شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

نمایندگی لباسشویی ال جی

نمایندگی لباسشویی ال جی راه اندازی شده است تا کاربران و مشتریان ال جی دیگر دغدغه چگونگی تهیه و تعمیر لباسشویی را نداشته باشند. در نمایندگی لباسشویی ال جی می توانید همه مشکلات خود درباره این محصول را با کارشناسان ما در میان بگذارید و راه حل های برطرف کردن آنها را نیز آموزش ببینید. در این نمایندگی همه آنچه را که نیاز داشته باشید در قالب سرویس های مختلف و گوناگون دریافت خواهید کرد. تنها کافی است با همکاران ما در این نمایندگی ال جی تماس بگیرید و هر سرویس را که مدنظر دارید، دریافت کنید.

نمایندگی لباسشویی ال جی

خدمات فروش در نمایندگی لباسشویی ال جی

در واحد فروش نمایندگی لباسشویی ال جی همکاران متخصص فروش ما فعالیت می کنند. این افراد همواره در کنار کاربران و مشتریان ال جی هستند تا انتخابی درست و بهینه داشته باشند.

کارشناسان فروش ما در نمایندگی لباسشویی ال جی با ارائه مشاوره های تخصصی درباره انواع مدل های لباسشویی ال جی به کاربر کمک می کنند تا با در نظر گرفتن شاریط اقتصادی، نیاز و در نهایت سلیقه خود، بهترین مدل را انتخاب کنند و از انتخاب خود نیز نهایت رضایت را دشته باشند.

پس از خرید از این واحد رسمی فروش لباسشویی ال جی می توانید از خدمات پس از فروش اصل و اورجینال نیز استفاده کنید. به علاوه تسهیلات ویژه دیگری نیز برای کاربران خود در نمایندگی لباسشویی ال جی در نظر گرفته ایم که با بهره مندی از آنها کاملا آسوده خاطر خواهند بود و با خیال راحت اقدام به خرید خواهند کرد.

خدمات تعمیرات در نمایندگی لباسشویی ال جی

به این دلیل که تعمیرکاران ما در بخش تعمیرات لباسشویی ال جی به تمام نقاط قوت و ضعف تعمیر ماشین لباسشویی ال جی آشنایی کامل دارند، در صورت بروز هرگونه مشکل در کمترین زمان ممکن به مشکل پی خواهند برد و تمامی سعی خود را نسبت به تعمیر قطعات و نه تعویض آن به کار خواهند بست.

در بخش تعمیرات نمایندگی لباسشویی ال جی از تجهیزات و دستگاه های عیب یابی و تعمیر پیشرفته و سازگار با تکنولوژی های به کار رفته در لباسشویی ال جی استفاده می شود و به کاربر این اطمینان داده می شود که پس از انجام هر گونه تعمیر در این دستگاه با بهترین کیفیت،  هرگز بازگشت اختلال اتفاق نخواهد افتاد.

تعمیر بلبرینگ لباسشویی ال جی

تعمیر بلبرینگ لباسشویی ال جی نمونه ای از خدمات تعمیراتی است که توسط نمایندگی لباسشویی ال جی به کاربران ارائه می شود. بلبرینگ نقش مهمی در کارکرد و عملکرد لباسشویی دارد. بلبرینگ ها در ماشین های لباسشویی در وسط شفت بیرونی و داخلی قرار دارند و ساییده شدن آنها به هر دلیلی تناسب شفت را به هم می زند و باعث بد چرخیدن دیگ می شود. بلبرینگ ذاتا قابلیت تعمیر ندارد و در صورتی خرابی فقط باید تعویض شود. تعویض بلبرینگ لباسشویی ال جی باید با استفاده از ابزار و تجهیزات سازگار و اورجینال انجام شود تا دستگاه کارایی اولیه خود را حفظ کند.

در غیر این صورت نه تنها سلامتی به دستگاه باز نمی گردد، بلکه بلبریگ غیر اورجینال به سایر قسمت های دستگاه نیز آسیب وارد می کند. برای تعویض بلبرینگ هرگز نباید از چک کش استفاده کنید. تعویض دستی بلبرینگ نیز عمر دستگاه را کاهش می دهد.

تعمیر موتور لباسشویی ال جی

تعمیر موتور لباسشویی ال جی از خدمات تخصصی نمایندگی لباسشویی ال جی در بخش تعمیرات است. موتور لباسشویی به کمک یک تسمه، پولیِ سبد شستشو را به کار می اندازد. اگر هنگامی که دستگاه شما روشن می شود، صدایی نظیر وز وز می شنوید، نشانه وجود ایرادی در موتور لباسشویی است. وقتی موتور خراب می شود، برق لازم برای کار کردن اجزای داخلی ماشین لباسشویی، مثل آژیتاتور، گیربکس، پمپ و کلاچ تامین نمی شود.

