شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

تعمیرات لپ تاپ سامسونگ

تعمیرات لپ تاپ سامسونگ می بایست پس از عیب یابی استاندارد و تشخیص صحیح علل اشکالات پیش آمده در دستگاه  انجام پذیرد؛ بی توجهی به این امر ممکن است سبب انتخاب راهکاری اشتباه جهت رفع عیوب پیش آمده در دستگاه گردد که در نهایت با اِعمال آن خرابی دستگاه دوچندان شده و فرصت تعمیر برای همیشه از میان می رود.

مدیریت مرکز تعمیرات لپ تاپ سامسونگ پیشرفته‌ترین تجهیزات را در اختیار متخصصان خود قرار داده ‌است تا کارشناسان مربوطه، ضمن عیب یابی صحیح دستگاه بتوانند برترین راهکار جهت رفع اشکالات پیش آمده را برگزینند و رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود را کسب نمایند.

تعمیرات لپ تاپ سامسونگ

نمایندگی تعمیر لپ تاپ سامسونگ

تعمیرات لپ تاپ سامسونگ، فرایندی است حرفه ای که در نمایندگی سامسونگ مرکز سخت افزار ایران انجام می شود. با مراجعه به این مرکز، شما کاربران عزیز می توانید مشکلات نرم افزاری همچون کرش کردن سیستم، بالا نیامدن ویندوز، ویروسی شدن سیستم، خاموش یا ریست شدن لپ تاپ خود را به تخصصی ترین شکل برطرف کرده و با این دستگاه بدون هیچ مشکلی کار کنید.

تکنسین های مجرب ما همچنین در زمینه رفع اختلالات سخت افزاری همچون خرابی هارد دیسک، خرابی رم، خرابی کارت گرافیک، خرابی مادربرد، سوختن cpu، شکستن قاب، خرابی لولا، مشکلات کیبورد، خرابی اسپیکر، خرابی ال سی دی، مشکلات شارژ و خرابی باتری نیز توانایی و مهارت بالایی دارند. به دلیل بهره گیری از آخرین متدهای روز دنیا، تعمیرات لپ تاپ سامسونگ در مرکز مورد بحث، در تخصصی ترین سطح انجام می گردد.

نمایندگی تعمیر لپ تاپ سامسونگ در تهران

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ سامسونگ دارای شعب متعددی در سراسر تهران است. مهم نیست که در کدام منطقه از تهران سکونت دارید. نمایندگی تعمیر لپ تاپ سامسونگ در کنار شماست. این دپارتمان تخصصی به رفاه و آسایش شما اندیشیده است.

محل قرارگیری شعب فعال نمایندگی رسمی تعمیر لپ تاپ سامسونگ به گونه ای انتخاب شده اند که بدون تحمل ترافیک سطح شهر بتوانید طی مدت زمانی کوتاهی خدمات و سرویس های این مجموعه را دریافت نمایید. فرجام، امیرآباد، گیشا، آزادی، بهبودی، رسالت، سعادت آباد، تجریش، ونک، پیروزی، میرداماد، ولیعصر و دیگر مناطق تهران بزرگ دارای حداقل یک شعبه از نمایندگی لپ تاپ سامسونگ می باشند.

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ سامسونگ در کرج

اگر ساکن کرج هستید، برای بهره گیری از خدمات و سرویس های نمایندگی تعمیر لپ تاپ سامسونگ نیازی به رفت و آمد در مسیر کرج-تهران نیست. شعبه کرج نمایندگی تعمیرات لپ تاپ سامسونگ در محدوده شاهین ویلا قرار گرفته است.

در هر منطقه از کرج که باشید، طی مدت زمان کوتاهی می توانید به این مرکز مراجعه نمایید. باغستان، حصارک، عظیمیه، گلشهر، کیانمهر، ماهدشت، گوهردشت، طالقانی، آزادگان و دیگر مناطق کلان شهر کرج با نمایندگی تعمیر تخصصی لپ تاپ سامسونگ تنها چند خیابان فاصله دارند.

