شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

چه نوع جاروبرقی انتخاب کنیم؟

جاروبرقی یکی از اصلی ترین لوازمی است که برای تمیز کردن محیط های اداری و مسکونی مورد نیاز کاربران است. این محصول توسط کمپانی های مختلف و در مدل های متنوع تولید و عرضه شده است. سامسونگ در بین تولید کنندگان این محصول، توانسته با تولید جاروبرقی های با کیفیت و مدرن، جایگاه مناسبی را در این رقابت به خود اختصاص دهد. خرید جاروبرقی و انتخاب مناسب ترین محصول از بین انواع متنوع، کار چندان راحتی نیست. به هر حال شما قرار است چند سال با این دستگاه کار کنید و به همین دلیل نیز خرید محصول نامناسب برای شما دردسر ساز خواهد بود. برای جلوگیری از این مساله، مقاله امروز سامسونگ زون را به بررسی معیارها و پارامتر های موثر در انتخاب جاروبرقی اختصاص داده ایم. با رعایت کردن نکاتی که در ادامه ذکر می کنیم، می توانید فرایند خرید جاروبرقی را به شکل صحیح انجام داده و بهترین انتخاب را از بین گزینه های موجود داشته باشید.

 

معیارهای خرید جاروبرقی

به عنوان مهم ترین معیارهای خرید جاروبرقی ، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

قابلیت ها و امکانات

میزان کاربری جاروبرقی تا حد زیادی بستگی به قابلیت ها و امکانات این دستگاه دارد. سامسونگ جزء شرکت هایی است که با توجه به نیاز کاربران و مطابق با آخرین پیشرفت های روز دنیا، جاروبرقی هایی با امکانات کاربردی تولید نموده است. یکی از این قابلیت ها، لوله تلسکوپی است که تقریبا در تمامی جاروبرقی های جدید این کمپانی وجود دارد و امکان تنظیم لوله را در ارتفاع های مختلف برای کاربران فراهم می کند. لوله تلسکوپی امکان لغزش لوله های فلزی روی هم را برای شما فراهم می کند؛ همچنین شما می توانید لوله ها را در اندازه دلخواهتان ثابت کنید. در ادامه به دیگر امکاناتی که در خرید جاروبرقی مورد توجه قرار می گیرند، اشاره می کنیم.

 

لوله خرطومی

یکی دیگر از امکانات جاروبرقی Samsung که کار با این دستگاه را راحت تر می کند، لوله خرطومی است. لوله خرطومی در مدل های مختلف این دستگاه، ساختاری منعطف دارد و به ‌راحتی به چپ و راست، عقب و جلو حرکت می کند. به این ترتیب مشکل تا خوردن لوله جاروبرقی رفع می شود. البته باید این نکته را هم مد نظر داشته باشید که بلندی یا کوتاهی بیش از حد این لوله، می تواند مکش دستگاه را تحت تاثیر قرار دهد؛ بنابراین موقع خرید جاروبرقی ، بلندی لوله خرطومی را به عنوان مزیت دستگاه در نظر نگیرید.

محل اتصال لوله خرطومی به بدنه

محل اتصال لوله خرطومی به بدنه، یکی از مسائلی است که کاربران کمتر به آن توجه می کنند؛ در حالی که این مساله به ظاهر کم اهمیت، می تواند زمینه ساز مشکلات زیادی در کاربری دستگاه به وجود باشد. در مدل های جدید جاروبرقی سامسونگ، مکانیسمی به کار رفته که محدودیت های چرخش لوله خرطومی را حذف کرده و به این ترتیب قدرت مانور این بخش را افزایش داده است.

 

چرخ ‌ها

چرخ ‌ها یکی از موارد و امکانات مهم در خرید جاروبرقی محسوب می‌ شوند. چرخ ‌ها یا در کنار دستگاه نصب می ‌شوند یا در زیر آن به شکلی مخفی نصب می ‌شوند. بزرگ بودن چرخ ‌ها و چرخش راحت آنها باعث می ‌شود جارو روی سطوح مختلف به ‌آسانی حرکت کند و جابجایی آن برای شما راحت تر باشد.

 

نشانگر پر بودن مخزن

پر شدن مخزن جاربروقی و تداوم این وضعیت، می تواند زمینه ساز بروز مشکلاتی در عملکرد این دستگاه باشد. به همین دلیل کارشناسان تعمیر جاروبرقی به کاربران توصیه می کنند که همواره حواسشان به مخزن دستگاه باشد و به موقع آن را تخلیه یا تعویض نمایند. یکی از قابلیت های کاربردی جاروبرقی های جدید، وجود نشانگری است که پر بودم مخزن را به کاربران هشدار می دهد. به این ترتیب، می توانید به موقع متوجه این مساله شده و از بروز مشکل در عملکرد دستگاه جلوگیری نمایید. بنابراین این مورد را در هنگام خرید جاروبرقی مد نظر قرار دهید.

 

کنترل روی دسته

یکی از معیارهای مهم در خرید جاروبرقی ، وجود کنترل روی دسته این محصول است. در مدل های قدیمی تر، برای روشن و خاموش کردن جاروبرقی و یا کم و زیاد کردن قدرت آن، باید خم می شدید و دکمه های مربوطه را روی بدنه دستگاه فشار می دادید. این در حالی است که در مدل های جدید تر، کنترل روی دسته قرار دارد و می توانید به راحتی تنظیمات مورد نظرتان را انجام دهید. بنابراین وجود دکمه های کنترل روی دسته را نیز به عنوان یکی دیگ ر از معیارهای خرید جاروبرقی در نظر بگیرید.

 

تعمیرات سامسونگ در تهران

به عنوان یکی از تخصصی ترین بخش های نمایندگی سامسونگ در تهران ، باید به واحدهای تعمیرات این مرکز اشاره نمود. این واحدها، در راستای جلب رضایت مشتریان به تجهیزاتی مجهز شده که نمونه آنها را در کمتر مرکزی مشاهده می کنیم. همچنین کادر فنی مشغول در واحدهای تعمیرات سامسونگ ، از بین کارشناسان دوره دیده انتخاب شده و قادر به ارائه خدمات تخصصی به کاربران می باشند. انواع تولیدات کمپانی بزرگ سامسونگ، در بخش اختصاص یافته به تعمیرات سامسونگ در تهران به شکل تخصصی بررسی و عیب یابی می شوند. سپس با استفاده از تجهیزات ذکر شده، تعمیرات آنها با سطح کیفی بالا انجام می گردد.

امتیاز شما به این نوشته