شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

تعمیرات اسپلیت سامسونگ یکی دیگر از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات سامسونگ است که توسط کارشناسان این حوزه، با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و نیز سازگارترین شیوه های تعمیر انجام می پذیرد. کارشناسان ما با بروز هر گونه اختلال در این دستگاه در کنار شما خواهند بود و تا زمان رفع کلیه اشکالات پیش آمده به کار خود ادامه خواهند داد.

آنچه که شما در پایان کار تحویل خواهید گرفت دستگاهی سالم و بی عیب و نقص است که تمامی اشکالات آن رفع شده و کیفیت نخستین خویش را بازیافته است. کارشناسان ما در نمایندگی سامسونگ در طول سالهای اخیر موفق به ارائه تخصصی‌ترین خدماتِ مرتبط با تعمیرِات اسپلیت سامسونگ گشته اند. این امر مرهون بیست سال سابقه مدیریتی و فعالیت در زمینۀ طراحی، فروش و اجرای سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، به‌ویژه سیستم تهویه مطبوع و اسپلیت می ‌باشد.

شما کاربران گرامی می توانید در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره‌های تخصصی در زمینه سرویس اسپلیت، از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده در وب‌سایت با کارشناسان مرکز تعمیرات اسپلیت سامسونگ تماس بگیرید.

تعمیرات داکت اسپلیت سامسونگ

تعمیرات داکت اسپلیت سامسونگ یکی از خدمات و سرویس های نمایندگی تعمیرات اسپلیت سامسونگ است. از همین جهت دیگر لازم نیست نگران خرابی داکت اسپیلت خود باشید.  تعمیرکاران ما با استفاده از علم روز و با تکیه بر تجارب درخشان خود مشکلات داکت اسپلیت سامسونگ شما را رفع می کنند. اگر داکت اسپیلت باد سرد نمی زند، اگر میزان خنکی داکت اسپیلت کم شده است، اگر ریموت کنترل داکت اسپیلت سامسونگ عمل نمی کند، اگر داکت اسپیلت گرمایش ندارد، اگر پنل داخلی داکت اسپیلت (اواپراتور) صدای ناهنجار می دهد، اگر داکت اسپیلت سامسونگ هنگام کارکرد آبریزش دارد، اگر پرتاب باد داکت اسپیلت کم شده است، اگر داکت اسپیلت روشن نمی شود، اگر داکت اسپیلت پرتاب آب دارد، اگر به محض روشن شدن داکت اسپیلت ارور یا کد خطا نشان می دهد، اگر پنل داخلی داکت اسپیلت یخ زده است و اگر با مشکلات دیگری رو به رو هستید، می توانید برای اجرای دقیق تعمیرات داکت اسپلیت سامسونگ روی کمک های ما حساب کنید. همه خدمات تضمین شده هستند.

نصب اسپلیت سامسونگ

نصب اسپلیت سامسونگ شامل نصب یونیت خارجی و نصب یونیت داخلی می شود. نصب دقیق و اصولی برای حفظ کارکرد دستگاه بسیار مهم است. بخش های خارجی کولر گازی که در فضاهای بیرونی ساختمان مثل پشت بام یا بالکن نصب می شوند، حاوی کمپرسور، کندانسور و منبع گاز فرئون هستند. توجه کنید که برای نصب اسپلیت سامسونگ باید یونیت خارجی و یونیت داخلی را در محلی با دسترسی امن و ساده نصب کنید.

توجه به این موضوع سبب می شود که در آینده سرویس دستگاه شما راحت تر و بهتر و البته کم هزینه تر انجام شود. از آنجا که یکی از مهمترین کارها پس از نصب اسپلیت سامسونگ، شارژ آن است، حتما باید از نمایندگی تعمیرات اسپلیت سامسونگ کمک بگیرید تا خدماتی درخور و مطمئن را دریافت کنید. فراموش نکنید که نوع کولر و توان و ظرفیت آن در نحوه نصب آن تاثیر دارد و مهم است.

