شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

دوربین تبلت سامسونگ

دوربین تبلت یک از بخش های سخت افزاری این دستگاه است که کارایی های بسیاری دارد؛ نه تنها برای عکاسی و فیمبرداری استفاده می شود بلکه در بسیاری از اپ های تصویری نیز کاربرد دارد. خرابی آن به معنی خرابی یکی از قطعات مهم و پرکاربرد تبلت سامسونگ است که کاربر را مجبور می کند به سرعت راهی برای تعمیرات تبلت انتخاب و اجرا کند. برای ترمیم دوربین تبلت سامسونگ بهتر است در گام نخست بررسی های نرم افزاری از این قطعه داشته باشید و در صورت اطمینان از نبودن هیچگونه مشکلات نرم افزاری به سراغ سخت افزار این قطعه بروید.

دوربین تبلت سامسونگ

مشکلات رایج دوربین تبلت سامسونگ

مشکلات ناشی از آپدیت اندروید

گاهی ممکن است پس از به روز رسانی دوربین تبلت سامسونگ ، این بخش از دستگاه درگیر اختلالات و مشکلاتی شود و به طور کلی غیر فعال شود. برای رفع این مشکل می توانید مسیر زیر را دنبال کنید:

  • نرم‌افزار Camera را  از تبلت سامسونگ حذف کنید و دوباره از گوگل‌پلی نصب و به‌روزرسانی کنید
  •  به Settings بروید و در بخش برنامه‌ها (Apps) گزینه‌ Camera را انتخاب و در نهایت گزینه‌‌ Force stop را تاچ کنید و پس از آن به‌ترتیب گزینه‌های Clear cache و Clear data را نیز لمس کنید و در نهایت برای تعمیر دوربین تبلت سامسونگ، دستگاه را مستقیما ری‌استارت کنید.
  •  اکنون به Settings تبلت سامسونگ بروید، بخش About phone  را بیابید و هفت مرتبه روی Build number فشار دهید تا Developer option  برای دستگاه فعال شود. بعد با مراجعه مجدد به Settings روی Developer options فشار داده و علامت چک‌مارک کنار گزینه‌ Use NuPlayer را غیرفعال و دستگاه را ری‌استارت کنید.
  • فایل های کش دوربین تبلت سامسونگ پاک کنید
  • به  Settings  بروید
  • مسیر Applications -> Application Manager را دنبال کنید
  • اکنون تمامی برنامه های All Apps دوربین را انتخاب کنید؛ بسته به مدل های مختلف تبلت ممکن است این بخش ها تفاوت های اندکی با هم داشته باشند، اما مسیر و نتیجه نهایی یکی است.
  • حالا مسیر Storage -> Clear Cache را دنبال کنید تا کش دوربین خالی شود

حل مشکل سیاه شدن دوربین تبلت سامسونگ

  • باتری را از تبلت سامسونگ خارج کنید و پس از چند ثانیه در جای خود قرار دهید و دستگاه را دوباره روشن کنید. با این روش به احتمال قوی این مشکل دوربین تبلت سامسونگ حل خواهد شد.
  • اپلیکیشن های جانبی دوربین تبلت را حذف کنید
  • گاهی این اپ ها در کارکرد اصلی دوربین تبلت مشکلاتی ایجاد می کنند. آنها را حذف کنید.
  • از بازگشت به تنظیمات کارخانه استفاده کنید
  • از اطلاعاتتان نسخه پشتیبان تهیه کنید و مسیر سخت بازگشت به تنظیمات کارخانه را انتخاب و اجرا کنید. این روش ریسک هایی به دنبال دارد. اگر می توانید این ریسک ها را بپذیرید، مسیر زیر را دنبال کنید.
  • Settings -> Backup and reset -> Factory data reset -> Reset device
  • در نهایت اگر دوربین تبلت همچنان درگیر مشکلاتی بود، برای تعمیر دوربین تبلت سامسونگ از یک مرکز متخصص کمک بخواهید تا مشکلات سخت افزاری این قطعه را بررسی کند.

تعمیر تبلت سامسونگ

تبلت سامسونگ یکی از محصولات در حوزه دیوایس های هوشمند سامسونگ است که کاربران بسیاری دارد. این دستگاه به تناسب کاری که می کند ممکن است دچار ایرادات و اشکالات نرم افزاری و سخت افزاری شود. در تعمیرگاه تخصصی تبلت سامسونگ همه مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری این دستگاه توسط تیمی از تعمیرکاران زبده و ماهر بررسی می شود و برای رفع آنها مسیر درست انتخاب و اعمال می شود.

این تعمیرکاران به دلیل آنالیز و واکاوی مدل های مختلفی از تبلت سامسونگ به خوبی با ساختار این دستگاه و ایرادات آن آشنایی دارند و می توانند خدمات تعمیری با کیفیتی را ارائه دهند که نمونه مشابه آن را در هیچ مرکز دیگری نخواهید یافت.

واحد های تعمیرات سامسونگ

کمپانی سامسونگ در صنایع مختلفی فعالیت می کند. به همین دلیل در دپارتمان تخصصی سامسونگ واحد های تعمیراتی گوناگونی را راه اندازی کرده ایم تا هر یک از محصولات سامسونگ در واحد مربوطه و توسط کارشناسان متخصص بررسی و ارزیابی شود. لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، لوازم و ماشین های اداری و دفتری و تجهیزات هوشمند، تقسیم بندی کاملی از صنایع گوناگونی است که کمپانی سامسونگ در آنها فعالیت دارد.

هر یک از این مجموعه های زیر مجموعه های اختصاصی خود را دارند که در تعمیرگاه مربوطه مورد ارزیابی و ریشه یابی قرار می گیرند و هر آنچه را که برای بازگشت سلامتی نیاز داشته باشند، دریافت خواهند کرد. در حقیقت واحد های تعمیرات سامسونگ همچون یک بیمارستان فوق تخصصی است که همه اختلالات در همه دستگاه های سامسونگ را در بخش های اختصاصی بررسی و به کمک ابزار و دستگا های مدرن و پیشرفته شناسایی و درمان می کند.

نمایندگی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ درگاه امن و مورد اعتمادی است که با تلاش های مداوم و تعاملات مستقیم با کاربران، نیاز آنها را به خوبی تشخیص داده است و برای برطرف سازی هر نیازی، برنامه ای خاص و منحصر دارد. در نمایندگی رسمی سامسونگ می توانید در زمینه فروش و خدمات پس از فروش سرویس هایی منحصر و اختصاصی دریافت کنید. این نمایندگی کاربر را اصلی ترین محور و انگیزه برای ادامه حیات و ارائه خدمات می داند.

به همین دلیل تمام تلاش خود را می کند تا با رعایت اصول مشتری مداری و مغتنم شمردن حقوق کاربر، هیچ حقی از او تضییع نشود و بتواند از همه سرویس ها و خدمات موجود در این نمایندگی رسمی بهره مند شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر و آگاهی از سایر تسهیلات این نمایندگی تماس بگیرید و جزئیات بیشتری را جویا شوید.

اخبار، اطلاعات، مقالات مرتبط و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی سامسونگ را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

امتیاز شما به این نوشته