شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

همه چیز درباره تلویزیون پلاسما سامسونگ

تلویزیون پلاسما یک نمونه از انواع مدل های تلویزیون در کمپانی سامسونگ است که برای نمایش پیکسل‌ها از سلول‌هایی حاوی «گازهای یونیزه شده» استفاده می کند. منظور از گاز های یونیزه شده همان واژه پلاسما است. تلویزیون پلاسما سامسونگ روشنایی فوق العاده بالایی دارند و در نمایش رنگ سیاه فوق العاده ظاهر می شود.

این مدل از تلویزیون  رقیب پیروز انواع ال سی دی و ال ای دی است و تنها مدلی که از رقابت با او باز نمی ماند، تلویزیون ها اولد (OLED) هستند. تلویزیون پلاسما به واسطه برخورداری از ویژگی های فنی منحصر و اختصاصی به راحتی در ابعاد بزرگ تولید و عرضه می شوند.

تلویزیون پلاسما سامسونگ

مزایای تلویزیون پلاسما

 Refresh Rate  در تلویزیون پلاسما سامسونگ کیفیت بسیار بالایی دارد و باعث می شود که Motion Blur به حداقل درجه خود برسد. Refresh Rate یا نرخ به‌روزرسانی با واحد «بر ثانیه» یا همان هرتز (Hz) سنجیده می‌شود و نشان می‌دهد که تصویر موجود روی صفحه، ظرف یک ثانیه چند بار عوض می‌شود. مهمترین ویژگی های مثبت: روشنایی خیره‌کننده، کنتراست بالا، نرخ به‌روزرسانی باورنکردنی و توانایی تولید در ابعاد غول‌آسا

معایب تلویزیون پلاسما سامسونگ

ضخامت زیاد، وزن بالا، مصرف زیاد انرژی، عدم پشتیبانی از رزولوشن‌های بالاتر از P۱۰۸۰ و اثر سوختگی اصلی ترین و مورد توجه ترین معایب و نقاط ضعف تلویزیون پلاسما سامسونگ است. منظور از اثر سوختگی یا Burn-in   در تلویزیون پلاسما باقی ماندن شبحی از تصویر روی نمایشگر، پس از نمایش آن برای مدت‌زمان طولانی است.

تعمیر تلویزیون پلاسما سامسونگ

با توجه به توضیحاتی که در بالا شرح آن گذشت، به خوبی متوجه تفاوت ساختاری تلویزیون پلاسما سامسونگ با سایر مدل های این محصول شده اید. واضح ست که برای تعمیر تلویزیون پلاسما سامسونگ نمی توان از کارشناسان و تعمیرکاران حوزه ال ای دی و ال سی دی استفاده کرد.

برای تعمیر این محصول در تعمیرگاه تخصصی تلویزیون سامسونگ تنها از تعمیرکاران متخصص و مجرب در زمینه تعمیر تلویزیون پلاسما کمک می گیریم. ابزار و تجهیزاتی مدرن و مطابق با ساختار این دستگاه در این تعمیرگاه موجود است که به تعمیرکاران اجازه اجرای تخصصی ترین خدمات ترمیم و تعمیر و تعویض را می دهد.

تلویزیون پلاسما سامسونگ

تعمیر تلویزیون سامسونگ

کمپانی سامسونگ در زمینه تولید انواع تلویزیون فعالیت دارد. در هر مدل از تلویزیون های خود فناوری و تکنولوژی منحصر و جدیدی را به کار می گیرد. تلویزیون های کیولد هوشمند، تلویزیون ال سی دی، تلویزیون ال ای دی معمولی، تلویزیون ال ای دی هوشمند، تلویزیون پلاسما، تلویزیون ۴K ultra hd نمونه هایی از انواع تلویزیون های کمپانی سامسونگ است که هر کدام در مدل های گوناگونی و با امکانات کم و زیاد تولید و عرضه می شوند.

هر یک از این محصولات به فراخور کاربری درست و اصولی می توانند سال ها بدون مشکل و ایراد کار کنند و کاربر را به زحمت نیاندازند، اما معمولا این کاربری غلط کاربر است که هر یک از تلویزیون های سامسونگ را دچار اختلالاتی می کند که نیاز به سرویس و عیب یابی و تعمیر و ترمیم دارد. در هر صورت با داشتن هر گونه مشکل در رابطه با انواع تلویزیون های سامسونگ می توانید به مرکز اختصاصی تعمیر تلویزیون سامسونگ مراجعه کنید و خدماتی منحصر دریافت کنید.

واحد های تعمیرات سامسونگ

کمپانی سامسونگ در صنایعی مختلی از حوزه الکترونیک و تجهیزات هوشمند فعال است. محصولات بیشماری در زمینه لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، ماشین های اداری و تجهیزات هوشمند طراحی، تولید و عرضه می کند. هر یک از این مجموعه ها زیر مجموعه های جداگانه دارند که برای تعمیر و ترمیم و عیب یابی هر کدام باید به تعمیرگاه تخصصی و مربوطه مراجعه کرد.

در این تعمیرگاه های ابزار و تجهیزاتی مدرن و پیشرفته فراهم است که مسیر تعمیر را برای تکنسین ها و کارشناسان مربوطه هموار و باز می سازد. در هر یک از این واحد های تعمیرات سامسونگ آرشیوی مجهز و قوی از قطعات اصل و جانبی در اختیار تعمیرکاران است که با استفاده از آن به راحتی می توانند عملیات تعویض را هم پوشش دهند. همه فعالیت ها و همه خدمات ریز و درشت در این نمایندگی تضمین شده و با ارائه گارانتی معتبر است.

[us_carousel post_type=”services” columns=”4″ items_gap=”0.5rem” items_layout=”blog_cards” carousel_arrows=”1″ carousel_autoplay=”1″ carousel_interval=”1″ columns_number=”5″ image_background=”false” header_size=”h4″ number=”10″ carousel_arrows_offset=”1rem”]

نمایندگی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ درگاه امن و مورد اعتمادی است که صفر تا صد خدمات فروش و پس از فروش کمپانی سامسونگ را حمایت و پشتیبانی می کند. در این نمایندگی می توانید ضمن استفاده از خدمات پس از فروش شرکتی و اصل از تسهیلات انحصاری این مجموعه معتبر و استاندارد نیز بهره مند شوید. مشتری مداری در نمایندگی رسمی سامسونگ از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

این نمایندگی معتقد است که کاربر و مشتری مهمترین و محوری ترین فاکتور برا ادامه حیات یک نمایندگی فعال و پویا است. در نمایندگی سامسونگ می توانید با استفاده است خدمات مشاوره ای رایگان و تخصصی درباره محصول مورد نظر خود اطلاعاتی مفید و مختصر به دست آورید.

به این ترتیب موفق خواهید شد بهترین گزینه را با توجه به شرایط اختصاصی خود و با در نظر گرفتن فاکتور های اساسی خرید انتخاب و تهیه کنید. می توانید از طریق شماره های موجود در وبسایت با این نمایندگی مجاز و معتبر تماس بگیرید و جزئیات بیشتر را جویا شوید.

[us_carousel columns=”3″ items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ carousel_autoplay=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa,%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%af%da%af%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af”]
1/5(1 امتیاز)