شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

نمایندگی ال جی در تهران

نمایندگی ال جی در تهران، با توجه به در خواست های مکرر کاربران تهرانی  خدمات تعمیر در محل محصولات ال جی را راه اندازی نموده است. تنها با یک تماس با نمایندگی ال جی زون تعمیرکار را در کنار خود خواهید داشت. با توجه به گستردگی محصولات این کمپانی در سطح کشور تمامی تلاش خود را به کاربسته تا با همکاری جمعی از مهندسان زبده و کارآمد به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه فروش و تعمیر محصولات ال جی بپردازد.

نمایندگی ال جی تهران ، در بخش «فروش» به عرضه تمامی تولیدات این کمپانی و در بخش «خدمات پس از فروش» به ارائه تمامی خدمات تخصصی تعمیر و بازسازی محصولات ال جی می‌پردازد. کلیه خدمات ارائه شده در این مرکز با همکاری کارشناسانی صورت می‌گیرد که دارای تخصص فنی و نظری در حوزه فعالیت خویش می‌باشند.

صبر و حوصله‌‌ی کارشناسان نمایندگی LG   در حین کار و ارائه‌ی راهنمایی‌های مورد نیاز به مشتریان گرامی، از جمله دلایل محبوبیت و موفقیت نمایندگی ال جی در امر خدمات‌رسانی است. کیفیت روی دیگر سکۀ این سازمان است و این مرکز به یُمن کارشناسان مجرب و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، توانسته است به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه تعمیر، بازسازی و ترمیم محصولات بپردازد.

نمایندگی ال جی در تهران

خدمات تخصصی نمایندگی ال جی در تهران

 اگرچه در نمایندگی ال جی در تهران سرویس های تخصصی مرتبط با فروش محصولات این کمپانی ارائه می گردد، اما تمرکز عمده‌ی متخصصان این واحد بر تعمیر و ترمیم محصولات معیوبِ ال جی LG است که به هر دلیل دچار اختلال در عملکرد گشته‌اند؛ عیوبی که ممکن است به دلیل اختلال در نوسانات برق یا استهلاک در قطعات ایجاد گشته باشند.

متخصصان و کارشناسان تعمیر در نمایندگی ال‌جی در تهران به دلیل بهره‌مندی از سال‌ها سابقه و در اختیار داشتن به‌روزترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم قادر به رفع و حل تمامی ایرادات و مشکلاتی هستند که در محصولات این شرکت پدید آمده‌اند. بخشی از تبحر کارشناسان تعمیر در نمایندگی ال جی به دلیل حضور در دوره‌های تعمیر تخصصی است که از سوی مدیریت این مرکز در سیکل‌های شش و دوازده ماهه برگزار می‌گردند. این دوره‌ها جهت به‌روز‌رسانی دانش کارشناسان تعمیر نمایندگی ال جی در تهران و با حضور اساتید برجسته‌ی بین‌المللی یا ملی در حوزه‌ی الکترونیک، انفورماتیک و مکانیک برگزار می‌گردند. شما کاربران گرامی می توانید جهت آشنایی هر چه بیشتر با پارت‌های موجود در این مرکز و خدمات تخصصی ارائه شده با آنها به بخش زیر مراجعه نمایید.

نمایندگی رسمی ال جی در تهران

نمایندگی تلویزیون ال جی

تلویزیون شناخته شده ترین محصول در حوزه تصویر است و کمپانی ال جی در زمینه تولید این محصول پیش گام و پیشرو است. این کمپانی تلویزیون های بسیار بسیار متنوعی را تولید و روانه بازار کرده است. برای آن دسته از دوستانی که قصد خرید و تهیه یکی از تلویزیون های ال جی را دارند یا اینکه یک تلویزیون در اختیار دارند که به هر دلیلی با مشکل و اختلالی روبه رو شده است، نمایندگی تعمیر تلویزیون الجی  در تهران را راه اندازی کرده ایم. در نمایندگی خدمات پس از فروش ال جی ، صفر تا صد خدمات و سرویس ها همراه با ضمانت نامه های معتبر و کتبی است.

اگر تلویزیون ال جی شما خاموش و روشن می شود، خاموش شده است و دیگر روشن نمی شود، تصویر خراب دارد، پنل معیوب دارد، ویروسی شده است، بلندگوهای خراب دارد و … به کمک تعمیرکاران و کارشناسان ماهر در بخش تعمیر تلویزیون ال جی در تهران و با استفاده از تخصصی ترین ابزار و تجهیزات این مشکلات برطرف می شود. در بخش فروش نیز امکانات بیشماری انتظار شما را می کشند تا از آنها استفاده کنید.