خدمات تخصصی تعمیر لپ تاپ سامسونگ

تعمیر هارد لپ تاپ سامسونگ

هارد بخش مهمی از هر سیستم رایانه ای است. از کارافتادگی هارد لپ تاپ سامسونگ و یا سایر برندهای موجود در بازار می تواند موجب خاموشی کامل دستگاه شود. اختلالات فیزیکی و یا نرم افزاری هارد باید بدون فوت وقت مورد بررسی قرار گیرند تا بتوان بار دیگر از دیتاهای موجود در سیستم نیز استفاده کرد.

اگر ارور خاصی در لپ تاپ دیده می شود، صداهای عجیب و غریبی از هارد به گوش می رسد و یا مرتبا با مشکل ظهور صفحه آبی رو به رو هستید، لپ تاپ را خاموش کنید و به نمایندگی تعمیرات لپ تاپ سامسونگ مراجعه نمایید. 

کارشناسان ما پس از اعمال مراحل عیب یابی ریزبینانه کلیه ی ایرادات سخت افزاری و نرم افزاری هارد لپ تاپ را براساس پارامترهای استاندارد تعمیر خواهند کرد. خاطرنشان می نماییم که پروسه ی جراحی هارد در این دپارتمان با استفاده از تجهیزات پیشرفته و مدرن و نمونه های اورجینال و مشابه شکل می گیرد.

تعمیر باتری لپ تاپ سامسونگ

تعمیر باتری لپ تاپ سامسونگ، شامل رفع ایرادات این قطعه و در بیشتر موارد، تعویض آن می گردد. نکته ای که در مورد باتری لپ تاپ وجود دارد، این است که اگر این قطعه به صورت اشتباه ترمیم شود، می تواند زمینه ساز بروز مشکلات جدی در سایر بخش ها و قطعات دستگاه گردد. بنابراین، پروسه ی تعمیرات باتری باید با دقت بالا و در محیطی حرفه ای و تخصصی انجام گردد.

البته مشکلات قطعه ی مورد بحث به گونه ای است که در اغلب موارد، قابل تعمیر نبوده و نیاز به تعویض دارد. باتری جدیدی که در لپ تاپ تعبیه می شود، باید اولا اورجینال بوده و ثانیا، با مشخصات دستگاه همخوانی داشته باشد. لذا تکنسین های فعال در نمایندگی تعمیرات سامسونگ، ضمن توجه به این نکات و رعایت آنها، صحت عملکردی سیستم را تضمین می نمایند.

تعمیر مادربرد لپ تاپ سامسونگ

از کار افتادگی مادربرد می تواند اتفاق رایجی برای لپ تاپ های مختلف از جمله لپ تاپ های ساخت کمپانی سامسونگ باشد. دریافت ولتاژهای غیر استاندارد و جریان زدگی، سوختگی چیپست ها، نشت و یا دگرگونی وضعیت خازن ها و خرابی شیارهای اصلی و اسلات های مختلف برخی از عمده ترین مشکلاتی هستند که ممکن است مادربرد لپ تاپ را درگیر کنند.

اختلالات ساختاری مادربرد می تواند باعث خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ شده و ایجاد آسیب های فراوان در CPU ، کارت گرافیک و دیگر اجزای مهم لپ تاپ باشد. کارشناسان نمایندگی تعمیرات لپ تاپ سامسونگ طی مدت زمان کوتاهی ایرادات مادربرد را تعمیر می نمایند. در این بین اگر نیاز به تعویض مادربرد یا قطعه ی خاصی دیده شود، می توانید مطمئن باشید که از نمونه های اورجینال ساخت سامسونگ استفاده خواهد شد.

تعمیر مشکل آبخوردگی لپ تاپ سامسونگ

بی احتیاطی کاربر عامل اصلی بسیاری از خرابی های موجود در لپ تاپ است. فراموش نکنید که ریختن آب بر روی لپ تاپ شما می تواند باعث مرگ آن شود. در نتیجه پیشگیری را بر درمان مقدم بشمارید و نوشیدن چای و قهوه را هنگام کار با لپ تاپ کنسل کنید. رفع مشکل آبخوردگی لپ تاپ سامسونگ و یا دیگر برندهای موجود در بازار یک پروسه ی کاملا تخصصی است. اما شما باید در همان آغاز پیدایش مشکل آبخوردگی سعی کنید کمی آسیب های وارد بر سیستم را کنترل کنید.

