شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

گوشی موبایل گلکسی S10 سامسونگ

گوشی موبایل گلکسی S10 سامسونگ ، نام پرچمدار بعدی کمپانی سامسونگ است که هم اکنون آماده تولید است. این در حالی است که هنوز پرونده عرضه جهانی پرچمدار حال حاضر کمپانی سامسونگ، یعنی گلکسی S9 و گلکسی S9+ همچنان باز است.

شاید امروز و در این تاریخ صحبت از گوشی موبایل گلکسی S10 سامسونگ کمی اغراق آمیز باشد، اما واقعیت این است که این مدل از گوشی سامسونگ مسیر طراحی خود را پشت سر گذاشته است و در صف تولید، آماده عرضه می باشد.

شرکت سامسونگ یکی از برندهای بزرگ و مطرح تولیدکننده گوشی هوشمند است که در این میان گوشی های هوشمند سری گلکسی S  را به عنوان پرچمدار روانه بازار می کند. فعالیت گسترده و فوق حرفه ای این کمپانی باعث شده که روز به روز سطح انتظارات نسبت به گوشی های سامسونگ افزایش یابد، زیرا تلفن های همراه سامسونگ، همیشه و در همه حال، رده بالا بوده و هستند و از طراحی شگفت انگیز، جذاب و فوق العاده ای نیز بهره می برند.

اگرچه هنوز مدت زمان زیادی تا رونمایی گوشی موبایل گلکسی S10 سامسونگ ، جانشین کهکشانی‌های ۲۰۱۸ سامسونگ، باقی مانده است، اما آشنایی با برخی از ویژگی های احتمالی این مدل از موبایل سامسونگ، خالی از لطف نیست.

این گوشی سامسونگ برای نیمه اول سال ۲۰۱۹ در کنگره جهانی موبایل بارسلون آماده خواهدشد؛ شاید بهتر است هنگام صحبت درباره تلفن همراه ۲۰۱۹ سامسونگ، کمی احتیاط کینم و با دیده شک و تردید به اطلاعات پیرامون گوشی موبایل گلکسی S10 سامسونگ بنگریم. با همه این اوصاف هر آنچه را که تا کنون درباره این گوشی موبایل سامسونگ می دانیم، خواهیم گفت.

گوشی موبایل گلکسی S10 سامسونگ

پردازنده گوشی موبایل گلکسی S10 سامسونگ از چه نوعی است؟

انتظار می رود این کمپانی کره ای، چیپ هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۵۵ را برای جدیدترین تلفن همراه سامسونگ در نظر گیرد. این چیپ هشت هسته ای توان بالایی دارد و می تواند فرکانس پردازشی بالایی از خود نشان دهد. متاسفانه مشخص نیست چیپ نسخه اگزینوس از چه نوعی خواهد بود و چه ویژگی هایی را می توان در آن مشاهده کرد؛ به همین دلیل خیلی نمی توانیم درباره این بخش از تازه ترین گوشی سامسونگ اظهار نظر کنیم.

مشخصات ظاهری گوشی موبایل گلکسی S10 سامسونگ

 موبایل گلکسی S10 سامسونگ به نسل بعدی نمایشگرهای OLED مجهز می شود؛ این در حالی است که نسبت صفحه نمایش به بدنه بیش از ۹۳ درصد افزایش می یابد. باید بدانید گوشی سامسونگ مدل S10، از نمایشگر اینفنیتی بهره می‌برد و در نتیجه شکل و شمایل جلوی گوشی تفاوت چندانی با مدل قبلی خود نخواهد داشت؛ جز اینکه ظاهرا اندازه‌ گوشی کمی بزرگ‌تر شده است.

به گفته‌ منابع آگاه، موبایل سامسونگ مدل  S10 به میزان ۰.۰۳ اینچ و S10+ ، ۰.۰۸ اینچ از S9 و S9+ بزرگ‌تر هستند؛ البته دقیقا مشخص نیست که اندازه‌ اعلام‌شده مربوط به ابعاد گوشی است یا صفحه‌نمایش. اگر مورد دوم ( صفحه نمایش) را صحیح بدانیم- که دور از انتظار هم نیست- ، می‌توان این گونه نتیجه گرفت که تلفن همراه سامسونگ مدل S10 ، نمایشگری ۵.۸ اینچی و +S10 ،صفحه‌نمایش ۶.۳ اینچی خواهد داشت.

ویژگی های دوربین پرچمدار ۲۰۱۹ سامسونگ

موبایل گلکسی S10 سامسونگ به دوربین سه بعدی مجهز است. طبق اطلاعات موجود، این دوربین با همکاری شرکت اسرائیلی مانتیس ویژن و به کمک شرکت تولیدکننده‌ قطعات دوربین وودگیت توسعه داده شده است.

