شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

رابطه ی اپل و BOE به کجا می رسد؟

عده ای از کارشناسان ماه آینده ی میلادی را زمان معرفی خانواده ی آیفون 12 اپل می دانند. در این بین شایعاتی مبنی بر به کار نگرفتن نمایشگر های BOE وجود دارد. با نمایندگی اپل همراه باشید تا از جزئیات ماجرا بیشتر مطلع شوید.
از آنجایی که قرار بود اپل از صفحه نمایش های کمپانی BOE برای ساخت آیفون 12 و آیفون 12 مکس استفاده کند، حال خبرهای ضد آن به گوش میرسد.

صفحه نمایش اپل

دلایل عدم همکاری اپل و BOE

BOE شرکت سازنده ی صفحه نمایش های OLED تاکنون نتوانسته رضایت اپل را به خود جلب کند. این کمپانی در آزمایش های کیفیت سنجی اپل و چند شرکت سازنده ی گوشی، معیارهای لازم برای عقد قرارداد را کسب نکرده است و به همین دلیل کار اپل با بی او ای تمام است.
هم اکنون اطلاعات دقیقی از زمان تولید انبوه چهار گوشی خانواده ی آیفون 12 وجود ندارد؛ با این همه برخی از کارشناسان ماه آینده ی میلادی را زمان تولید انبوه آیفون 12 عنوان می کنند. با اینکه تاریخ دقیق شروع تولید انبوه مشخص نیست، اما می دانیم باید قطعات مختلف گوشی سریعتر آماده شوند تا روند مونتاژ آنها آغاز شود. طبق گزارش های منتشر شده در زنجیره ی تأمین اپل، BOE با مشکلاتی در زمینه ی کیفیت صفحه نمایش OLED مواجه شده و نتوانسته نخستین آزمایش های اپل را با موفقیت طی کند.

کدام شرکت افتخار همکاری با اپل را کسب می کند؟

از آنجایی که قرار بود BOE صفحه نمایش این سری از گوشی های آیفون را تامین کند حالا با دست رد آیفون، شرکت سازنده ی صفحه نمایش های آیفون 12 در هاله ای از ابهام قرار دارد.
دی دیلی در یک گزارش مفصل که در تاریخ 23 خرداد ماه منتشر شد، نوشته است که BOE نتوانسته رضایت کمپانی های بزرگ اپل و سامسونگ را جلب کند.
مدتی پیش هم شایعه شده بود که سامسونگ برای جلب رضایت مشتریان خود و کاهش هزینه ی تمام شده ی گوشی های سری گلکسی S30 تمایل به همکاری با شرکت سازنده ی صفحه نمایش BOE را دارد. با این حال، کیفیت پایین ساخت صفحه نمایش های BOE باعث شد که سامسونگ در تصمیمش تجدید نظر کند و از شرکت های زیر مجموعه خود یعنی سامسونگ دیسپلی برای ساخت صفحه نمایش های خانواده‌ی گلکسی S30 بهره بگیرد.

صفحه نمایش آیفون

در ناامیدی بسی امید است!

دی‌دیلی در گزارش خود گفته BOE قصد دارد درخواست جدید برای همکاری با اپل ثبت کند و یک بار دیگر شانس خود را برای همکاری با این غول تکنولوژی امتحان کند؛ پس پایان ارتباط همکاری این دو شرکت را به صورت قطعی نمی توان اعلام کرد. در ابتدا قرار بود اپل 45 میلیون واحد صفحه نمایش BOE خریداری کند. هم اکنون ، مشخص نیست صفحه‌نمایش‌های پذیرفته‌نشده نسخه‌ی آزمایشی اولیه بوده یا نه. باید دید BOE می تواند ایرادات وارد شده را رفع نماید.

امتیاز شما به این نوشته