نمایندگی موبایل ال جی

موبایل یکی از محصولات شناخته شده کمپانی ال جی است. این برند در عرصه تولید موبایل مسیر طولانی را پشت سر گذاشته و هم اکنون در سکوی های بالا در کنار سایر رقبا و کمپانی های تولید کننده موبایل ایستاده است. موبایل ال جی نیز همانند بسیاری دیگر از محصولات به خدمات حوزه فروش و پس از فروش نیاز دارد. نمایندگی موبایل ال جی در تهران اینجاست تا همه این نیاز ها را با ارائه خدمات تخصصی و حرفه ای تامین کند. در حوزه فروش با وجود تمام محدودیت هایی که وجود دارد، شرایطی را فراهم کرده ایم تا کاربران بتوانند با رفاه بیشتری خرید کنند.

در بخش تعمیرات موبایل ال جی نیز تلاش کرده ایم دغدغه های کاربران در این باره را به حداقل برسانیم و خدمات تعمیری با کیفیتی ارائه دهیم. برای مثال اگر موبایل ال جی شما روشن نمی شود، شارژ خالی می کند، تاچ و ال سی دی خراب و معیوب دارد، مشکلات نرم افزاری دارد یا هر مشکل دیگری، به راحتی به کمک واحد تعمیرات نمایندگی موبایل ال جی عیب یابی و تعمیر و ترمیم خواهد شد.

نمایندگی مجاز ال جی در تهران

نمایندگی مجاز ال جی  در راستای تامین رفاه حال کاربران ال جی در ایران راه اندازی شده است. همه ما به خوبی با برند ال جی و محصولات با کیفیت، زیبا و لوکس آن آشنا هستیم. هر یک از این محصولات در حوزه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، موبایل و تبلت تنها بخشی از محصولات کمپانی ال جی است که مورد استفاده کاربران است. از آنجا که این برند در ایران طرفداران بسیاری دارد و بسیار محبوب و شناخته شده است، وجود یک نمایندگی مجاز و قانونی یک نیاز مسلّم و غیر قابل انکار بوده و هست.

از همین رو نمایندگی مجاز ال جی تهران را راه اندازی کرده ایم. می دانیم که در جای جای شهر مراکز و البته مغازه های بسیاری با این عنوان وجود دارند، اما آیا واقعا اعتماد کردن به آنها عاقلانه است؟ مسلما خیر. بهتر این است که تنها از مراکز و نمایندگی های مجاز و معتبر ال جی در هر حوزه ای (فروش، پس از فروش و تعمیرات ال جی) درخواست کمک کنید. در این صورت مطمئن خواهید بود که بهترین سرویس ها را دریافت خواهید کرد. یادآوری این نکته لازم و ضروری است که تمام سرویس های نمایندگی ال جی در تهران همراه با گارانتی های معتبر است.

نمایندگی رسمی ال جی در تهران و گارانتی خدمات

گارانتی خدمات در نمایندگی تعمیرات ال جی اگرچه بسته به نوع سرویس دریافت شده متفاوت است لیکن تمامی خدمات ارائه شده در این مجموعه را شامل می گردد. گارانتی خدمات ارائه شده دراین مرکز از آن روست که تیمی متخصص از تعمیرکاران و کارشناسان فروش با نمایندگی ال جی در تهران همکاری می کنند و میزان خطا در سرویسهای ارائه شده بسیار اندک است.

مهندسان و کارشناسان نمایندگی الجی با در اختیار داشتن تجهیزات الکترونیکی-فنی پیشرفته و برخورداری از بالاترین سطح مهارت، قادر به رفع تمامی مشکلات و نواقص موجود در دستگاه های ال جی هستند. تعمیرات ال جی در این مرکز محدود و منحصر به دستگاهی خاص نیست و تمامی محصولات ال جی را شامل می گردد.

بد نیست بدانید که در نمایندگیال جی در تهران و در روند تعمیرات دستگاه های معیوب این برند صرفاً از قطعات اورجینال استفاده می شود و در صورت نبود قطعه در بازار داخلی، قطعه مورد نیاز پس از هماهنگی های انجام شده با مشتری از خارج کشور وارد خواهد شد؛ در شرایط ویژه و خاص نیز، یک دستگاه جدید خریداری شده و جهت دستیابی به قطعات مورد نیاز، اجزاء آن اوراق می گردد.