برای این منظور لپ تاپ را بلافاصله خاموش کرده و به سرعت باتری و کابل های متصل به آن را بیرون بکشید. پس از این کار با پنبه آب سطح کیبورد لپ تاپ را خشک کنید و اجازه بدهید لپ تاپ در محیطی با آب و هوای معتدل 24 ساعت استراحت کند. بعد از گذشت 24 ساعت به نمایندگی تعمیرات لپ تاپ سامسونگ مراجعه کنید تا وضعیت لپ تاپ به طور کامل بررسی شود. تعمیرات تخصصی یک امر غیر قابل چشم پوشی برای رفع مشکل آبخوردگی لپ تاپ است. چرا که رطوبت باقی مانده درون دستگاه ممکن است در عرض چند ماه دردسرهای فراوانی ایجاد سازند.

تعمیر فن لپ تاپ سامسونگ

فن یکی از قطعات مهم لپ تاپ و انواع دستگاه های الکترونیکی است که خرابی آن، منجر به افزایش دمای دستگاه خواهد شد. اگر فن لپ تاپ درست کار نکند، حرارت دستگاه کاهش نیافته و به دنبال آن، قطعاتی همچون مادربرد، cpu ، رم، هارد و … آسیب خواهند دید. برای جلوگیری از آسیب دیدگی قطعات ذکر شده، باید فن در اسرع وقت ترمیم شده و یا با یک نمونه ی جدید و سالم جایگزین گردد.

به دلیل استفاده از دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته ی تعمیراتی و نیز نظارت جمعی از مجرب ترین تکسین های تعمیر لپ تاپ، فرایند تعمیر فن لپ تاپ سامسونگ در نمایندگی این شرکت، در تخصصی ترین سطح انجام می گردد. همکاران ما در این مرکز، بخش های مختلف قطعه ی مورد بحث را به دقت مورد بررسی قرار داده و با ترمیم آنها، عملکرد دستگاه را به حالت عادی باز می گردانند. همچنین در صورت نیاز به تعویض فن، متخصصین نمایندگی Samsung از قطعه ی اورجینال استفاده می کنند.

تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ Samsung

یکی دیگر از خدمات نمایندگی تعمیرات لپ تاپ سامسونگ در مرکز سخت افزار ایران، تعمیر کارت گرافیک این دستگاه است. عواملی همچون: کار کردن بیش از حد لپ تاپ، اجرای برنامه ها و بازی های سنگین، نوسانات برق و قدیمی بودن مدل لپ تاپ، منجر به خرابی و بعضا از کار افتادن این قطعه می گردند.

تعمیرات کارت گرافیک لپ تاپ سامسونگ باید توسط افرادی انجام شود که تجربه و مهارت کافی در این زمینه دارند و با حساسیت های آن به خوبی آشنایی دارند. بروز کوچک ترین اشتباه در روند ترمیم کارت گرافیک، خسارات جبران ناپذیری را به دستگاه وارد نموده و هزینه ی تعمیرات آن را افزایش میدهد. تیم تعمیراتی نمایندگی مجاز سامسونگ، قطعه ی مورد بحث را با استفاده از نوین ترین متدهای ترمیمی روز دنیا تعمیر کرد و به این ترتیب، مشکلات عملکردی سیستم را برطرف می نمایند.

تعمیر ال سی دی لپ تاپ سامسونگ

یکی از مهم ترین مشکلات لپ تاپ، خرابی نمایشگر این دستگاه است. در این شرایط، معمولا سیستم روشن شده و صدای فن نیز به گوش می رسد، اما نمایشگر هیچ تصویری ارائه نمی دهد. ال سی دی لپ تاپ قطعه ای بسیار حساس بوده و به گونه ای طراحی شده که در اغلب موارد، قابل تعمیر نخواهد بود.

البته تلاش تیم تعمیراتی نمایندگی سامسونگ، بر تعمیر ال سی دی لپ تاپ سامسونگ است؛ اما گاهی هیچ راهی به جز تعویض LCD باقی نخواهد ماند. تعویض قطعه ی مورد بحث، شرایطی دارد که تنها تعمیرکاران ماهر قادر به رعایت همه این نکات هستند. این کار باید با ابزار ویژه ای انجام شود و لازم است نهایت دقت و تخصص در مراحل آن اعمال گردد. توصیه می کنیم برای پیشگیری از بروز مشکلات بعدی، فرایند تعویض را به دست افرادی بسپارید که از تخصص و تجربه کافی در زمینه تعمیر ال سی دی لپ تاپ برخوردار بوده و این کار را در مراکز مجهز انجام می دهند.

