شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

رفع مشکل حذف خودکار برنامه ها در ios 12

یکی از مشکلاتی که کاربران آیفون اخیرا با آن مواجه شده اند، حذف خودکار برنامه ها در ios 12 است. البته این مساله یکی از قابلیت های نسخه جدید سیستم عامل اختصاصی اپل است که در شرایطی که حافظه گوشی پر شده، آن را سبک می کند. اما این اتفاق بدون اطلاع کاربران می افتد و وقتی برای باز کردن یکی از اپلیکیشن ها روی آن ضربه می زنید، می بینید که برنامه پاک شده است. خب طبیعی است که این مساله خوشایند نیست و جزء مشکلات آی او اس 12 به شمار می آید. خوشبختانه شما می توانید به راحتی این مشکل را برطرف کرده و جلوی پاک شدن برنامه های مورد نظرتان را بگیرید. در این مطلب ما روشی را به شما آموزش می دهیم که به موجب آن، می توانید از حذف خودکار برنامه ها در ios 12 پیشگیری کنید؛ با اپل زون همراه باشید.

حذف خودکار برنامه ها در آی او اس 12

حذف خودکار برنامه ها در آی او اس 12

همانطور که گفتیم، حذف خودکار برنامه ها در ios 12 به دلیل فعال بودن یکی از قابلیت های این سیستم عامل است که با پر شدن فضای حافظه ی دستگاه، فعال می شود. این فرایند بخشی از فرایند Offloading سیستم عامل iOS محسوب می ‌شود که در واقع به خاطر کمتر استفاده شدن برخی از اپلیکیشن‌ ها، آن‌ها را حذف می کند تا فضای لازم برای کاربر ایجاد شود. وقتی فضای حافظه موبایل اپل شما پر شده و این قابلیت فعال است، سیستم برای خالی کردن فضای دستگاه، اقدام به شناسایی و حذف برنامه هایی می کند که کاربر کمترین استفاده را از آنها داشته است. نیازی نیست نگران اپلیکیشن هایی مثل تلگرام و … که هر روز از آنها استفاده می کنید باشید. فعالیت این سیستم به گونه ای است که تنها برنامه های کم کاربرد را حذف می کند و به این ترتیب، فضای حافظه را برای پردازش های جدید تر آماده می نماید. بعد از حذف شدن خودکار برنامه ها در ios 12 ، وقتی قصد استفاده از یک اپلیکیشن را دارید و روی آیکون آن ضربه می زنید، نیاز به دانلود کردن مجدد آن خواهید داشت. در ادامه شما را با روش جلوگیری از حذف برنامه ها در این نسخه آشنا خواهیم کرد.

جلوگیری از حذف خودکار برنامه ها در ios 12

طبق راهنمایی های کارشناسان مجرب بخش تعمیرات موبایل نمایندگی اپل، برای جلوگیری از حذف خودکار برنامه ها در ios 12 ، باید قبل از هر کار وارد بخش تنظیمات موبایل اپل خود شوید. پس از ورود به بخش تنظیمات، به پایین صفحه بروید و روی iTunes & App Store  کلیک کنید. حالا باید گزینه‌ Offload Unused Apps را غیر فعال کنید. به این ترتیب می توانید اطمینان داشته باشید که حتی در صورت پر شدن حافظه دستگاه، سیستم عامل اقدام به حرف کردن برنامه های شما نخواهد کرد.

حذف دستی اپلیکیشن ‌ها

یکی از بهترین روش ها برای جلوگیری از حذف خودکار برنامه ها در ios 12 این است که از پر شدن حافظه دستگاه پیشگیری نماییم. یکی از کاربردی ترین روش ها برای این منظور، حذف دستی اپلیکیشن ها است. با حذف دستی اپلیکیشن هایی که کمتر از آنها استفاده می کنید، فضای حافظه مدیریت شده و دیرتر پر می شود. به این ترتیب، قابلیت یا ویژگی Offload  نیز فعال نخواهد شد. برای این کار، باید وارد بخش تنظیمات iOS شده و روی گزینه‌ ی General بزنید؛ سپس وارد iPhone/iPad Storage  شوید. لیستی از اپلیکیشن‌ ها برای شما نمایش داده می شود که می توانید با ضربه زدن روی هر کدام، آنها را حذف نمایید. در مرحله بعد، باید گزینه‌ ی Offload App بزنید و اقدام به حذف اپلیکیشن مورد نظرتان نمایید. اگر می ‌خواهید مقدار حجم بازیابی شده در صورت حذف اپلیکیشن را مشاهده نمایید، کافیست به دو گزینه‌ ای که مقابل App Size و Documents & Data نوشته شده است توجه نمایید. گفتنی است برای استفاده مجدد از برنامه حذف شده، کافی است آیکون آن را پیدا کرده و مجددا آن را دانلود نمایید.

نمایندگی اپل در کرج

 حضور کادر فنی مجرب و استفاده از ابزار پیشرفته در نمایندگی اپل در کرج ، خدمات این مرکز را به سطح بالایی از کیفیت رسانده و این نمایندگی را در بین سایر مراکز خدماتی متمایز نموده است. بخش های مختلف نمایندگی اپل ، خدمات مربوط به فروش و تعمیر انواع مدل های آیفون، آی مک، آی پد، مک بوک و … را به کاربران ارائه می دهند.  برای خرید هریک از محصولات این کمپانی، می توانید به نمایندگی اپل در کرج مراجعه نموده و از خدمات متنوع این مرکز در زمینه ی فروش و خدمات پس از فروش بهره مند شوید. همکاران ما در این مرکز با تعهدی مثال زدنی، تخصصی ترین سطح خدمات فروش و تعمیرات گوشی اپل را به کاربران ارائه داده و به این ترتیب، ساکنین استان البرز را از طی مسافت تا تهران معاف می نمایند.

امتیاز شما به این نوشته