شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

ماشین لباسشویی WM5005HKA ال جی

ماشین های لباسشویی یکی از متداولترین و ضروری ترین لوازم خانگی به شمار رفته و با سبک های جدید زندگی امروز ما به خوبی سازگار شده اند. این دستگاه های محبوب مهمان 99% از خانه ها بوده و نسب به چند سال اخیر، بسیار پیشرفته و لوکس می باشند. اکنون کنترل و مصرف این محصولات بسیار دگرگون شده و با بهره گیری از تکنولوژی های نوظهور و امکانات ویژه، خدماتی کاملأ متفاوت را برای دارندگان خود به ارمغان آورده اند.

بهینه سازی هوشمند، مصرف کم انرژی، پاک کنندگی بیشتر، سیکل های شستشوی کوتاه تر و امکانات متمایز و متنوع دیگر، همه و همه از قابلیت هایی هستند که اکنون در این محصولات حرفه ای به چشم می خورد. به هرحال، کمپانی های زیادی نیز در این صنعت بزرگ پا گذاشته و همواره با ارائه محصولاتی زیاد و متعدد تلاش می کنند تا سهم بیشتری از این بازار همیشه اکتیو را از آن خود سازند.

اما در میان تمام سازندگان بزرگ و کوچک ماشین های لباسشویی، کمپانی ال جی بسیار خوش درخشیده و محصولاتی پراقبال و پرطرفدار را روانه بازارها ساخته است. در این متن برآنیم تا به بررسی ماشین لباسشویی WM5005HKA ال جی پرداخته و شما را با مشخصات آن بیشتر آشنا سازیم.

ماشین لباسشویی WM5005HKA ال جی

بررسی ماشین لباسشویی WM5005HKA ال جی

مشخصات کلی

کمپانی کهنه کار ال جی با بهینه سازی هوشمند ماشین های لباسشویی خود و استفاده از برترین استراتژی های کاربرپسند همواره سعی کرده است تا ماندگاری پایداری در این بازار رقابتی داشته و نام خود را مبدل به برندی محبوب و جهانی سازد. خوشبختانه ماشین لباسشویی WM5005HKA ال جی نیز از جمله دستگاه های مجهز این کمپانی کره ای محسوب می شود و از شاخصه های ارزشمندی همچون ظرفیت عالی 4.5  فوت مکعبی، موتور دایرکت درایو (Direct Drive Motor ) با ضمانت ده ساله، سازگاری با LG SideKick  و تکنولوژی های SmartThinQ،  TurboWash، LG Steam بهره مند شده است.

شستشوی لباس های بیشتر در مدت زمان کمتر

ماشین لباسشویی WM5005HKA ال جی، پذیرای مجموعه ای از قابلیت های کلیدی و امکانات کم نظیری است که هر کدام بر دیگری برتریت دارند. خوشبختانه این دستگاه لوکس و مدرن توانسته است ظرفیت بسیار عالی 4.5 فوت مکعبی را در اختیار شما گذاشته و بر این اساس اکنون شما می توانید حجم زیادی از لباس های کثیف خود را در مدت زمان بسیار کوتاه تری شسته و احساس رضایتی بیش از پیش را داشته باشید. گفتنی است، این قابلیت برای خانواده های شلوغ و پرجمعیت ایده آل بوده و با اطمینان خاطر می توانند بروی آن حساب باز کنند.

شسشوی لباس ها از راه دور

شاید تا چند سال پیش هیچ کس فکر نمی کرد که ماشین های لباسشویی بتوانند چنین پیشرفته شده و با قابلیت های بسیار خارق العاده ای سازگار شوند. اما ماشین لباسشویی WM5005HKA ال جی از جمله محصولاتی است که ثابت کرد، این طرز فکر نادرست بوده. این دستگاه تمام حرفه ای اکنون به قابلیت شگفت انگیز LG SmartThinQ مجهز شده و با کمک اپلیکیشن مربوط، محدودیت ها را زیر پا گذاشته است.

با کمک این قابلیت، شما می توانید چرخه شستشو را انتخاب، شروع و متوقف کرده و یا حتی از نوتیفیکیشن های مربوط به تمام شدن کار ماشین لباسشویی بروی گوشی خود آگاه شوید.  از سویی دیگر، این محصول با دستیارصوتی هوشمند گوگل اسیستنت و آمازون الکسا هماهنگ شده  و بر این اساس به سادگی و تنها با فرمان صوتی خود می توانید، ماشین لباسشویی تان را کنترل و مدیریت کنید.

تکنولوژی TurboWash

از آنجایی که همواره اولویت بر حداکثر بازدهی می باشد، ماشین لباسشویی WM5005HKA ال جی با  فن آوری TurboWash همگام شده و به کمک آن میزان بهره وری را به مراتب افزایش داده است. این قابلیت نه تنها می تواند زمان چرخه را کاهش داده و در زمان 30  دقیقه کار شستشو را به پایان برساند بلکه، قادر است درمیزان مصرف انرژی نیز صرفه جویی خوبی داشته باشد.

پاک کنندگی خارق العاده با بخار

از دیگر آپشن های تحسین برانگیز گنجانده شده در ماشین لباسشویی WM5005HKA ال جی، می توان به تکنولوژی بخار شوی(steam technology)  آن اشاره داشت. بخار حاصل در این چرخه از شستشوی، به خوبی داخل پارچه نفوذ کرده و از یک سوی پاک کنندگی عالی را امکان پذیر کرده است و از سویی دیگر بوهای نامطبوع را از بین برده و مانع از چروک لباس های شما خواهد شد.

قابلیت  LG SideKick Pedestal Washer

گاهی اوقات شما نیاز دارید تا لباس های کمتری را به مانند پیراهن موردعلاقه فرزندتان، لباس های ورزشی، لباس های فرم مدارس یا کارتان را به طور مرتب و سریع تر شسته و نمی توانید منتظر جمع شدن لباس های بیشتر باشید. از این حیث، نیز ماشین لباسشویی WM5005HKA ال جی می تواند به خوبی شما را پشتیبانی کند، چرا که این دستگاه به قابلیت  LG SideKick Pedestal Washer سازگار شده و قادر است لباس های کم شما را در مدت زمان کمتری به شما ارائه دهد.

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی، با پشتیبانی شایسته و همه جانبه از مشتریان محترم در زمینه تعمیرات ال جی و خدمات پس از فروش، افتخار این را دارد که به عنوان یکی از شناخته شده ترین و مورد اطمینان ترین نمایندگی های مجاز در میان سایر نمایندگی ها باشد. همچنین، پرسنل حرفه ای و تکنسین های مجرب این واحدها همواره با ارائه خدمات و سرویس های تخصصی و اصولی، رضایت مشتریان را در سطوح بالایی به خود جلب کرده و آسایش آنها را به گونه ای قابل توجه فراهم نموده اند.

گفتنی است، نمایندگی ال جی در همه حال آماده پاسخگویی به کاربران بوده و برای رفع نیازهای آنان کوششی دوچندان دارد. شما کاربران محترم می توانید با مراجعه به فروشگاه مرکزی ال جی یا برقراری تماس مستقیم با این نمایندگی خوش نام از راهنمایی ها و مشاوره های پیش و پس از خرید دستگاه خود بهره مند باشید.

اخبار، اطلاعات، مقالات و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی ال جی و محصولات مربوط به آن را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

امتیاز شما به این نوشته