شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

چه نوع ماشین ظرفشویی بخریم؟

ماشین ظرفشویی این روز ها به یکی از پر کاربرد ترین لوازم خانگی تبدیل شده است. این دستگاه در مدل های متنوع و با ظرفیت های مختلف تولید شده و کار کاربران را برای شستشوی ظروف راحت تر نموده است. این تنوع، خرید ظرفشویی را برای متقاضیان کمی دشوار کرده و آنها را در انتخاب مردد نموده است. در این مطلب ضمن ارائه نکات و اطلاعاتی در مورد انواع مدل های ظرفشویی سامسونگ ، راهنمای کاملی را در مورد خرید این محصول به شما کاربران عزیز ارائه خواهیم داد. مطالعه این مقاله به شما کمک می کند که انتخاب آگاهانه تری داشته باشید و مناسب ترین ظرفشویی را با توجه به نیاز و بودجه خود خریداری نمایید. برای مطالعه راهنمای خرید ماشین ظرفشویی ، توجه شما را به ادامه مطلب جلب می کنیم.

اورکلاک کردن لپ تاپ

انواع ماشین ظرفشویی

اولین نکته در راهنمای خرید ماشین ظرفشویی ، آشنایی با انواع این محصول است. ماشین ظرفشویی سامسونگ در چندین مدل مختلف تولید شده که قابلیت های متنوعی را به کاربران ارائه می دهند. مدل این دستگاه در فرایند تعمیر ظرفشویی نیز اهمیت دارد و برای هر مدل، روش متفاوتی به کار برده می شود. انواع ماشین ظرفشویی عبارتند از:

ماشین ظرفشویی توکار

ماشین ظرفشویی توکار بیشتر برای کاربرانی مناسب است که به دنبال ایجاد تغییر در آشپزخانه و عقب نماندن از قافله داشتن آشپزخانه‌ای بسیار مدرن هستند. در راهنمای خرید ماشین ظرفشویی به این نکته توجه می شود که مدل توکار این مدل‌ها فضای بسیار کمتری را نسبت به سایر مدل ها اشغال می ‌کنند. به طور معمول ماشین ظرفشویی توکار سامسونگ را زیر سینک ظرفشویی، بین کابینت‌ها و زیر صفحه کابینت نصب می ‌کنند.

ماشین ظرفشویی رومیزی

یکی دیگر از مدل های ماشین ظرفشویی Samsung ، مدل رومیزی است. این مدل روی کابینت و نزدیک سینک ظرفشویی در آشپزخانه قرار داده می ‌شود و جابجا کردن آن بسیار راحت می باشد. این مدل بیشتر مناسب یک خانواده کوچک و کم جمعیت است و ظرفیت پایینی دارد. گفتنی است قیمت این مدل نسبت به انواع دیگر ماشین ظرفشویی کمتر است.

ماشین ظرفشویی ایستاده

پر طرفدار ترین نوع ظرفشویی، مدل ایستاده است. در راهنمای خرید ماشین ظرفشویی ، مدل ایستاده به عنوان مناسب ترین نوع ماشین ظرفشویی برای خانواده های پر جمعیت معرفی می شود. هنگام خرید محصول بهتر است انواعی را انتخاب کنید که قابلیت شست ‌و شوی نصف ظرفیت را دارند. این بدان معناست که با پر کردن نصف ظرفیت ماشین، ظرف‌ها با مصرف آب و شوینده کمتری شسته خواهند شد.

معیارهای مهم در راهنمای خرید ماشین ظرفشویی

مهم ترین معیارها در راهنمای خرید ماشین ظرفشویی عبارتند از:

فیلتر آب

یکی از رایج ترین مشکلات کاربران که برای رفع آن به واحد تعمیرات سامسونگ مراجعه می کنند، ماندن لکه های آب روی ظروف است. مشکلی است که اغلب خانم های خانه دار از آن گلایه دارند. دلیل این مسئله آب های فیلتر نشده ای است که در خانه ها وجود دارد و کمی کیفیت شست و شوی ظرف ها را پایین می آورد. به عنوان یکی از مهم ترین پارامترها در راهنمای خرید ماشین ظرفشویی سامسونگ ، باید به وجود سیستم فیلترینگ در دستگاه توجه کنید. این سیستم لکه ها را از بین برده و موجب افزایش سرعت پاک شدن چربی از روی ظروف می گردد.