هوش مصنوعی در تلفن همراه سامسونگ مدل S10

کمپانی سامسونگ برای پرچمدار ۲۰۱۹ خود تغییرات اساسی در نظر گرفته است. هوش مصنوعی و ویژگی‌هایی مبتنی بر آن، یکی از تِرِندهای بازار موبایل است؛ از آنجا که تمرکز بر هوش مصنوعی در صنعت دیوایس های هوشمند، رو به افزایش است.

گوشی سامسونگ مدل S10 در سال ۲۰۱۹ به واحد پردازش عصبی اختصاصی برای پردازش ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مجهز خواهد شد؛ به همین دلیل انتظار می رود یکی از مشخصات فنی احتمالی گوشی موبایل گلکسی S10 سامسونگ ، واحد پردازش عصبی برای ویژگی هوش مصنوعی و سنسور شناسایی حسگر ۳D باشد.

علاوه بر این امکان دارد از پردازنده اگزینوس بهبود یافته و مموری جدید UFS 3.0 برای این گوشی استفاده شود، مموری جدید سرعت انتقال داده ها را نسبت به مدل فعلی دو برابر می کند و کارایی بیشتر و مصرف انرژی کم‌تری دارد.

هوش مصنوعی در تلفن همراه سامسونگ مدل S10

مشخصات کلی گوشی موبایل گلکسی S10 سامسونگ

  • پورت USB-C
  • شارژ بی سیم
  • قابلیت ضد آب IP68
  • دستیار هوشمند بیکسبی
  • دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی دوگانه و دوربین سلفی۱۲مگاپیکسلی
  • بلوتوث ۵٫۰
  • پشتیبانی از Cat18 LTE
  • حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی
  • سنسور تشخیص چهره سه بعدی
  • سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش
  • حافظه رم ۶ گیگابایتی
  • سیستم عامل اندروید ۸٫۰ اوریو
  • رزولوشن صفحه نمایش باکیفیت
  • پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ کوالکام هشت هسته ای
  • صفحه نمایش ۵٫۸ اینچی QHD+ Super AMOLED با نسبت ۱۸:۹

باتری گوشی سامسونگ مدل S10

تاکنون تکنولوژی باتری گوشی ها از زمان ظهور محصولات لیتیوم یونی تغییر چندانی پیدا نکرده و استفاده از باتری های با ظرفیت بالا که در تبلیغات مختلف آنها را می بینیم، برای تولیدکنندگان توجیه اقتصادی ندارد، اما به نظر می رسد که سامسونگ قصد دارد تمام توانایی های خود را صرف موبایل سامسونگ مدل  S10  کند؛ از این جهت می توانیم به افزایش ظرفیت باطری در این مدل از گوشی سامسونگ امیدوار باشیم.

آنچه که اطلاعات موجود به ما می گویند اینگونه است که استفاده از تکنولوژی و معماری جدید در پردازنده موبایل سامسونگ مدل  S10  باعث خواهد شد تا فضا برای قرارگیری باتری بزرگتر مهیا شود. این معماری ویژه و مدرن با افزایش لایه های بورد سخت افزار و کوچکتر کردن فضای اشغال شده، فضای لازم برای جاگیری باتری در تلفن همراه سامسونگ مدل  S10 را مهیا کرده است.

امکانات سخت افزاری و نرم افزاری سامسونگ مدل S10

قطعا پرچمدار بعدی کهکشانی به پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ مجهز خواهد بود که اولین چیپست با قدرت پردازش ۷ نانومتری به حساب می آید. برخی شایعات خبر از ترکیب چیپست و پردازنده گرافیکی (CPU و GPU) می دهد.

اگر چنین اتفاقی بیفتد، سامسونگ می تواند هماهنگی بهتری در بخش سخت افزار و نرم افزار ایجاد کند و به این ترتیب، شاهد قدرت پردازشی بالاتر، عمر باتری بیشتر و گرافیک خیره کننده تری خواهیم بود.

سامسونگ گلکسی S10 ؛ اولین گوشی سامسونگ با تکنولوژی G5

کمپانی سامسونگ به دنبال توسعه و گسترش تکنولوژی G5 (نسل پنجم ارتباطات سیار) است که امکان برقراری تماس تصویری، بدون کوچکترین افت کیفیت را به کاربر می دهد. ظاهرا موبایل سامسونگ مدل  S10  مجهز به فناوری نسل پنجم ارتباطات سیار است.

 پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ که آن را در گوشی موبایل گلکسی S10 سامسونگ خواهیم دید، به مودم Snapdragon X50 که با شبکه ۵G سازگار است، مجهز خواهد بود. به این ترتیب، همه چیز برای تجربه بالاترین سرعت انتقال دیتا در یک تلفن هوشمند مهیا است.

