شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعمیرات تلویزیون lg

تعمیرات تلویزیون lg در این مرکز منحصر به نوع خاصی از این دستگاه نیست و تمامی مدل های تلویزیون‌های ال‌جی اعم از پلاسما، ال‌سی‌دی، ال‌ای‌دی، تلویزیون‌های هوشمند و پنل‌های OLED را شامل می‌گردد. نکتۀ شایان ذکر در باب تعمیرات تلویزیون lg، در اختیار داشتن ابزار تعمیری است که با ساختار فیزیکی این دستگاه‌ سازگاری داشته باشند.

زیرا کارشناسان تعمیر -هر ‌اندازه که زبده و ماهر باشند،- درصورتیکه ابزار مورد نیاز و متناسب با این دستگاه‌ها را در اختیار نداشته باشند، در روند تعمیر با مشکل مواجه شده و از ادامه‌ی کار باز خواهند ماند. از این‌رو توجه به سطح امکانات مراکز مدعی ارائه‌دهنده تعمیرات تلویزیون ال جی نیز ضروری و بایسته است. مرکز تعمیرات تلویزیون lg یکی از مجموعه‌های مجاز و استاندارد فعال در این حوزه است که تخصصی ترین سرویس‌های تعمیر و بهسازی تلویزیون های ال جی را به همراه گارانتی و ضمانت ارائه می‌نماید.

تعمیرات تلویزیون lg

تعمیرات تلویزیون lg در محل

یکی از راهکارهای ارائه شده توسط مدیریت مرکز تعمیر تلویزیون lg ، امکان اعزام کارشناسان تعمیر به محل می‌باشد. در این سرویس دیگر نیازی به حمل و جابجایی دستگاه نیست و تمامی تعمیرات تلویزیون lg در محل انجام می‌پذیرد. تعمیرکاران اعزام شده جهت سرویس تلویزیون در محل، گروهی از مجرب‌ترین کارشناسان تعمیر می‌باشند که بدلیل در اختیار داشتن مجموعه‌ای از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر قادر به عیب‌یابیِ کارشناسی و تخصصی تلویزیون و تعمیر آن می‌باشند.

بنابراین در صورتیکه تلویزیون شما به هر دلیل دچار افت عملکرد و خرابی شده است اما امکان جابجایی و انتقال آن را به تعمیرگاه ندارید، پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات سرویس در محل است. برخی از مزایای استفاده از سرویس «تعمیر تلویزیون در محل» عبارتند از: کاهش هزینه‌های تعمیر، پیشگیری از وقوع برخی رویدادهای ناخواسته نظیر شکستگی و آسیب تلویزیون در حین جابجایی، نظارت بر کار تعمیرکاران تلویزیون، صرفه‌جویی در زمان و … .

نکات مهم در نگهداری از تلویزیون

روش نگهداری از تلویزیون LG را می‌توان در دفترچه راهنمای تخصصی آن، -که به همراه دستگاه به خریدار ارائه میشود- مطالعه کرد. در این میان برخی اصول ابتدایی و کلی در ارتباط با کلیه تلویزیون‌‌های هوشمند و البته قدیمی وجود دارد که می‌توان آنها را در مورد تمامی تلویزیون ها بکار برد. در بخش زیر فهرست وار به برخی نکات مهم در نگهداری از تلویزیون lg که توسط کارشناسان مرکز تعمیرات lg گرداوری و تدوین گشته است اشاره میشود:

نکته اول

اولین نکته در ارتباط با نگهداری از تلویزیون lg دمای محلی است که تلویزیون در آن قرار داده می‌شود. این محل می‌بایست دور از سرما یا گرما باشد.

نکته دوم

از قرار دادن تلویزیون در مکان‌های پر رفت و آمد خودداری نمایید.

نکته سوم

شرایط آب‌وهوایی مکانی که تلویزیون در آن وجود دارد می‌بایست ثابت و متعادل باشد. زیرا نوسان شدید در دمای هوا باعث از بین رفتن سیستم‌های داخلی تلویزیون می‌شود.

نکته چهارم

در صورت نیاز به تعمیرات تلویزیون lg صرفاً به مراکز مجاز و استاندارد این حوزه مراجعه نمایید.

نکته پنجم

احتیاط‌های لازم جهت پیگشیری از ورود ضربه‌های سخت به دستگاه را بجا آورید. با توجه به ظرافت‌های ساختاری دستگاه‌های تلویزیون – به ویژه تلویزیون‌های ال‌سی‌دی و ال‌ای‌دی- باید مراقب ضربه خوردن‌های این دستگاه‌ها باشید. آسیب دیدگی این دستگاه‌ها و وارد شدن ضربه‌های سخت به صفحه نمایش این دستگاه‌ها باعث نابودی یک پیکسل یا سوختن لامپ تلویزیون می‌شود.

