شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

سوکت شارژ مک بوک

همان طور که می دانید تمامی عملکرد دستگاه های الکترونیکی به شارژ داشتن آن ها وابسته است. به طور کلی می توان گفت هر گونه آسیب دیدگی در سوکت شارژ فرآیند انتقال شارژ را متوقف کرده و منجر به عدم کارایی دستگاه می شود. به همین دلیل تعمیر سوکت شارژ مک بوک از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. توجه داشته باشید عدم استفاده ی درست از دستگاه و همچنین قطع و وصل کردن های مداوم شارژر به دستگاه منجر به آسیب دیدگی سوکت شارژ لپ تاپ اپل می شود.

تعمیر و تعویض سوکت شارژ  یکی از تخصصی ترین خدماتی است که در نمایندگی رسمی اپل و تحت نظارت مرکز سخت افزار ایران ارائه می شود. در این مقاله قصد داریم به بررسی تمامی عوامل تاثیر گذار بر کارکرد سوکت شارژ مک بوک و همچنین نحوه ی برطرف کردن مشکلات سوکت شارژ مک بوک اپل می پردازیم. به منظور آشنایی بیشتر با مشکلات مربوط به این بخش از دستگاه و راه کار های رفع مشکلات این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید.

تعمیر سوکت شارژ مک بوک

مشکلات سوکت شارژ مک بوک

یکی از مشکلات مرتبط با سوکت شارژ مک بوک شارژ نشدن دستگاه به هنگام اتصال شارژر می باشد. این مشکل در برخی موارد به دلیل استفاده از شارژر های تقلبی رخ می دهد. همچنین علت بروز این مشکل در قطع شدن اتصالات داخلی شارژر نیز لازم است بررسی شود. برای رفع این مشکل بهتر است شارژ مک بوک را با یک شارژر دیگر نیز امتحان کنید. در صورتی که مشکل رفع شد می توانید از سالم بودن سوکت شارژ مک بوک اطمینان حاصل کنید.

یکی دیگر از مشکلات سوکت شارژ مک بوک شل شدن جایگاه آن است که سبب می شود دستگاه به درستی کار نکرده و منجر به بروز مشکل در آن می شود. این اختلال معمولا به دلیل قطع و وصل کردن های مداوم شارژر به وجود می آید. قطع و وصل کردن های مداوم شارژر علاوه بر خرابی سوکت شارژ مک بوک آسیب دیدگی باتری آن را در پی دارد. در صورتی که با هر یک از مشکلات این چنینی رو به رو شدید می توانید به واحد تعمیرات مک بوک در نمایندگی رسمی اپل مراجعه کرده و خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایید.

تعمیر سوکت شارژ مک بوک

برای تعمیر سوکت شارژ مک بوک چند نمونه از ابتدایی ترین راه کار ها را به شما معرفی می کنیم. در صورتی که اختلال به وجود آمده با این راه حل ها برطرف نشد برای تعمیر سوکت شارژ مک بوک و یا تعویض آن با یک نمونه ی اصلی به نمایندگی رسمی اپل مراجعه نمایید.

در صورتی که با کوتاه شدن پین های رو به رو شدید می توانید با استفاده از انبردست و یا ناخن گیر پین ها را به آرامی بالا کشیده و مجددا شارژ دستگاه خود را امتحان نمایید. در هنگام انجام این کار نهایت دقت خود را به کار گرفته تا منجر به شکستگی پین ها نشوید.

در برخی موارد به دلیل قطع و وصل کردن های مداوم شارژ کابل های میکرو usb کانکتور دچار تغییر حالت شده و لازم است با استفاده از انبردست به حالت اولیه ی خود بازگردانده شوند.

برای رفع مشکل مربوط به آلودگی و وجود گرد و غبار در سوکت شارژ مک بوک اپل نیز می توانید با استفاده از خلال دندان پورت شارژ را تمیز کنید. توجه داشته باشید این کار را به آرامی انجام دهید تا آسیب های بیشتری به دستگاه شما وارد نشود.

نمایندگی اپل در تهران

نمایندگی اپل در تهران با بهره مندی از به روز ترین تجهیزات و امکانات آماده است تا برترین خدمات را به کاربران ارائه کند. متخصصان حاضر در این نمایندگی دارای به روز ترین اطلاعات در مورد تعمیرات و فروش انواع محصولات می باشند. در این نمایندگی انواع واحد های تعمیراتی به صورت مجزا فعالیت می کنند و سرویس های تخصصی مرتبط با یک محصول خاص را ارائه می کنند، هر واحد به صوت جداگانه با بهره مندی از تجهیزات اختصاصی به تعمیر یکی از محصولات کمپانی اپل می پردازد.

نمایندگی اپل در تهران با گردآوری برترین متخصصان تمام خدمات مورد نیاز شما را عرضه می کند. تعویض قطعات انواع محصولات اپل در این نمایندگی ارائه می شود. کلیه ی قطعات معیوب در این واحد با نمونه های اصلی جایگزین می شوند. همچنین فروش انواع محصولات اپل از قبیل: آی مک ، مک بوک ، آیفون ، آل این وان و … به صورت اورجینال انجام می شود. کلیه ی محصولات اپل در این نمایندگی همراه با کارت گارانتی معتبر به فروش می رسند.

[us_carousel post_type=”services” columns=”4″ items_layout=”blog_cards” carousel_autoplay=”1″ breakpoint_1_autoplay=”1″ breakpoint_2_autoplay=”1″ breakpoint_3_autoplay=”1″]

شما کاربران گرامی با مراجعه به سایر صفحات وب سایت می توانید اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول را پیگیری نمایید.

[us_carousel items_layout=”blog_side_image” taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa”]
2/5(1 امتیاز)