شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

نمایندگی اپل در شهرستان ها

نمایندگی اپل در شهرستان ها با تجهیز فضایِ خویش به پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر و فراخوانی زبده‌ترین همکارانِ حوزه ترمیم و سرویس، در تلاش است تا تخصصی ترین خدمات مورد نیاز را به کاربران و دارندگان دستگاه های اپل ارائه نماید. کاربران شهرستانی دستگاه های اپل، صرف نظر از نوع و مدل دستگاه خویش می توانند با مراجعه به نمایندگی اپل در شهرستان ها و یا از طریق یک تماس تلفنی کلیه خدمات مورد نیاز خویش را دریافت نمایند.

کاربران گرامی در صورت نبود نمایندگی مجاز اپل در شهر محل سکونت خود می توانند از طریق تماس با نمایندگی اپل در شهرستان ها درخواست خود مبنی بر نیاز به دریافت خدمات مرتبط با تعمیر و ترمیم دستگاه های خویش را ثبت نمایند. پس از ثبت درخواست، کارشناسان این مرکز در اولین فرصت با صاحبان دستگاه معیوب تماس گرفته و روند دریافت خدمات را به اطلاع آنها می رسانند.

نمایندگی اپل در شهرستانها

خدمات نمایندگی اپل در شهرستان

خدمات نمایندگی اپل بسیار گسترده و متنوع است. همان طور که می دانید کاربران این محصول در سراسر ایران پراکنده هستند و معمولا هم برای دریافت خدمات مطمئن و کاربردی دچار مشکلاتی هستند؛ به همین منظور تنها برای تامین رفاه حال کاربران در سایر شهرستان ها و در سراسر ایران عزیز خدمات نمایندگی اپل در شهرستان را راه اندازی کردیم تا زین پس هیچ کاربری از کاربران اپل با مشکل دریافت خدمات مطمئن و مفید روبه رو نباشد. به این ترتیب همه کاربران این برند خاص و ویژه می توانند خدماتی منحصر و ایده آل هم در بخش فروش و هم در بخش تعمیرات در اختیار بگیرند و صفر تا صد دغدغه های خود را برطرف سازند؛

  • عیب یابی، تعمیر، ترمیم همه محصولات اپل از جمله آیفون، آیپد، آیپاد، آی مک، مک بوک، اپل واچ و…
  • تعویض قطعه با استفاده از آرشیو اورجینال و اصل اپل
  • اجرای بهترین و با کیفیت ترین تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری آیفون، آیپد، آیپاد، آی مک، مک بوک، اپل واچ و …
  • ارائه سرویس های مشاوره ای رایگان و تخصصی درباره همه محصولات اپل قبل از خرید
  • تدارک امکانات و تسهیلات تکمیلی برای همه کاربران اپل در بخش فروش و تعمیرات
  • تدارک سرویس تعمیر در محل برای تمامی محصولات اپل
  • ارائه خدمات پس از فروش اصل و شرکتی تمامی محصولات اپل

ویژگی های نمایندگی اپل در شهرستان ها

نمایندگی اپل در شهرستان ها خدمات تخصصی خویش را در پارت های متعدد به کاربران ارائه می دهد. شما کاربران گرامی می توانید با حضور در این مرکز و مراجعه به پارت تخصصی مرتبط با محصول خویش، تمامی خدمات تعمیر، بازیابی، ترمیم و تعویض دستگاه خویش را دریافت نمایید و در شرایطی که امکان حضور در این مرکز را ندارید می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید و با فرآیند ارائه خدمات به کاربران شهرستانی عزیز آشنا شوید. . کاربران شهرستانی دستگاه های اپل، صرف نظر از نوع و مدل دستگاه خویش می توانند از طریق یک تماس تلفنی کلیه خدمات مورد نیاز خویش را دریافت نمایند.

نمایندگی اپل در اهواز

یکی از مشکلات کاربران اپل ، نبود مرکز نمایندگی رسمی در سطح کشور است. به دلیل فقدان چنین مرکزی، معمولا کاربران و متقاضیان اپل در سرتاسر ایران، نگرانی هایی از بابت خرید و یا تعمیر انواع محصولات این کمپانی دارند. برای از بین بردن چنین نگرانی هایی، مهندسان زبده و باتجربه ی نرم افزار و سخت افزار اپل زون، ضمن گذراندن دوره های تخصصی شناخت و تعمیرات محصولات اپل، اقدام به احداث نمایندگی های پشتیبانی اپل در سرتاسر کشور کردند.

یکی از این نمایندگی ها ، نمایندگی اپل در اهواز است. کاربران عزیز اهوازی میتوانند علاوه بر بهره مندی از خدمات فروش، از سرویس های پشتیبانی و تعمیر این نمایندگی نیز بهره مند شوند. طریقه ی استفاده از سرویس های تعمیرات اپل، به این صورت است که کاربران محصول معیوب خود را به واسطه ی نمایندگی اپل در اهواز به نمایندگی مرکزی تهران ارسال کنند. پس از انجام خدمات تعمیر محصولات اپل، دستگاه به اهواز ارسال خواهد شد.

نمایندگی اپل در شیراز

نمایندگی اپل در شیراز ، اقدام به ارائه ی انواع سرویس های فروش و تعمیر کمپانی اپل کرده است. این خدمات علاوه بر گوشی های موبابل اپل، آیپادها، آی مک ها و اپل واچ و سایر محصولات اپل را در بر میگیرد. از این به بعد شیرازی های عزیز میتوانند این خدمات را با بالاترین کیفیت ممکن دریافت نمایند.

