاناسونیک جویا شوید.

5/5(1 امتیاز)