سرویس اسپلیت سامسونگ

سرویس اسپلیت سامسونگ یکی از مواردی است که باید جدی گرفته شود. سرویس اسپلیت سامسونگ به صورت دوره ای باعث می شود که دستگاه شما سالم و بدون نقص کار کند و طول عمر بیشتری داشته باشد. تاکید می کنیم که هرگز جزء آن دسته از کاربرانی نباشید که نسبت به این موضوع بی توجه هستند. زیرا بی توجهی به سرویس اسپلیت سامسونگ منجر به ورود خسارت های ثانویه به دستگاه می شود.

از همین جهت بهتر است که سرویس اسپلیت سامسونگ را به صورت دوره ای و در زمان مشخص حداقل هر شش ماه یک بار انجام دهید تا دستگاه سلامت خود را حفظ کند و به درستی کار کند. سرویس اسپلیت برای بالابردن قدرت و شتاب دهی باد و قدرت خنک کنندگی بالاتر وکاهش فشار به اسپلیت ضروری است. تعویض یا تمیز کردن فیلتر ها، شست و شوی کویل های پنل داخلی و شارژ گاز تنها نمونه هایی از خدمات مربوط به سرویس اسپلیت سامسونگ است. برای دریافت این سرویس از تعمیرات اسپلیت سامسونگ کمک بگیرید.

تعمیرات اسپلیت سامسونگ و دیگر واحدهای تعمیرات سامسونگ

اگرچه انجام بخشی از سرویس و تعمیرات اسپلیت توسط اشخاص عادی امکان‌پذیر است، اما کارشناسان امر توصیه می‌کنند که تمامی سرویس‌های اسپلیت به دست کارشناسان این حوزه انجام پذیرد. این امر ضمن پیشگیری از بروز برخی خرابی‌ها -که ممکن است به دلیل مبتدی بودن افراد در حین دستگاه ایجاد می‌شوند- سبب بالا رفتن راندمان اسپلیت -به دلیل انجام صحیحِ سرویس اسپلیت توسط یک سرویس‌کار حرفه‌ای- می‌گردد.

شما کاربران گرامی می توانید در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره‌های تخصصی در زمینه سرویس و تعمیر اسپلیت از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده در وب‌سایت با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات اسپلیت تماس بگیرید. دیگر واحدهای تعمیرات سامسونگ نیز در بخش زیر معرفی خواهند شد.

خدمات واحد تعمیرات اسپلیت سامسونگ

  • لوله‌کشی توکار
  • تعمیر شیر برقی (تعویض شیربرقی)
  • تعمیر موتور فن (تعویض موتور برقی)
  • تعویض کمپرسور کولر گازی اینورتر و معمولی
  • تأمین تمام قطعات کولر گازی (اینورتر ومعمولی) سامسونگ
  • تعمیر کولر گازی اینورتر سامسونگ
  • تعمیر کولر گازی کم مصرف سامسونگ
  • تعمیرات تخصصی کولر گازی
  • سرویس سالیانه اسپلیت و کولر گازی
  • شارژ گاز R۲۲ کولر گازی معمولی
  • شارژ گاز R۴۱۰ کولر گازی اینورتر
  • نصب کولر گازی اسپلیت سامسونگ
  • جابجایی کولر اسپلیت
  • تعمیر برد اسپلیت معمولی و اسپلیت اینورتر
  • نشت‌یابی و شارژ گاز اسپلیت سامسونگ
  • سرویس و تعمیر اسپلیت سامسونگ
  • تعمیر کولر گازی اینورتر سامسونگ
  • شارژ گاز اسپلیت سامسونگ
  • جابه‌جایی اسپلیت
  • ارائه تمامی خدمات مرتبط با نصب اسپلیت سامسونگ
  • تعمیر و تعویض برد اسپلیت سامسونگ
  • تعمیر و تعویض کمپرسور

اخبار اسپلیت سامسونگ و دیگر خبرها

اسپلیت سامسونگ نوین‌ترین نسل کولرهای گازی است که به دلیل کاربری آسان‌ و کیفیت خنک‌کنندگی بالا توانسته است هواداران بیشتری در قیاس با دیگر انواع خنک‌کننده‌ها برای خود دست و پا کند. اسپلیت (Split) در حقیقت یک کولر گازی پیشرفته با تکنولوژی‌های نوین است که هوای گرم خانه را دریافت کرده و به صورت خنک به داخل باز می‌گرداند.