خرابی موتور ممکن است گاهی با بوی خفیف سوختگی هم همراه باشد. تعمیر موتور لباسشویی ال جی امکان پذیر باشد یا نباشد، باید عیب یابی دقیقی انجام شود. در صورتی که هیچ علامتی از فرسودگی موتور مشاهده نشود، اما دستگاه همچنان کار نکند؛ باید خازن و اجزای مکانیکی موتور لباسشویی ال جی را بررسی کنیم.

تعمیر خشک کن لباسشویی ال جی

تعمیر خشک کن لباسشویی ال جی

نمایندگی لباسشویی ال جی در بخش تعمیرات، تعمیر خشک کن لباسشویی ال جی را نیز انجام می دهد. سیستم خشک کن یکی از سیستم های بسیار کاربردی و مفیدی است که در تمام لباسشویی های مدرن وجود دارد. خرابی خشک کن زمینه ساز مشکلات بسیاری است. باید بدانید یکی از اصلی ترین دلیلی که منجر به خرابی خشک کن می شود، نوع لباس است. گاهی لباس های پرز دار باعث مسدود و بسته شدن راه پمپ خروجی آب می شوند و با خارج نشدن آب از دستگاه، لباس ها خیس باقی می مانند. گاهی نیز افتادن شیلنگ در پشت دستگاه باعث می شود که خشک کن لباسشویی ال جی از کار بیافتد؛  برای تعمیر خشک کن لباسشویی ال جی، دستگاه را از برق خارج کنید و از نمایندگی لباسشویی ال جی کمک بخواهید.

سرویس در محل نمایندگی لباسشویی ال جی

با استفاده از خدمات سرویس در محل نمایندگی لباسشویی ال جی همه چیز برای تامین رفاه و آسایش شما فراهم است. شاید تا دیروز دغدغه حمل و جابه جایی این محصول سنگین را برای اجرای تعمیرات داشتید، اما امروز به شما نوید می دهیم که لازم نیست ماشین لباسشویی ال جی خود را با مشقت بسیار از طبقات بالای آپارتمان های امروزی حمل کنید تا به مرکزی برای تعمیر برسانید.

همکاران ما در واحد سرویس در محل نمایندگی لباسشویی ال جی در منزل و محل مورد نظر شما حضور خواهند یافت و هر آنچه را که برای تعمیرات لازم باشد، فقط و فقط در محل انجام خواهند داد.

تعمیرات لوازم خانگی ال جی

واحد تعمیرات لوازم خانگی ال جی یکی از واحد های تفکیک یافته و جدا شده مرکز رسمی تعمیرات ال جی است که تنها خدمات مربوط به این حوزه را در مجموعه های جدا و سازمان یافته ارائه می دهد. در این واحد فنی کاران و تکنسین های حوزه لوازم خانگی ال جی فعالیت می کنند .

مسئولیت تعمیرات همه محصولات ال جی اعم از انواع یخچال های ال جی، ماکروفر و سولاردام ال جی، ماشین ظرفشویی و لباسشویی ال جی، اجاق گاز ال جی و بسیاری دیگر از این محصولات را بر عهده می گیرند. این نمایندگی فعال اطمینان می دهد که همه خدمات و سرویس های این مرکز از بالاترین کیفیت برخوردار هستند و کاملا امن و ایمن اند.

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی نقطه اتکای بسیاری از کاربران است. با توجه به خوش نامی و خوش اقبالی محصولات ال جی در ایران، تمامی محصولات این کمپانی هوشمند و مدرن مشتریان ویژه خود را دارند. از این رو نمایندگی ال جی با فعالیت وسیع خود در حوزه های فروش و خدمات پس از فروش محصولات ال جی توانسته است همه نیاز های کاربران ال جی را برطرف کند.

در این نمایندگی رفاه و رضایت مشتری از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. کارشناسان این نمایندگی تمام تلاش خود را می کنند که به خوبی پاسخگوی نیاز های آنها باشند.

تعمیرات ال جی

واحد تعمیرات ال جی واحد کلی و جامعی است که خدمات تعمیرات همه محصولات ال جی را به کاربران ارائه می دهد. در این واحد هر یک از محصولات ال جی در حوزه اختصاصی خود مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرند.

تعمیرات تجهیزات هوشمند، تعمیرات لوازم خانگی و تعمیرات تجهیزات صوتی و تصویری ال جی، اصلی ترین واحد های تعمیراتی هستند که هر کدام خدمات حوزه خود را ارائه می دهند. این واحد ها به کمک تجهیزات و دستگاه های مدرن عیب یابی و تعمیر این امکان را دارند که خدماتی بی سابقه را برای کاربران به ارمغان بیاورند.

امتیاز شما به این نوشته