شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

نمایندگی تعمیرات لنوو

مدیریت نمایندگی لنوو مرکز سخت افزار ایران، با هدف فراهم کردن شرایطی راحت تر برای کاربران عزیز، یک واحد مجزا را به فرایند تعمیرات اختصاص داده است. در این بخش که تحت عنوان نمایندگی تعمیرات لنوو فعالیت می کند، بررسی و ترمیم انواع محصولات این برند به شکل حرفه ای و تخصصی انجام می گردد. پارت بندی این مجموعه و اختصاص یک پارت مجزا به هر یک از محصولات، زمینه را برای هرچه منظرم تر شدن فعالیت های این نمایندگی فراهم نموده است. به این ترتیب، شما کاربران می توانید با توجه به محصول مورد نظرتان، به پارت اختصاصی آن مراجعه کرده و سرویس ها و خدمات مربوطه را دریافت نمایید. کادر فنی شاغل در این واحدها، جزء مجرب ترین تکنسین های حوزه ی کاری خود هستند و توانایی بالایی برای ترمیم بی نقص محصول مورد نظر دارند. در ادامه، شما همراهان گرامی را با سایر خدمات نمایندگی تعمیرات لنوو و راه های ارتباط با این مجموعه آشنا خواهیم ساخت.

نمایندگی تعمیرات لنوو

نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنوو

یکی از واحدهای تخصصی نمایندگی تعمیرات Lenovo به بررسی و ترمیم پر طرفدار ترین محصول این برند یعنی لپ تاپ اختصاص یافته است. لپ تاپ های لنوو به دلیل برخورداری از کیفیت بالا و آپشن های کاربردی در کنار قیمت مناسب، طرفداران زیادی داشته و کاربران زیادی از آنها استفاده می کنند. بدیهی است که این کاربران، نیاز به دریافت خدمات و سرویس های تعمیری داشته و به دنبال مرکزی مطمئن برای دریافت خدمات مورد نظرشان هستند. نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنوو با برخورداری از آخرین تکنولوژی ها و ابزار آلات تعمیری روز دنیا، سطح متفاوتی از سرویس های ترمیمی این محصول را به کاربران ارائه می دهد. انواع ایرادهای بخش های نرم افزاری و سخت افزاری لپ تاپ اعم از: ویروسی شدن، بوت نشدن سیستم، فرمت شدن هارد، خرابی مادربرد، از کار افتادن cpu، خرابی کیبورد، کار نکردن صفحه نمایش، داغ کردن دستگاه، قطع شدن صدای لپ تاپ و مواردی از این دست، در این بخش از نمایندگی تعمیرات لپ تاپ مورد بررسی قرار گرفته و حرفه ای ترین شکل ترمیم می گردند.

نمایندگی تعمیر تبلت لنوو

یکی دیگر از محصولات پر طرفدار برند Lenovo که ممکن است بنا به دلایلی نیاز به ترمیم تخصصی داشته باشد، تبلت است. نوع ساختار این دستگاه باعث شده که حساسیت های آن نسبت به سایر دستگاه ها بیشتر بوده و تعمیرات آن، نیازمند دقت و تخصص ویژه ای باشد. نمایندگی تعمیر تبلت لنوو ، از حضور تعمیرکارانی بهره می برد که دوره های تخصصی تعمیرات تبلت را گذرانده اند و از تجربه ی کافی در این زمینه برخوردار هستند. این تکنسین ها ضمن بررسی دقیق و مو شکافانه ی دستگاه و عیب یابی آن به صورت همه جانبه و حرفه ای، مشکلات دستگاه را به شکل تخصصی برطرف می نمایند. در صورت بروز مشکلاتی همچون: کرش کردن سیستم عامل، هنگ کردن برنامه ها، کاهش سرعت تبلت در اجرای برنامه ها، نصب نشدن برنامه ها، ویروسی شدن تبلت، کار نکردن دوربین، پاک شدن اطلاعات یا فرمت شدن دستگاه، خرابی دوربین، شکستن قاب تبلت، شکستن ال سی دی، خرابی اسپیکر، مشکلات و نواقص بلندگو، خرابی هارد، نفوذ آب به قطعات داخلی تبلت، مشکلات  cpu، ایرادهای باتری، از کار افتادن تاچ و شکستن گلس تبلت Lenovo خود، می توانید به نمایندگی تعمیرات لنوو مراجعه کرده و خدمات تخصصی را در این زمینه دریافت دارید.

تعمیر آل این وان لنوو

نمایندگی تعمیر آل این وان لنوو نیز یکی دیگر از بخش های نمایندگی این برند در مرکز سخت افزار ایران است که کاربران می توانند برای رفع مشکلات کامپیوتر چند کاره ی خود به آن مراجعه نمایند. این واحد نیز همچون سایر بخش های نمایندگی تعمیرات لنوو ، به تجهیزات و ابزار آلات پیشرفته ای مجهز شده و زمینه برای تعمیرات تخصصی آل این وان در آن فراهم می باشد. همانطور که اطلاع دارید، کامپیوتر های چند کاره به گونه ای ساخته شده اند که تمامی قطعات آنها به صورت فشرده در یک مانیتور جای داده شده اند. این مساله باعث شده که در صورت بروز مشکل در یکی از قطعات این دستگاه، سایر بخش ها نیز در معرض خطر قرار بگیرند. لذا تعمیرات ALO ها معمولا کار چندان راحتی نبوده و به مهارتی فراتر از یک تکنسین مبتدی نیاز دارد. همکاران ما در نمایندگی تعمیرات آل این وان Lenovo ، دانش فنی و مهارت بالایی در حوزه ای آی تی داشته و می توانند بخش های نرم افزاری و سخت افزاری این دستگاه را بدون کوچک ترین خطا ترمیم نمایند.

سایر خدمات نمایندگی تعمیرات Lenovo

علاوه بر موارد ذکر شده، نمایندگی تعمیرات لنوو ، خدمات و سرویس های متنوع دیگری را نیز به کاربران ارائه می دهد. به عنوان مثال، این مرکز در زمینه ی تعمیرات سرور نیز فعالیت داشته و به کاربران این محصول، خدمات رسانی می کند. از آنجا که جابجایی سرور ممکن است مشکلاتی را به همراه داشته باشد، همکاران ما تعمیرات این دستگاه را در محل مورد نظر کاربران انجام می دهند. البته سرویس در محل لنوو تنها محدود به سرور نبوده و در صورت نیاز، سایر تولیدات این برند را نیز  شامل می گردد. تعمیرات انواع موبایل لنوو، بررسی و ترمیم تخصصی انواع دسکتاپ، تعمیرات مانیتور و نیز برگزاری دوره های تخصصی تعمیرات لنوو، سایر خدماتی هستند که این مجموعه به کاربران خود ارائه می دهد. ضمن این که در راستای تحقق اهداف مشتری مداری و به منظور اطمینان مشتریان محترم، نمایندگی تعمیرات لنوو کلیه ی خدمات خود را با ضمانت نامه ی معتبر همراه می سازد.

[us_carousel items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ carousel_autoplay=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa”]
امتیاز شما به این نوشته