کولر را می‌توان در واقع یخچالی دانست که محفظه عایق از آن جدا شده است. در این دستگاه مایع سرد کننده مانند فرئون گرما را گرفته، بخار می شود و محیط را خنک می کند. در طول سال‌های اخیر با واردشدن این نسل از کولرها تحولی بزرگ در خنک‌کردن و گرم‌کردن خانه‌ها و ادارات و… به وجود آمده است. به گونه‌ای که با ورود به این مراکز شاهد به‌کارگیری تعداد بی‌شماری از این کولرها هستیم که وظیفه خنک یا گرم نگه داشتن دمای محیط را برعهده دارند.

شما کاربران گرامی می توانید اخبار اسپلیت سامسونگ و دیگر خبرها را از طریق فضای زیر پیگیری نمایید.

مقالات اسپلیت سامسونگ و دیگر مقالات

کارشناسان ما در مرکز تعمیرات اسپلیت سامسونگ برآنند تا از طریق فضای زیر و در قالب مقالات برخی از ناگفته های این حوزه را با شما درمیان بگذارند. کارشناسان مرکز سرویس و تعمیرات اسپلیت با توجه به سوالات متداول مشتریان این مرکز، مقالاتی را گردآوری و تدوین نموده و در آنها پاسخگوی رایج ترین پرسش های مرتبط با این دستگاه بوده اند.

شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به بخش زیر مطالبی چون:

مقالات اسپلیت سامسونگ / تعمیرات تخصصی کولر گازی سامسونگ / مقالات تلویزیون سامسونگ / نمایندگی رسمی کولر گازی سامسونگ / تعمیرات تخصصی اسپلیت

  • اجزای تشکیل دهنده یک سیستم سرمایش
  • اسپلیت بهتر است یا کولر گازی؟
  • اهمیت واحد (BTU) چیست؟
  • مزایا و معایب به‌کارگیری سیستم اسپلیت
  • راهنمایی مختصر در باب سرویس اسپلیت و پنل داخلی

و مواردی از این دست را مطالعه نمایید و بر دانش فنی خویش در این حوزه بیافزایید. مقالات اسپلیت سامسونگ و دیگر مقالات مرتبط با این حوزه از طریق فضای زیر قابل دسترسی است.

انواع اسپلیت سامسونگ و دیگر محصولات سامسونگ

اسپلیت امروزی، دستگاهی دو تکه متشکل از یک پنل خارجی و یک پنل داخلی است. تفاوت برجسته این دستگاه با کولرهای گازی قدیمی، عملکرد گرمایشی آنست، بدین معنی که اسپلیت های امروزی در واقع هم دستگاه های برودتی و هم گرمایشی هستند و می توانند بنابر درخواست کاربر هوا را گرم یا سرد نمایند. بدیهی است که نوع کولر گازی و ساختار فنی آن نقشی تعیین کننده در قیمت کولر گازی دارد.

در حال حاضر غالب کولرهای گازی موجود در بازار را می توان در یکی از سه دسته ایستاده، پنجره ای و اسپلیت جای داد. کارشناسان ما از طریق فضای زیر انواع اسپلیت سامسونگ و دیگر محصولات سامسونگ را معرفی خواهند کرد. کاربران گرامی، در صورت نیاز به خدمات مرتبط با این دستگاه می توانند به مرکز تعمیرات اسپلیت سامسونگ مراجعه و تخصصی ترین خدمات بهسازی، ترمیم، سرویس و تعمیرات اسپلیت سامسونگ را دریافت نمایند.