تعمیر و تعویض کیبورد لپ تاپ سامسونگ

کیبورد بخش مهمی از لپ تاپ است که احتمال دارد در اثر استهلاک و آلودگی کارایی خود را از دست بدهد. اگر روزانه متون زیادی را تایپ می کنید، خرابی کیبورد پس از چند سال استفاده از لپ تاپ دور از تصور نیست. البته رفع ایرادات کیبورد همواره نیازمند تعمیرات تخصصی نمی باشد.

گاهی تنظیم دوباره در محیط ویندوز و یا تمیز کردن صفحه کلید و بیرون آوردن زباله های درون درزهای آن، مشکل خرابی کیبورد را برطرف می سازد. اما اگر پس از تمیز کردن کیبورد لپ تاپ و بررسی درزهای میان کلیدهای کیبورد مشکل به قوت خود باقی است، باید به مراکز تعمیراتی مراجعه کنید. لازم به ذکر است که نمایندگی تعمیرات لپ تاپ سامسونگ پروسه ی تعمیر و یا  تعویض کیبورد را به بهترین شکل ممکن انجام داده و همراه گارانتی عرضه می نماید.

سایر خدمات تعمیر لپ تاپ سامسونگ

  • انجام تنظیمات تخصصی جهت بهینه‌سازی و افزایش سرعت نرم‌افزارهای کاربردی لپ تاپ سامسونگ
  • تعمیرات فوق‌تخصصی انواع درایوهای نوری لپ تاپ سامسونگ
  • تعمیر لپ تاپ سامسونگدر بخش گرافیکی
  • تعمیر و تعویض انواع مودم لپ تاپ (Modem) سامسونگ
  • رفع مشکلات مدار RTC و مدار CLOCK، رفع مشکلات  مدار صدا  و مدار LAN، در واحد تعمیرات لپ تاپ سامسونگ
  • رفع مشکلات مدار POWERING ، رفع مشکلات مدار PWM و مدار تأمین کننده ولتاژ سی‌پی‌یو
  • تعمیرات لپ تاپ سامسونگ : رفع مشکلات مدار باک شارژر، گرافیگ، چیپ شمالی و جنوبی و…
  • سایر خدمات تعمیر، بازسازی و ترمیم عیوب دیگر در واحد تعمیرات لپ تاپ سامسونگ
  • تعمیرات تخصصی انواع شارژر و آداپتور لپ تاپ سامسونگ
  • تعمیرات لپ تاپ سامسونگ ازجمله؛ کی‌بورد و تعویض کی‌بورد
  • تعمیر و تعویض وایرلس و بلوتوث انواع لپ تاپ سامسونگ
  • نصب نرم‌افزارهای متناسب با لپ تاپ سامسونگ
  • نصب ویندوز، درایورها و کلیه ی نرم افزارهای عمومی و تخصصی
  • بررسی همه جانبه‌ و کامل قطعات الکترونیکی و در صورت لزوم تعویض آنها (مقاومت ها / خازن ها / دیود ها / ترانزیستورها / فت‌ها و … )
  • به‌روز رسانی انواع بایوس لپ تاپ سامسونگ، گشایش قفل لپ تاپ سامسونگیا به اصطلاح برداشتن پسورد درجهت تعمیر لپ تاپ سامسونگ
  • گردگیری کلیه منافذ ورودی هوا به داخل لپ تاپ سامسونگ
  • کنترل ولتاژ کلیه‌ی مدارهای الکترونیکی مادربرد، کارت گرافیک، مودم، پاور و…
  • روغن‌کاری کلیه فن‌ها به همراه شستشوی هیت سینگ (هت سینک) پردازنده و کارت گرافیک
  • تعمیر مادربرد لپ تاپ سامسونگ
  • خدمات تخصصی تعمیرات و تعویضLCD و LED انواع لپ تاپ سامسونگ
  • بررسی اجزای لپ تاپ سامسونگ، شامل کلیه‌ی اتصالات، فن‌ها، درایوهای نوری، منبع تغذیه و کابل‌های اتصال
  • تعمیرات لپ تاپ سامسونگ ازجمله ترمیم و تعمیر هارد دیسک لپ تاپ (مکانیکی و الکترونیکی)
  • تعمیر و بازیابی سیلندر، برد، رفع بدسکتور، بازیابی اطلاعات و تست سلامت انواع هارد دیسک
  • رفع مشکلات مربوط به باتری در بخش تعمیرات لپ تاپ سامسونگ
  • تعویض سلول جهت رفع مشکل تخلیه سریع باتری و تعمیر برد جهت رفع مشکلاتی از قبیل عدم برقراری ارتباط با دستگاه و ..
  • ارائه ی خدمات مشاوره پیش از تعمیرات لپ تاپ سامسونگ
  • بررسی همه جانبه‌یLCD و LED به منظور پیشگیری از سوختگی پیکسل یا ضعیف و کم نور شدن فلورسنت و مشکلات مختلف های ولتاژ و …
  • گشایش و به‌روز رسانی انواع پسورد بایوس و هارد در صورت امکان در کلیهی مدل های لپ تاپ سامسونگ
  • رفع مشکلات مربوط به شکستگی در ناحیه‌ی لولا و قاب و نیز تعویض قاب انواع لپ تاپ سامسونگ
  • بررسی همه جانبه ی هارد از نظر صحت سیلندر و مکانیک هارد جهت تعمیرات لپ تاپ سامسونگ