نکته ششم

نکته قابل ذکر دیگر در ارتباط با روش نگهداری از تلویزیون lg، رعایت نکات مرتبط با نگهداری صحیح از ریموت آن است. از آنجا که بسیاری از دستورهای کاربر توسط ریموت به پنل دستگاه داده می‌شود بنابریان آسیب این بخش از دستگاه سبب ناکارآمدی کل دستگاه می‌شود.

جهت نگهداری صحیح از ریموت بهتر است مکان خاصی را جهت قراگیری آن انتخاب و تعبیه نمایید. بعلاوه این دستگاه را از دسترس کودکان دور نگهدارید تا بدل به وسیله‌ای برای بازی آنها نشود. در صورت بروز اشکال در این دستگاه، می‌توانید به مرکز تعمیرات تلویزیون ال جی مراجعه کنید.

نکته هفتم

گردگیری و تمیز کردن تلویزیون نیز می‌بایست به گونه‌ای انجام شود که سبب آسیب رساندن به صفحه نمایش و سایر بخش‌های این دستگاه نشود. دقت داشته باشید که هیچ گونه آب یا ماده شوینده‌ای را نباید به صفحه نمایش بزنید. توجه به این نکته در نگهداری از تلویزیون lg سبب افزایش عمر مفید دستگاه و کارآمدی بالای آن می‌گردد. برای پاک کردن صفحه نمایش از دستمال‌های مخصوص که معمولا درون جعبه تلویزیون هستند استفاده کنید.

نکته هشتم

جهت تمیز کردن قاب موجود در اطراف پنل دستگاه همیشه از دستمال‌های میکروفایبر به همراه چند قطره آب استفاده کنید. شما همچنین می‌توانید از هوای فشرده برای خارج کردن گرد و خاک از میان درزهای میان استفاده کنید. (به میزان فشار هوای مورد استفاده دقت کنید).

تعمیرات دیر روشن شدن تلویزیون

دیر روشن شدن تلویزیون lg بیشتر به دلیل وجود اشکالاتی در برد تغذیه این دستگاه است. اکثر قریب به اتفاقِ تعمیراتی که جهت رفع این اشکال بر روی دستگاه پیاده می شوند رضایت‌بخش بوده و منجر به بازگشت تلویزیون به وضعیت اولیه می‌گردند.

بنابرباین در صورتی که دیر روشن شدن تلویزیون lg تان شما را نگران کرده بهتر است با یکی از کارشناسان مرکز تعمیرات تلویزیون lg تماس بگیرید و راهنمایی مورد نیاز را دریافت نمایید. (تلفن‌های تماس با کارشناسان این دو مرکز در وب سایت درج شده است) در چنین وضعیتی بهتر است از دستکاری‌هایی خودسرانه پرهیز نموده و عملیات مورد نیاز را تنها با راهنمایی کارشناسان مرکز تعمیرات تلویزیون lg انجام دهید.

تعمیر اشکالات ناشی از نوسان برق

تعمیر اشکالاتی که در تلویزیون‌های LG بدلیل نوسانات برق ایجاد می‌شوند، یکی دیگر از خدمات تخصصی ارائه شده در مرکز تخصصی تعمیرات تلویزیون lg است. نوسانات برق و بالا رفتن ولتاژ (High Voltage) گاه آسیب شدیدی به دستگاه وارد کرده و هزینه های سنگینی به صاحب آن تحمیل می‌کند. آسیب وارد شده گاه بردهای Main و Assy Power را تحت تأثیر قرار داده و حتی برد دستگاه را سوراخ می‌کند. تنها راه حل برای جلوگیری از این مشکل استفاده از محافظ برق های استاندارد و معتبر است.

نمایندگی lg و واحدهای تعمیرات 

نمایندگی lg در ایران ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات ال جی به هموطنان گرامی می‌باشد. نمایندگی lg در ایران ، در بخش فروش ، عرضه کننده تمامی محصولات ال جی و در بخش خدمات پس از فروش ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با ترمیم، تعویض و تعمیر محصولات ال‌جی است. «نظارت» و «کنترل سطح کیفی خدمات» ارائه شده دو رکن اساسی و لاینفک نمایندگی ال جی در ایران است.

کارشناسان حاضر در نمایندگی ال جی در ایران با تمرکز بر حوزه کاری خویش از ورود به حوزه‌های نامرتبط خودداری کرده و صرفاً در حیطه تخصصی خویش به ارائه خدمات می‌پردازند. واحدهای ارائه دهنده خدمات در نمایندگی ال جی در ایران بدلیل تأکید بر اصول و ضوابط مشتری‌مدارانه، اهتمام ویژه‌ای به خدمات‌رسانی سریع با قیمت‌ها و هزینه‌های مصوب شرکتی به هموطنان گرامی دارند. واحدهای تعمیرات lg در بخش زیر معرفی می‌گردند.

امتیاز شما به این نوشته