شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعمیر هیتر ظرفشویی سامسونگ

هیتر ظرفشویی سامسونگ از قطعات مهم ظرفشویی است. همان طور که از نام آن پیداست، Heater آب داخل ظرفشویی را داغ می کند و دستگاه با این آب داغ ظرف ها را شست و شو می دهد. اگر خراب باشد، قسمت مهمی از دستگاه ایراد پیدا کرده است. آب گرم نقش مهمی در کیفیت شست و شوی ظروف توسط ماشین ظرفشویی دارد و باعث تمیزی بیشتر آنها می شود.

اگر سیستم هیتر ظرفشویی سامسونگ خراب شد و عملکرد همیشگی را نداشت؛ پیشنهاد می شود که از افراد متخصص برای سرویس آن کمک بگیرید. در تعمیرات ظرفشویی مراجعه به یک مرکز مجاز و استاندارد نقش مستقیمی در کیفیت کارکرد دستگاه دارد.

تعمیر هیتر ظرفشویی سامسونگ

نشانه های خرابی هیتر ظرفشویی سامسونگ

طبیعی است که هر دستگاه الکترونیکی و مکانیکی وقتی با مشکلاتی روبه رو می شود، این مشکلات را با علائم و نشانه هایی با کاربر در میان می گذارد. وقتی هیتر ظرفشویی سامسونگ خراب می شود و درگیر اختلالاتی می شود، ارور و پیغام خطای تمیز نشدن ظرف را به دنبال خواهد داشت.

وقتی هیتر درست کار نکند، آب به خوبی گرم نمی شود و در نتیجه ظرف ها به خوبی تمیز نمی شوند. با تکرار این مشکل در ماشین ظرف شویی باید به خرابی هیتر مشکوک شوید و در اسرع وقت از مرکز تخصصی و معتبر تعمیرات ظرفشویی سامسونگ کمک بگیرید.

تعمیر هیتر ظرفشویی سامسونگ

باید بدانید که ساختار هیتر ظرف شویی بسیار حساس و پیچیده است. به همین دلیل است که عملا امکان تعمیر هیتر ظرفشویی سامسونگ وجود ندارد و تنها گزینه روی میز برای بهبود وضعیت دستگاه، تعویض است. برای تعویض هیتر ظرفشویی سامسونگ نیز باید بسیار محتاط باشید. زیرا قطعه ای حساس و مهم است که کارایی درست ماشین ظرفشویی در بخشی به آن بستگی دارد. این کار باید توسط تکنسین های مجرب و حرفه ای انجام شود.

تعویض هیتر ماشین ظرفشویی سامسونگ

تعویض هیتر ماشین ظرفشویی سامسونگ

برای اجرای مراحل تعویض هیتر به ابزاری نظیر المنت هیتر ، پیچ گوشتی، انبردست و حوله نیاز دارید. استفاده از این ابزار به دانش و تخصص و مهارت نیاز دارد. به همین دلیل توصیه می کنیم که برای بررسی و تعمیر یا تعویض هیتر ظرفشویی سامسونگ از یک مرکز مجاز کمک بگیرید.

دستگاه را از منبع برق جدا کنید. شیلنگ آب را نیز جدا کنیدظرفشویی را به پشت قرار دهید و پنل پشتی دستگاه را باز کنید. هیتر فلوتروس را در قسمت پشتی ظرفشویی پیدا کنید و با باز کردن پیچ های مربوطه، صفحه زیری دستگاه را جدا کنید

در این مرحله از تعویض هیتر ظرفشویی سامسونگ، سنسور آنتی-فلود را در بیاورید و پمپ و هیتر ظرف شویی را باز کنید. اکنون می توانید هیتر جدید را جایگزین کنید. برای جمع کار کردن کار، مراحل را از انتها به ابتدا دنبال کنید.

نمایندگی ظرفشویی سامسونگ

ظرفشویی سامسونگ یکی از محصولات حوزه لوازم خانگی است. در عصر حاضر به خوبی جایگاه خود را در میان خانواده باز کرده است. برای دریافت سرویس های اختصاصی در زمینه فروش و خدمات پس از فروش ظرفشویی سامسونگ می توانید به نمایندگی رسمی سامسونگ مراجعه کنید. در این نمایندگی مجاز و معتبر، می توانید با استفاده از خدمات مشاوره ای رایگان و تخصصی، انتخابی بهینه و مفید داشته باشید.

نمایندگی ظرفشویی سامسونگ درگاهی امن و مطمئن است که به کمک آن می توانید محصولی اصل و اورجینال را تهیه کنید. امکان مقایسه دارید و به این ترتیب خرید خود را بیمه خواهید کرد.

 تعمیر لوازم خانگی سامسونگ

شرکت کره ای سامسونگ یک کمپانی چند ملیتی است. در صنایعی مختلفی از فناوری و تکنولوژی فعالیت دارد. لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، ماشین های اداری و دفتری، کالاهای دیجیتال و تجهیزات وابسته به آن کامل ترین تقسیم بندی از حوزه فعالیت های کمپانی سامسونگ است. کمپانی سامسونگ در بخش تولید لوازم خانگی در زمینه طراحی، تولید و عرضه انواع یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، اجاق گاز، کولر گازی، اسپلیت، ماکروفر، تلویزیون، دستگاه پخش فیلم، سینمای خانگی و … فعالیت می کند.

محصولاتی با کیفیت و استاندارد تولید می کند که در همه جای جهان طرفدار دارد. با وجود کیفیت بالا، باز هم احتمال بروز اختلال و مشکل وجود دارد. به همین دلیل است که به صورت مجزا و کاملا حرفه ای، تعمیرات سامسونگ راه اندازه شده است. در این تعمیرگاه بخش های مجزایی وجود دارند که هر کدام محصول اختصاصی مربوط به خود را عیب یابی، ترمیم و تعمیر می کنند.

ابزار و تجهیزات مدرن و پیشرفته در اختیار تعمیرکاران است و خدمات و سرویس هایی مطمئن و با کیفیت در زمینه عیب یابی، ترمیم، تعمیر و تعویض به کاربران ارائه می شود.

5/5(1 امتیاز)