تعمیرات لپ تاپ سامسونگ و دیگر واحدهای تعمیرات سامسونگ

تعمیرات لپ تاپ سامسونگ یکی دیگر از خدمات ارائه شده در این مرکز می باشد که پارت مجزایی را به خود اختصاص داده است. کاربران گرامی می توانند با حضور در این پارت تخصصی ترین خدمات مرتبط با دستگاه خویش را دریافت نمایند و در صورت نیاز اشکالات نرم افزاری یا سخت افزاری پیش آمده در آن را رفع و حل نمایند.

کارشناسان حاضر در مرکز تعمیرات لپ تاپ سامسونگ به ساختار سخت افزاری و نرم افزاری این محصول مسلط بوده و با مهارت‌های تخصصی خود لپ تاپهای سامسونگ را به همان شکل اولیه تعمیر و بازسازی می نمایند. دیگر واحدهای تعمیرات سامسونگ در بخش زیر معرفی می گردند.

 اخبار لپ تاپ سامسونگ و دیگر خبرها

تعمیرات لپ تاپ سامسونگ یکی از تخصصی ترین و حرفه ای ترین خدمات ارائه شده در این مرکز است که به دلیل پیاده‌سازی توسط تعمیرکاران زبده و متخصص از بالاترین سطح کیفی برخوردار است. کارشناسان این مرکز با تمرکز بر ساختار لپ تاپهای سامسونگ و واکاوی تعداد بی‌شماری از آنها، تسط بالایی بر کانفینگ این محصول یافته اند به گونه‌ای که عیب‌ یابی آن را در کمترین زمان ممکن انجام داده و عملیات تعمیر را با بالاترین میزان موفقیت به اتمام می‌ رسانند.

در صورت تمایل می توانید اخبار لپ تاپ سامسونگ و دیگر خبرها را از طریق فضای زیر پیگیری نمایید.

مقالات لپ تاپ سامسونگ و دیگر مقالات

نمایندگی سامسونگ واحدهای فعال در مجموعه تعمیرات لپ تاپ خویش را به منظور ارائه هر چه تخصصی‌تر خدمات گسترش بخشیده است و در تلاش است تا با تجهیز آن‌ها به پیشرفته ترین ابزار و امکانات تمامی نیازهای کاربران را در دو حوزۀ تعمیر و سرویس لپ تاپ سامسونگ برآورده سازد.

این مرکز تمام توان خویش را به کار بسته تا با همکاری نیروهای متخصص و مجرب، روز به‌روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیک‌تر سازد و بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینۀ تعمیر و سرویس لپ تاپ سامسونگ به هموطنان گرامی ارائه نماید. مقالات لپ تاپ سامسونگ و دیگر مقالات مرتبط از طریق فضای زیر قابل مشاهده می باشد.