حسگر اثر انگشت گوشی سامسونگ مدل S10

تغییراتی در حسگر اثرانگشت موبایل سامسونگ مدل  S10اعمال شده است که از جمله آن می توان به انتقال حسگر اثر انگشت به زیر نمایشگر اشاره کرد. مدتی است که شرکت‌های تولیدکننده‌ گوشی هوشمند به استفاده از حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر روی آورده‌اند و هم‌اکنون گوشی‌هایی با این ویژگی موجود هستند؛ بنابراین تعجبی ندارد که سامسونگ نیز به این فناوری روی بیاورد.

حسگر اثر انگشت گوشی سامسونگ مدل S10

گوشی موبایل گلکسی S10 سامسونگ یا گلکسی X

عده ای از کارشناسان و تحلیل گران بر اساس شواهد و ظواهر موجود معتقدند که این کمپانی موفق کره ای قصد دارد نام جدیدترین گوشی موبایل سامسونگ را از گلکسی S10 را به گلکسی X تغییر دهد.گویا رقابت سامسونگ و اپل در حوزه تکنولوژی به نامگذاری محصولات نیز رسیده  است. یعنی با ورود آیفون X  از سوی اهالی کوپرتینو، کره ای ها نیز می خواهند نام گوشی بعدی خود را با پسوند X همراه کنند.

از طرفی وجود دو رقم کنار یکدیگر در نام اسمارت فون تا حدودی نامأنوس به نظر می رسد و همین موضوع را می توان دلیلی برای انتخاب حرف ایکس به حساب آورد. البته برخی شایعات نیز حاکی از این است که سامسونگ نام گلکسی X را برای گوشی با صفحه منعطف خود در نظر گرفته است. پس این شرکت برای انتخاب نام پرچمدار بعدی تا حدودی با مشکل مواجه است.

واحد تعمیرات تلفن همراه سامسونگ

این واحد تخصصی تعمیر گوشی سامسونگ با تربیت نیروهای متخصص و کادر فنی ویژه تلفن همراه سامسونگ، جهت عیب یابی دقیق و اجرای تعمیرات گوشی موبایل سامسونگ، آمادگی لازم را دارد.

واحد تعمیرات تلفن همراه سامسونگ با بهره گیری از سال ها تجربه در امر تعمیرات سخت افزار و استفاده از به روزترین تجهیزات الکترونیکی، تعمیر و تعویض همه قطعات سخت افزاری گوشی های سامسونگ را با قطعات اورجینال و مناسب ترین هزینه به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

نقطه اتکای این واحد نمونه تعمیراتی را می توان در قابل اطمینان بودن آن دانست، زیرا همواره اعتماد و اطمینان به یک مجموعه، سبب ساز راحتی و آسودگی خیال مشتریان و کاربران خواهد شد.

واحد نمایندگی تعمیرات سامسونگ

نمایندگی تعمیرات تلفن همراه سامسونگ با کمک تیم متخصص و کاردان خود، تعمیرات انواع گوناگون گوشی های سامسونگ را به طور حرفه ای و تخصصی انجام می دهد. تیم کاردان و متخصص واحد تعمیرات گوشی موبایل سامسونگ، تمامی خدمات تعمیرات و تعویض قطعات را با بهترین کیفیت ارائه می کند.

تمام قطعات تعویضی، اصلی و با برچسب سامسونگ است. با نصب قطعات اصلی روی موبایل سامسونگ، طول عمر دستگاه بالا رفته و رضایت مشتریان را به همراه خواهد آورد. لذا توصیه می شود فقط به نمایندگی مجاز تعمیرات سامسونگ مراجعه نمایید تا سرویسی با کیفیت و بی نقص دریافت کنید.

واحد نمایندگی سامسونگ

واحد نمایندگی سامسونگ در زمینه فروش و خدمات پس از فروش همه محصولات و تولیدات سامسونگ فعالیت گسترده و مجاز دارد. این واحد نمایندگی مجاز و رسمی سامسونگ با خدمات رسانی به شبکه گسترده ای از مشتریان سامسونگ همواره در صدد تامین رضایت خریداران محصولات سامسونگ است.

هم اکنون می توانید با مراجعه به این واحد مجاز نمایندگی سامسونگ همه خدمات مربوطه به حوزه فروش و پس از فروش را دریافت نمایید. با انتخاب این مرکز مجاز، خرید خود را تا همیشه بیمه خواهید کرد و می توانید از امکانات ویژه این مرکز نیز بهره مند شوید.

امتیاز شما به این نوشته