تعداد سبدها

دومین معیار خرید ماشین ظرفشویی ، تعداد سبد های موجود در دستگاه است. مدل هایی که تعداد سبد کم تری دارند، برای برخی از ظروف مثل قاشق و چنگال جا ندارند. لذا برای اینکه در هنگام استفاده از ماشین ظرفشویی به مشکل بر نخورید، حتما تعداد سبدهای دستگاه را بررسی کنید.

قابلیت ضد عفونی

برخی مدل های ظرفشویی، فاقد سیستم ضد عفونی کننده هستند و کاربران را ناچار می کنند که در هر شستشو، از مواد آنتی باکتریال استفاده کنند. مدل های جدید تر ظرفشویی Samsung به تکنولوژی های نوین و پیشرفته ضد عفونی کننده مجهز شده اند و کار شما را برای تمیز کردن فضای دستگاه راحت تر می کنند. در هنگام خرید ماشین ظرفشویی حتما به این ویژگی دقت کنید.

جنس مخزن

جنس مخزن یکی دیگر از معیارهای مهم در راهنمای خرید ظرفشویی می باشد. مخزن های این محصول معمولا از دو جنس پلاستیک یا استیل ساخته می شوند. هر کدام از این مخزن ها مزایا و معایبی دارند اما به طور کلی بهتر است زمان خرید حتما ماشین ظرفشویی ای را انتخاب کنید که مخزن آن از جنس استیل است. دلیل این توصیه این است که مخزن های استیل زنگ نمی زنند و ماندگاری طولانی تری دارند که به شما این امکان را می دهد تا یک عمر بی دغدغه از ماشین ظرف شویی تان استفاده کنید بدون این که لازم باشد آن را به تعمیرکار بسپارید.

براق کننده

سیستم براق کننده یکی از جذاب ترین و کاربردی ترین تکنولوژی هایی است که در ماشین ظرفشویی سامسونگ به کار برده شده است. این سیستم به گونه ای طراحی شده که وقتی ظروف شسته می شوند، یک مایع براق کننده روی ظروف تمیز ریخته می شود تا تمیزی آن ها با براق شدن بیشتر به چشم بیاید. این مسئله باعث می شود ظروف شما سر میز شام و نهار حسابی بدرخشند و حس خوبی را منتقل کنند. یکی از پارامترهای قابل توجه در راهنمای خرید ظرفشویی توجه به جود یا عدم وجود این سیستم در دستگاه مورد نظر می باشد.

تعمیرات سامسونگ در تهران

برای برطرف شدن نقایص و مشکلات انواع گوشی موبایل، تبلت، لوازم خانگی، ماشین های اداری، دوربین و… سامسونگ خود به صورت تخصصی، می توانید به واحدهای تعمیرات این نمایندگی در تهران مراجعه نمایید. این واحدها توسط مدیریت نمایندگی سامسونگ و با هدف فراهم ساختن آسایش کاربران ایجاد شده اند. هر کدام از تولیدات کمپانی مورد بحث، در یکی از این واحدها بررسی و تعمیر می شوند. برای انجام هرچه حرفه ای تر فرایند تعمیر، این واحدها به پیشرفته ترین ابزارآلات و دستگاه های این حوزه مجهز شده اند. تکنسین ها در واحدهای تعمیرات سامسونگ در تهران ، با بهره گیری از این ابزار، اقدام به ترمیم محصول شما در بالاترین سطح کیفی می نمایند.

[us_carousel items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ carousel_autoplay=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa”]
امتیاز شما به این نوشته