فروش محصولات در نمایندگی ال جی در تهران

نمایندگی ال جی در تهران در بخش فروشگاه LG در تهران ، بر فروش و عرضه‌ی تمامی محصولات کمپانی ال جی LG تمرکز دارد. در این بخش تمامی محصولات با ضمانت اصل و گارانتیِ اورجینال بودن به مشتریان گرامی عرضه می‌گردند. بعلاوه در صورت درخواست مشتری، کارشناسان نصب و راه‌اندازی تمامی اقدامات مورد نیاز جهت نصب و راه‌اندازی دستگاه را انجام داده و راهنمایی مورد نیاز را ارائه می‌نمایند.

برخی از راهکارها و مشاوره‌های ارائه شده توسط کارشناسان فروش در نمایندگی فروش محصولات ال جی در تهران:

  • بهترین شیوه‌ی راه‌اندازی و کار با دستگاه‌ها و محصولات ال‌جی
  • بهترین شیوه‌ی نگهداری و حفظ دستگاه‌های ال‌جی
  • بهترین زمان برای انجام سرویس‌های دوره‌ای دستگاه‌های ال‌جی
  • ارائه‌ی مشاوره در زمینه‌ی یک انتخاب بهتر و متناسب با شرایط مشتری
  • ارائه‌ی مشاوره‌ و راهنمایی درباره‌ی نقاط قوت و ضعف هر محصول توسط کارشناسان نمایندگی ال جی در تهران
  • پاسخگویی به تمام پرسش‌ها و ابهامات مطرح شده از سوی مشتری محترم
  • شفاف‌سازی در خصوص گارانتی و خدمات پس از فروش

کادر فروش این مرکز با صبر و شکیبایی پاسخگوی تمامی پرسش‌های شما خواهند بود و در صورت نیاز برورشورهایی را درباره‌ی هر کدام از کالاهای مورد نظر شما در اختیار شما قرار خواهند داد. از سویی دیگر مدیریتِ نمایندگی ال جی در تهران، همواره بر ضرورت مدیریت گارانتی و خدمات پس از فروش تأکید ویژه‌ای داشته و همواره پرسنلِ متخصص خود را ملزم به اجرای اصول مشتری‌مداری نموده است.

نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش ال جی در تهران

نمایندگی مجاز ال جی زون در تهران کلیه ی سرویس های تعمیراتی و فروش انواع محصولات را ارائه می کند. نمایندگی رسمی ال جی در تهران به منظور رفته بیشتر کاربران ساکن تهران تمامی خدمات را همراه با ضمانت نامه از جانب مرکز سخت افزار ایران ارائه می کند. واحد تعمیرات ال جی در نمایندگی LG در تهران با دسترسی به انواع ابزار و تجهیرات می تواند تمامی عیوب دستگاه های تولید شده توسط کمپانی ال جی از قبیل انواع تلویزیون های ال سی دی و ال ای دی ال جی ، لپ تاپ ، موبایل ، تبلت و … را برطرف نماید.

متخصصان این مجموعه ابتدا دستگاه را به دقت عیب یابی کرده و سپس فرآیند تعمیرات را اعمال می نمایند. تعویض قطعات دستگاه های معیوب نیز در صورت نیاز در این واحد انجام می شود. تمامی قطعات فرسوده در این واحد با نمونه های اصلی خود جایگزین می شوند. واحد فروش نیز در نمایندگی مجاز ال جی در تهران تمامی محصولات ال جی را به صورت اورجینال به فروش می رساند.

واحدهای تعمیرات ال جی

نمایندگی ال جی در تهران خدمات تخصصی مرتبط با محصولات ال جی را در پارت‌های متعددی به کاربران ارائه می دارد. کارشناسان حاضر در نمایندگی مجاز ال جی با تمرکز بر حوزه کاری خویش از ورود به حوزه‌های نامرتبط خودداری کرده و صرفاً در حیطه تخصصی خویش به ارائه خدمات می پردازند.

واحدهای تعمیرات ال جی در تهران به دلیل تأکید بر اصول و ضوابط مشتری‌مدارانه، اهتمام ویژه‌ای به خدمات‌رسانی سریع با قیمت‌ها و هزینه‌های مصوب شرکتی به هموطنان گرامی دارند. نمایندگی رسمی ال جیِ مرکز سخت افزار ایران تمامی خدمات این مرکز را بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی‌ ال جی به کاربران خویش ارائه می دارد.

4.7/5(29 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *