شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

نمایندگی لنوو در تهران

نمایندگی لنوو در تهران یک مرجع رسمی و مورد اعتماد است که فروش و خدمات پس از فروش همه محصولات لنوو را بر عهده دارد. در این نمایندگی علاوه بر اینکه خدمات پس از فروش اصل و شرکتی به کاربران ارائه می شود، امکانات و تسهیلاتی منحصر به فرد و استثنایی نیز در اختیار آنها قرار می گیرد، به گونه ای که تامین کننده همه نیازهای آنها در هنگام خرید و پس از خرید خواهد بود.

در نمایندگی لنوو در تهران  می توانید در نخستین گام قبل از خرید، به کمک مشاوران و کارشناسان ما در این نمایندگی و با شرکت در جلسات مشاوره ای رایگان و کاملا تخصصی، درباره محصول مورد نظر اطلاعات مفید و مختصری به دست آورید و با آگاهی و هوشیارانه وارد مسیر خرید شوید. در این نمایندگی اصل مشتری مداری مهمترین اصل و سرلوحه همه امور و فعالیت های مرکز است. می توانید با کمک های بی پایان و مستدام نمایندگی لنوو در تهران هر یک از محصولات این کمپانی را خریداری کنید و از کیفیت آن اطمینان کامل داشته باشید.

نمایندگی لنوو در تهران

شماره های تماس نمایندگی لنوو در تهران

اگر به عنوان کاربر لنوو هم اکنون دچار اختلالاتی با دستگاه خود هستید، به راحتی می توانید با  نمایندگی لنوو در تهران تماس بگیرید تا به واحد مربوطه ارجاع داده شوید. شماره های تماس تنها نمایندگی مجاز لنوو  در تهران را از وبسایت این نمایندگی بیابید و تماس بگیرید. کارشناسان ما در هر بخش در گام اول تلاش می کنند پس از اینکه شرحی کامل از خرابی و ایرادات و مشکلات دستگاه گرفتند، به کاربر کمک کنند تا شخصا برای تعمیر دستگاه وارد عمل شود.

مسلم است که اجرای این دستور العمل ها بسیار ساده و مربوط به امور و مسائل پایه ای است. پس از اینکه کاربر راه های ارائه شده را امتحان کرد و نتوانست مشکل را حل کند، دو انتخاب برای او باقی می ماند. اول اینکه دستگاه معیوب را به نمایندگی لنوو در تهران انتقال دهد و از تعمیرکاران این نمایندگی کمک بگیرد و دوم اینکه از خدمات سرویس در محل نمایندگی لنوو در تهران استفاده کند. در هر صورت اطمینان می دهیم که مشکل دستگاه هر چه باشد با امنیت بالا و کیفیت مثال زدنی رفع خواهد شد.

خدمات نمایندگی لنوو در تهران

همه خدمات در دو حوزه نرم افزاری و سخت افزاری ارائه می شود:

  • عیب یابی، ترمیم، تعمیر و تعویض قطعه  تبلت و گوشی لنوو در نمایندگی لنوو در تهران
  • عیب یابی، ترمیم، تعمیر و تعویض قطعه تجهیزات جانبی لنوو
  • عیب یابی، ترمیم، تعمیر و تعویض قطعه  لپ تاپ لنوو در مدل های مختلف
  • عیب یابی، ترمیم، تعمیر و تعویض قطعه کامپیوتر های لنوو

نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنوو در تهران

نمایندگی لنوو در تهران با افتخار یکی دیگر از نمایندگی های اختصاصی خود را راه اندازی کرده است. نمایندگی لپ تاپ لنوو در تهران در خدمت تمام کاربران این برند و این محصول ویژه است. این نمایندگی در حوزه فروش، پس از فروش و تعمیرات لپ تاپ لنوو به همه کاربران تهرانی در هر منطقه ای از پایتخت خدمات ارائه می دهد. در بخش فروش هر کاربر می تواند انواع لپ تاپ های لنوو را با هم مقایسه کند و حتی نمونه های مشابه سایر برند ها را نیز بررسی کند و پس از بررسی دقیق نسبت به خرید یکی از لپ تاپ های لنوو اقدام کند.

تمام سرویس های فروش از ابتدا تا انتها و حتی پس از خرید توسط نمایندگی لپ تاپ لنوو  در تهران حمایت و پشتیبانی می شود. خرید از این درگاه به معنی بیمه کردن محصول خود تا همیشه است. در بخش تعمیرات هم صفر تا صد مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری لپ تاپ های لنوو عیب یابی و تعمیر و ترمیم می شود. اگر نگران هزینه تعمیرات هستید، ما به شما اطمینان می دهیم که نمایندگی لنوو در تهران تمام هزینه ها را بر اساس نرخ های مصوب اتحادیه دریافت می کند.

نمایندگی لنوو در ولیعصر در خدمت شماست

نمایندگی  لنوو در تهران ارائه‌دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های تعمیر و فروش به مشتریان خود است. خدمات مرتبط با تعمیر و فروش لنوو در حال حاضر در شعب متعدد، به کاربران گرامی ساکن تهران ارائه می‌گردد. از میان شعب نمایندگی لنوو در تهران می‌توان به شعبه‌ی ولیعصر اشاره کرد که در آن تخصصی‌ترین خدمات فروش و تعمیرات لنوو قابل دریافت است. نمایندگی لنوو به واسطه‌ی کنار هم قرار دادن عوامل موثری نظیر تخصص، تجربه و امکانات قوی، فضایی ایده‌آل را برای مشتریان و مراجعین گرامی فراهم ساخته است.

مراجعان به این شعبه می‌توانند بالاترین کیفیت از خدمات مورد نظر خود را از همین مجموعه، دریافت نمایند. مشتریان عزیزی که قصد خرید محصولات لنوو را دارند می‌توانند از مشاوره‌های ارائه شده در جلسات پیش از فروش این شعبه استفاده کنند. این جلسات که توسط مشاوران فروش زبده، برگزار می‌شود، به مشتریان اطلاعات لازم در خصوص انتخاب و خرید محصول مورد نظر میدهد. این نمایندگی همچنین خدمات پشتیبانی خود را که شامل کلیه‌ی محصولات لنوو میشود، چه در نمایندگی و چه در محل به صورت تضمینی ارائه میدهد.

عرضه و تعمیر محصولات لنوو در پیروزی

یکی از شعب نمایندگی لنوو در تهران، شعبه‌ی پیروزی است. این نمایندگی، خود از واحدهای مجزا و مختلفی تشکیل شده است که هر کدام خدماتی ویژه را ارائه می‌دهند.

برخی از این واحدها به فروش این محصولات و برخی دیگر به عیب‌یابی و تعمیرات آن‌ها، اختصاص داده شده است. کاربران دستگاه های لنوو، با مراجعه به نمایندگی لنوو در پیروزی میتوانند صفر تا صد سرویس های پشتیبانی را با بالاترین کیفیت ممکن دریافت نمایند.

نمایندگی لنوو در پیروزی تهران، همچون دیگر شعب این نمایندگی، با نظر به اعتماد بالایی که از صحت و کیفیت خدمات خود دارد، ارائه‌ی گارانتی معتبر را از واجبات پشتیبانی می‌شمارد و این اصل را برای تمامی سرویس‌های خود، در نظر گرفته است.

خدمات نمایندگی مجاز لنوو در ستارخان

شعبه‌ی مرکزی و فعال نمایندگی لنوو در تهران، در ستارخان واقع شده است. نمایندگی لنوو، برای خدمت رسانی به اهالی محترم منطقه‌ی ستارخان تهران، خدمات ویژه‌ای را در نظر گرفته است. این مجموعه با ارائه‌ی خدمات فروش و پس از فروش با کیفیت خود در چندین سال اخیر، رضایت بسیاری از کاربران و مشتریان گرامی را به دست آورده است و  قادر است پاسخگوی تمامی مطالبات کاربران خود باشد.

این خدمات تمامی محصولات و مدل‌های تولیدی کمپانی لنوو را در بر میگیرد و برای اطمینان بیشتر کاربران، گارانتی های مدت دار نیز به همراه دارد و در حداقل زمان به انجام میرسد.

لنوو در میرداماد هم نمایندگی دارد

یکی دیگر از شعب فعال نمایندگی لنوو در تهران، در میرداماد واقع گردیده است. این نمایندگی قادر است به واسطه‌ی تخصص بالا و تجهیزات مدرنی که در اختیار دارد، خدمات بسیار متنوعی را در اختیار اهالی محترم این منطقه قرار دهد.

نمایندگی لنوو در میرداماد تهران، عیب یابی و تشخیص خرابی را در حداقل زمان انجام میدهد و پس از آنکه پروسه‌ی تعمیر به گردش بیفتد، کاربر میتواند دستگاه بازیابی شدهی خود در زمانی بسیار کوتاه تحویل بگیرد. خدمات نمایندگی لنوو در میرداماد، تنها به پشتیبانی از این محصولات اختصاص ندارد. واحدهای فروش مجزای این نمایندگی، قادر است کلیه‌ی محصولات مورد نظر کاربران را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت، به این عزیزان عرضه کند.

فروش و تعمیر محصولات لنوو در سعادت آباد

یکی دیگر از شعب نمایندگی لنوو، در سعادت آباد تهران واقع شده است. در این شعبه تیمی از برترین و مجرب‌ترین کارشناسان تعمیر و فروش حضور دارند. نمایندگی لنوو در شعب مختلفی در سطح شهر تهران، خدمات فروش و پس از فروش را ارائه میدهد. ساکنین عزیز این منطقه، میتوانند از خدمات مختلف نمایندگی لنوو در سعادت آباد استفاده کنند.

خدمات این نمایندگی در دو حوزه ی اصلی فروش محصولات لنوو و تعمیر و بازیابی تخصصی آن ها خلاصه میشود. لازم است اشاره کنیم خدمات پشتیبانی نمایندگی لنوو در سعادت آباد، در محل مورد نظر کاربران نیز ارائه خواهد شد. کاربران عزیز ساکن در این منطقه، میتوانند با برقراری تماس با این نمایندگی، کارشناس تعمیر را در محل مورد نظر ملاقات نمایند.

لنوو در رسالت هم شعبه دارد

این امکان از مدت‌ها قبل برای ساکنان منطقه‌ی رسالت تهران فراهم شده است تا از کلیه‌ی خدمات فروش و پشتیبانی نمایندگی لنوو استفاده کنند. این نمایندگی با بهره‌مندی از قدرت پوشش بالای خود و پتانسیل‌های به کار گرفته شده، قادر است هر گونه سرویس فروش و پس از فروش محصولات پرطرفدار لنوو را با بالاترین حساسیت و دقت ممکن به کاربران عزیز خود ارائه دهد.

این عزیزان میتوانند با مراجعه به این شعبه، کلیه‌ی اطلاعات لازم را جهت انتخاب و خرید محصول مورد نظر خود، کسب کنند. همچنین این کاربران میتوانند هر گونه مشکل سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دستگاه لنوو خود را با مراجعه به واحدهای تعمیر این نمایندگی مرتفع سازند.

تعمیر محصولات لنوو  در تهران

کمپانی لنوو یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید و توزیع‌کننده لپ‌تاپ، رایانه شخصی، تجهیزات جانبی و دیجیتالی در دنیا است. همه محصولات لنوو با وجود کیفیت بسیار بالایی که دارند، باز هم همواره احتمال خرابی و اختلال در آنها وجود دارد. به همین دلیل است که واحد های تعمیرات لنوو در تهران را در فضاهای مستقل و جداگانه راه اندازی کرده ایم و به همه کاربران این اطمینان را می دهیم که صفر تا صد خدمات و سرویس ها حوزه عیب یابی، ترمیم، تعمیر و تعویض قطعه با بالاترین کیفیت و امن ترین شکل ممکن انجام می شود. تعمیرکاران در هر واحد تجربه ای طولانی و طلایی در زمینه مورد نظر خود دارند و به راحتی می توانند مسئولیت بهبود وضعیت هر یک از دستگاه ها را بر عهده بگیرند.

واحد فروش نمایندگی رسمی لنوو در تهران

در بخش فروش نمایندگی لنوو در تهران برای رفاه حال کاربران هر آنچه را که نیاز باشد، مهیا کرده ایم. این نمایندگی با رعایت همه قوانین درون مرزی و برون مرزی، این فرصت ویژه را به کاربران خود می دهد تا محصولی اصل را از مرجعی رسمی و مجاز تهیه کنند و هیچ نوع نگرانی از این بابت نداشته باشند.

همه محصولات لنوو در تنها نمایندگی رسمی لنوو  از مسیر های قانونی و مجاز وارد کشور می شوند. به همین دلیل است که ضمانت نامه های رسمی و گارانتی اصل و شرکتی در اختیار کاربران قرار می گیرد و سایر امکانات نیز شامل حال آنها می شود.

5/5(1 امتیاز)