شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعویض گلس موبایل سامسونگ

تعویض گلس موبایل سامسونگ ، از آن دست اقداماتی است که هریک از کاربران این دستگاه ممکن است به نیاز پیدا کنند. در اثر افتادن گوشی و یا ضربه خوردن، ممکن است گلس آسیب ببیند که در این شرایط، باید اقدام به تعمیر یا تعویض این قطعه حیاتی نمود.

در گذشته، برای تعویض گلس باید کل ال سی دی و تاچ گوشی هم تعویض می شد. اما امروزه به دلیل پیشرفت دستگاه ها و ابزارآلات تعمیر، امکانی فراهم شده که تعمیرکاران تنها گلس را تعویض نمایند. به این ترتیب، هزینه کاربران پایین آمده و مشکلات تعویض ال سی دی حذف خواهند شد. برای آشنایی با نکاتی در مورد تعویض گلس گوشی سامسونگ ، از شما دعوت می کنیم تا پایان مطلب همراه ما باشید.

شما کاربران گرامی میتوانید برای تعویض حرفه ای گوشی خود با کارشناسان واحد تعمیر گوشی سامسونگ تماس بگیرید.

تعویض گلس موبایل سامسونگ

منظور از گلس دقیقا کدام قطعه است؟

وقتی در مورد گلس گوشی سامسونگ حرف می زنیم، بسیاری چنین تصور می کنند که مقصود نظر ما محافظ صفحه ای است که به صورت جداگانه خریداری شده و روی ال سی دی نصب می شود. این در حالی است که منظور از تعویض گلس موبایل سامسونگ، گلس اصلی این محصول است که جزء قطعات خود دستگاه محسوب می شود. این گلس روی ال سی دی قرار داشته و ارتباط بسیار ظریفی با این قطعه دارد. از این رو در اغلب موارد، ال سی دی هم به همراه گلس عوض می شود.

مراحل تعویض گلس موبایل سامسونگ

برای تعویض گلس موبایل سامسونگ ، اول باید با استفاده از دستگاه تنور، به کمک نخ جدا کنده، گلس اسیب دیده از موبایل جدا شود. توجه کنید که این کار باید با دقت و مهارت ویژه ای انجام گردد. سپس گلس جدید با همان دقت و تمرکز، در جای خود قرار می گیرد. باید توجه داشت که گلس جدید، مناسب با نوع محصول بوده و از نمونه اورجینال باشد.

در غیر این صورت، ممکن است در جاگذاری آن با مشکل مواجه شده و یا کاربرد مناسب را در دستگاه نداشته باشد. خوشبختانه امروزه دیگر نیازی به جدا کردن و تعویض ال سی دی و تاچ در مراحل تعویض گلس موبایل سامسونگ نیست. در روش های جدید، ال سی دی و تاچ گوشی به صورت دست نخورده باقی مانده و هزینه های تعویض گلس گوشی سامسونگ تقریبا نصف خواهد شد.

دلایل تعویض گلس موبایل سامسونگ

بد نیست پیش از هرچیزی، بدانید که اصلا چرا باید گلس گوشی سامسونگ را تعویض نمود. از جمله اصلی ترین دلایل تعویض گلس موبایل سامسونگ، باید به شکستن این بخش اشاره کرد. در واقع وقتی گوشی از ارتفاع می افتد و یا ضربات شدیدی به آن وارد می شود، گلس یکی از اولین قطعاتی است که ممکن است بشکند.

شکستن گلس، معمولا از وارد شدن ضربه به ال سی دی و شکستن ان جلوگیری می کند. در برخی موارد، ترک خوردن گلس هم می تواند به عاملی برای تعویض آن منجر شود. لازم است بدانید که تعویض این قطعه حساسیت های بسیاری داشته و چون با بخش های مربوط به تاچ نیز در ارتباط است، باید حتما توسط تعمیرکاران مجرب انجام شود.

ابزار تعویض گلس گوشی سامسونگ

تعویض گلس موبایل سامسونگ، نیاز به دستگاه ها و ابزاری دارد که باید از به روزترین نمونه های موجود باشند. به عنوان مثال، دستگاه تخصصی فریز، برای تعویض گلس گوشی های دارای صفحه نمایش خمیده یا edge  مورد استفاده قرار می گیرد. تعویض گلس گوشی هایی نظیر  s6 edge plus و  s7 edge و s8 و  s8 plus سامسونگ، با استفاده از این دستگاه به خوبی انجام می شود.

دیگر ابزاری که در فرایند تعویض گلس موبایل سامسونگ بسیار ضروری می باشد، چسب OCA و لمینت است که البته باید از شرکت مربوطه تهیه گردد. بسیاری مراکز برای انجام فرایند تعویض از ژل استفاده می کنند که این کار می تواند کیفیت کار گوشی را در آینده کاهش دهد. دقت بالا در صافی و مسطحی صفحه لمینت و ال سی دی و نیز ایمنی بالا، از جمله مهم ترین مزایای استفاده از این بزار به شمار می رود.

واحد تعمیرات موبایل سامسونگ

هرگونه اقدام برای ترمیم انواع مدل های گوشی سامسونگ، در واحد تعمیرات گوشی سامسونگ انجام می شود. این واحد برای ارتقاء خدمات خود، به تجهیزات مدرنی مجهز شده و تعمیرکاران بسیار مجربی در آن فعالیت می کنند. از این رو انواع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری گوشی های سامسونگ در این واحد قابل حل می باشند.

لازم است بدانید تعویض گلس موبایل سامسونگ نیز جزء خدمات ارائه شده در واحد مورد بحث بوده و برای انجام این کار، از گلس اورجینال استفاده می شود.

نمایندگی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ، به واسطه خدمات گسترده و با کیفیت در طول سالها فعالیتش، توانسته به اولین انتخاب کاربران در بین سایر مراکز خدماتی تبدیل شود. این مرکز، با بهره گیری از مجرب ترین کارکنان در دو حوزه فروش و تعمیرات، سطح تخصصی خدمات را به شکل قابل توجهی افزایش داده و رضایت کاربران را جلب نموده است.

ایجاد واحدهای تخصصی تعمیرات موبایل برای هر محصول، راه اندازی فروشگاه های رسمی فروش سامسونگ، ارائه مشاوره های تخصصی فروش و تعمیرات، ارائه گارانتی خدمات و …، اصلی ترین خدماتی هستند که در نمایندگی سامسونگ به کاربران ارائه می گردد.

واحدهای تعمیرات سامسونگ

تکنسین های مجرب واحدهای تعمیرات سامسونگ، تمام تلاش خود را در جهت ارائه خدمات ترمیم محصولات این شرکت در بالاترین سطح کیفی به کار بسته اند. در همین راستا نیز این افراد، دوره های تخصصی را در آموزشگاه های معتبر گذرانده و به صورت کامل، با جزئیات تعمیر محصولات الکترونیک آشنا هستند.

همنچنین مدیریت نمایندگی سامسونگ نیز در راستای تحقق این هدف، واحدها را به تجهیزات، ابزار و دستگاه های پیشرفته مجهز نموده و امکان تعمیرات تخصصی نرم افزاری و سخت افزاری را در این واحدها فراهم نموده است. بدین ترتیب، شما کاربران گرامی در صورت مشاهده مشکل در محصولات سامسونگ خود، می توانید به واحدهای تعمیر موبایل سامسونگ مراجعه نموده و شاهد بازگشت کیفیت محصول خود باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات سامسونگ، به این بخش مراجعه نمایید.

امتیاز شما به این نوشته