سوالات متداول تعمیرات سامسونگ

تعمیرات سامسونگ تا حصول نتیجه نهایی در این مرکز ادامه خواهد داشت و آنچه که شما کاربران گرامی در پایان کار تحویل خواهید گرفت یک دستگاه سالم و بی عیب و نقص است که تمامی عیوب و اشکالات آن رفع و برطرف شده است. مرکز تعمیرات سامسونگ به دلیل بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر و همکاری با متخصصان این حوزه توانایی رفع تمامی عیوب و ایرادات ایجاد شده در دستگاه های سامسونگ را داراست.

شما کاربران گرامی می توانید پرسش های خویش را در رابطه با تعمیرات سامسونگ از طریق راه های ارتباطی درج شده در وب سایت و بخش سوالات متداول تعمیرات تخصصی سامسونگ با کارشناسان ما در میان بگذارید.

نمایندگی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ در ایران امکانات خویش را همگام با موفقیت‌های اخیر کمپانی سامسونگ در ارائه محصولاتی با تکنولوژی‌های نوین و طراحی‌های منحصربه‌فرد توسعه بخشیده و در تلاش است تا با حرکت رو به جلو، رضایت بیش از پیش کاربران سامسونگ را کسب نماید.

با توجه به پیشروی های مداوم این کمپانی و حضور طرفداران بیشمار و پروپاقرص محصولات سامسونگ در درون کشور، کارشناسان نمایندگی سامسونگ در ایران تمامی توان خویش را به کار بسته اند تا ارائه‌دهندۀ خدماتی در خور و شایسته نام این برند باشند. حوزه‌ی فعالیت نمایندگی سامسونگ در ایران فروش و به ویژه تعمیر تولیدات سامسونگ نظیر موبایل، تبلت، لپ‌تاپ، پروژکتور، تجهیزات شبکه، مادربرد، کارت گرافیک، مانیتور، لوازم جانبی و… است.

تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی سامسونگ در ایران توسط برترین کارشناسان و مهندسان کشور و با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات این حوزه انجام می پذیرد.

لینک های مفید:

تعمیرات کولر گازی سامسونگ / تعمیرات اسپلیت فوجیتسو / تعمیرات اسپلیت ال جی / تعمیرات اسپلیت توشیبا / نمایندگی فروش کولر گازی توشیبا / نمایندگی فروش کولر گازی فوجیتسو / نمایندگی فروش کولر گازی سامسونگ /

نمایندگی فروش کولر گازی ال جی / تعمیرات تخصصی اسپلیت سامسونگ / تعمیرات تخصصی اسپلیت فوجیتسو / تعمیرات تخصصی اسپلیت ال جی / تعمیرات تخصصی اسپلیت توشیبا

لینک های مفید:

مرکز تعمیر اسپلیت فوجیتسو / مرکز تعمیر اسپلیت ال جی / مرکز تعمیر اسپلیت توشیبا / نمایندگی فروش کولر گازی ال جی / نمایندگی فروش کولرگازی سامسونگنمایندگی فروش کولرگازی توشیبا / نمایندگی فروش کولر گازی فوجیتسو / مرکز تخصصی کولر گازی / فروش کولر گازی / تعمیرات کولر گازی / فروش کولر گازی سامسونگ /

تعمیرات کولر گازی سامسونگ / فروشگاه کولر گازی ال جی / تعمیر کولر گازی ال جی / فروشگاه کولر گازی توشیبا / تعمیرات تخصصی کولر گازی توشیبا / فروش کولر گازی فوجیتسو / مرکز تعمیرات تخصصی کولرگازی فوجیتسو / فروش کولر گازی / قیمت کولر گازی / تعمیرات کولر گازی / تعمیر کولر گازی