انواع لپ تاپ سامسونگ و دیگر محصولات سامسونگ

کارشناسان مرکز تعمیرات لپ تاپ سامسونگ در این بخش برآنند تا شما کاربران گرامی را با ویژگی های نرم افزاری و سخت افزاری مدل های گوناگون لپ تاپ سامسونگ آشنا سازند.

کارشناسان ما در نمایندگی سامسونگ با واکاوی انواع دستگاه های این برند ویژگی های کلی و اختصاصی هر یک از آنها را استخراج نموده و از طریق فضای ذیل با شما به اشتراک می گذارند. جهت دریافت ویژگی های انواع لپ تاپ سامسونگ و دیگر محصولات سامسونگ به بخش زیر مراجعه نمایید.

سوالات متداول تعمیرات سامسونگ

تعمیرات سامسونگ تا حصول نتیجه نهایی در این مرکز ادامه خواهد داشت و آنچه که شما کاربران گرامی در پایان کار تحویل خواهید گرفت یک دستگاه سالم و بی عیب و نقص است که تمامی عیوب و اشکالات آن رفع و برطرف شده است.

مرکز تعمیرات سامسونگ به دلیل بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر و همکاری با متخصصان این حوزه توانایی رفع تمامی عیوب و ایرادات ایجاد شده در دستگاه های سامسونگ را داراست. شما کاربران گرامی می توانید پرسش های خویش را در رابطه با تعمیرات سامسونگ از طریق راه های ارتباطی درج شده در وب سایت و بخش سوالات متداول تعمیرات سامسونگ با کارشناسان ما در میان بگذارید.

نمایندگی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ در ایران امکانات خویش را همگام با موفقیت‌های اخیر کمپانی سامسونگ در ارائه محصولاتی با تکنولوژی‌های نوین و طراحی‌های منحصربه‌فرد توسعه بخشیده و در تلاش است تا با حرکت رو به جلو، رضایت بیش از پیش کاربران سامسونگ را کسب نماید.

با توجه به پیشروی های مداوم این کمپانی و حضور طرفداران بیشمار و پروپاقرص محصولات سامسونگ در درون کشور، کارشناسان نمایندگی سامسونگ در ایران تمامی توان خویش را به کار بسته اند تا ارائه‌دهندۀ خدماتی در خور و شایسته نام این برند باشند.

لینک های مفید

تعمیرات تخصصی لپ تاپ اپلتعمیرات تخصصی لپ تاپ لنووتعمیرات تخصصی لپ تاپ ال جی / تعمیرگاه مرکزی مادربرد / تعمیرگاه مرکزی بازیابی اطلاعات / تعمیرگاه مرکزی آل این وان / تعمیرگاه مرکزی تی وی مانیتور / تعمیرگاه مرکزی ویدئو پروژکتورمرکز سخت افزار ایران / تعمیرگاه مرکزی نوت بوک / تعمیرگاه مرکزی لپ تاپ / تعمبرگاه مرکزی موبایل / تعمیرگاه مرکزی تبلت / تعمیرگاه مرکزی دستگاه کپیتعمیرات لپ تاپ اپل / تعمیرات لپ تاپ ایسوس / تعمیرات لپ تاپ ایسر / تعمیرات لپ تاپ دل / تعمیرات لپ تاپ اچ پی / تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو / تعمیرات لپ تاپ لنوو / تعمیرات لپ تاپ پاناسونیک / تعمیرات لپ تاپ توشیبا / تعمیرات لپ تاپ شارپ / تعمیرات لپ تاپ ال جی / مرکز تعمیرات نوت بوک / تعمیرات لپ تاپ سونی / تعمیر لپ تاپ سامسونگ / تعمیر لپ تاپ ایسوستعمیر لپ تاپ اپل / تعمیر لپ تاپ دل / تعمیر لپ تاپ فوجیتسو / تعمیر لپ تاپ اچ پی /  تعمیر لپ تاپ لنوو / تعمیر لپ تاپ ال جی / تعمیر لپ تاپ سامسونگ / تعمیر لپ تاپ شارپ / تعمیر لپ تاپ سونی / تعمیر لپ تاپ توشیبا / تعمیر لپ تاپ پاناسونیک