شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

قلم اس نوت ۸ سامسونگ

قلم اس نوت ۸ سامسونگ پس از رونمایی از گوشی گلکسی سری نوت به یکی از ویژگی های بارز این سری تبدیل شد. کاربران موبایل سامسونگ از این پس میتوانند با شیوه جدیدی با گوشی خود تعامل داشته باشند. کمپانی سامسونگ در طول سالهای گذشته مبتکر محصولاتی با خصوصیاتی نوین مانند فبلت بود. سامسونگ اولین بار با ارائه سری نوت دو ویژگی نمایشگر بزرگ در کنار قلم استایلوس را عرضه کرد.

این بار هم سامسونگ سعی کرده در تولید گلکسی نوت ۸ این دو ویژگی را معیار خود قرار دهد. طبق گزارشات این کمپانی قلم اس نوت ۸ به روز رسانی‌هایی را دریافت می‌کند تا هر چه بیشتر شبیه به یک قلم واقعی باشد. نوک استایلوس جدید در مقایسه با نسل‌های قبل، از طراحی بهتر و حساسیت بیشتری نسبت به فشار برخوردار است و برای خلق طراحی‌های دیجیتالی بهتر، بهبود یافته است.

قلم اس نوت ۸ سامسونگ

ویژگی های قلم اس نوت ۸ سامسونگ

سامسونگ طی اعلام ویژگی هایی برای قلم اس نوت ۸ ، کاربردهایی بیان کرده تا کاربران با استفاده بهینه از این قلم بیشتر آشنا شوند. برخی از این ویژگی‌ها قبلا هم در سری نوت موجود بوده‌اند، اما با معرفی فبلت جدید، این قابلیت‌ها هم به روز رسانی‌هایی را دریافت کرده‌اند. در زیر به بیان برخی از ویژگی‌های قلم اس نوت ۸ پرداخته ایم.

  • کشیدن قلم روی متون و ترجمه به ۷۱ زبان
  • امکان دسترسی آسان و سریع به یک منوی کاربردی (Air Command)
  • قابلیت انتخاب هوشمند (Smart Select)
  • ساخت و به اشتراک گذاری متن‌های متحرک و اموجی‌های زنده با افکت‌های گوناگون
  • قابلیت بزرگ‌نمایی و نگاه دقیق‌تر به بخشی از صفحه نمایش
  • پین کردن صفحات تا ۱۰۰ عدد بدون روشن کردن نمایشگر و باز کردن قفل دستگاه
  • اپلیکیشن PENUP و به اشتراک گذاری تصاویر هنری خلق شده در شبکه های اجتماعی

قلم اس نوت ۸ دارای طول ۱۰۸ میلی متری و وزن ۲٫۸ گرمی است و نوک قلم نیز ۰٫۷ میلی متر است. این امر باعث شده تا در دست گرفتن این قلم و نقاشی کردن و نوشتن با آن بسیار ساده و راحت و لذت بخش باشد.

نمایندگی سامسونگ و واحدهای تعمیرات سامسونگ

تعمیرات موبایل سامسونگ با استفاده از روش های اصولی و نوین انجام می شود. نمایندگی سامسونگ ، در دیگر واحدهای تخصصی تعمیرات سامسونگ به تعمیر سایر محصولات این کمپانی می پردازند. کارشناسان متخصص این مرکز ابتدا دستگاه معیوب را آنالیز کرده سپس در جهت تعمیر آن گام بر می دارند.

خاطرنشان می سازیم، کاربران برای تعمیر دستگاه خود باید به واحد مرتبط با همان دستگاه مراجعه نمایند. تعمیرات موبایل سامسونگ ، در کارگاه های فنی مجهز به لوازم و تجهیزات پیشرفته انجام میشود. از آن جایی که این کارگاه ها به صورت تفکیک شده طراحی شده اند، پرسنل می توانند با دقت بیشتری به رفع ایراد دستگاه اقدام نمایند.

مجزا یودن واحدها موجب بالارفتن راندمان کار تکنسین های مجموعه در زمینه تعمیرات موبایل سامسونگ گشته است. کاربران محترم چنانچه مایل به دریافت اطلاعات بیشتری در زمینه دیگر واحدهای تخصصی تعمیرات سامسونگ هستند، می توانند به لینک مربوط در سایت مراجعه و وارد صفحه مربوط به محصول مورد نظر گردند.

امتیاز شما به این نوشته