کاربران محصولات اپل در شیراز میتوانند در صورت مشاهده ی هرگونه مشکل در کارایی نرم افزار یا سخت افزار دستگاه اپل خود، آن را به متخصصان و کارشناسان ما در نمایندگی مرکزی تهران ارسال کنند. کادر تعمیر اپل واحد شهرستان، پس از دریافت محصول و ارائه ی کد رهگیری و رسید های مربوطه به کاربر، فرایند عیب یابی و تعمیر را بر روی محصول اجرا میکنند و  پس از تمام فرایند تعمیر، دستگاه به شیراز ارسال خواهد شد.

نمایندگی اپل در مشهد

مشهدیان عزیز از این پس دیگر نیاز نیست از بابت دریافت خدمات فروش و پس از فروش محصولات اپل خود، نگران باشند، چرا که نمایندگی اپل در تهران با اندیشیدن تمهیدات ویژه، این امکان را فراهم ساخته تا این عزیزان بتوانند از خدمات پشتیبانی این مجموعه بهره مند شوند.

این عزیزان علاوه بر سفارش و دریافت محصول اپل مورد نظر خود، میتوانند با ارسال دستگاه معیوب به نمایندگی مرکزی تهران، از خدمات عیب یابی و تعمیر این مجموعه ی بزرگ بهره مند شوند . سرانجام محصول را درب منزل خود دریافت کنند. لازم به ذکر است که، کلیه ی خدمات ارائه شده از سوی  نمایندگی مجاز اپل، دارای گارانتی و ضمانت نامه ی معتبر مدت دار نیز خواهد بود.

نمایندگی اپل در اصفهان

یکی از خدمات ویژه ی نمایندگی اپل ، ارائه ی خدمات پشتیبانی و فروش در شهر اصفهان است. کاربران عزیز محصولات اپل در نصف جهان، از طریق مراکز فروش نمایندگی اپل و بهره مندی از خدمات مشاوره ی این نمایندگی، محصول مورد نظر خود را متناسب با سلیقه  و سطح بودجه و نوع کاربری انتخاب کنند و آن را به مطمئن ترین شیوه های ممکن خریداری نمایند.

از دیگر خدمات ارائه شده توسط نمایندگی اپل در اصفهان، ارائه ی خدمات پشتیبانی و تعمیر است. این عزیزان میتوانند محصول معیوب خود را فارغ از مدل و نسخه، به نمایندگی اپل در تهران ارسال کنند تا خدمات ویژه ی عیب یابی و تعمیر بر روی آن اجرا شود. در پایان نیز میتوانند محصول تعمیر شده را درب منزل خود دریافت نمایند.

مراحل ارسال کالا به نمایندگی اپل در شهرستان ها

نمایندگی اپل در شهرستان ها با تجهیز فضایِ سازمان به پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر و فراخوانی زبده‌ترین همکارانِ حوزه ترمیم و سرویس، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در این زمینه گشته است. جهت آشنایی با مراحل ارسال کالا به نمایندگی رسمی اپل در شهرستان ها لطفاً مراحل زیر را مطالعه نمایید :

  • بسته بندی دستگاه معیوب بدون لوازم جانبی آن
  • شرح مشکلات ایجاد شده در دستگاه در یک برگ کاغذ و ارسال آن به همراه دستگاه
  • شرح تعمیرات و سرویس های احتمالی که پیش از این بر روی دستگاه اعمال شده است
  • درج آدرس، شماره تماس وکدپستی ده رقمی دقیق بر روی بسته ی ارسالی
  • ارسال دستگاه به نمایندگی رسمی اپل در شهرستان ها
  • ارسال شماره رسید ( شماره ی پیگیری ) به شماره موبایل قید شده روی بسته ارسالی
  • ارسال پیامک به مشتری پس از دریافت کالا در نمایندگی رسمی اپل در شهرستان ها (نگهداری شماره ی رسید تا پایان مراحل تعمیر ضروری است.)
  • آغاز روند عیب یابی دستگاه توسط کارشناسان پس از دریافت کالا
  • تماس با مشتری، اعلام مشکل به وجودآمده، شرح مراحل تعمیر و هزینه ی تقریبی (مراحل تعمیر و هزینه آن باتوجه به مورد تعمیراتی و نوع دستگاه متفاوت است)
  • آغاز روند تعمیرات درصورت رضایت مشتری
  • گزارش به مشتری در صورت نیاز به تعویض قطعه
  • تست دستگاه توسط کارشناس ارشد نمایندگی رسمی اپل در شهرستان ها پس از پایان تعمیر و تأیید کادر فنی
  • واریز هزینه تعمیر توسط مشتری پس از اطمینان ازسلامت دستگاه
  • ارسال شماره حساب یا شماره کارت به مشتری جهت واریز هزینه تعمیر
  • ارسال دستگاه به آدرس مشتری در صحت و سلامت کامل

نمایندگی اپل و واحدهای تعمیرات اپل

نمایندگی اپل به دلیل همکاری تیمی دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری قادر به رفع پیچیده ترین اشکالات ایجاد شده در دستگاه های اپل است. شما کاربران ارجمند صرف نظر از نوع اختلال ایجاد شده در دستگاه می توانید به نمایندگی اپل مراجعه کرده و تخصصی ترین خدمات مرتبط با دستگاه خویش را دریافت نمایید.

خدمات ارائه شده در نمایندگی اپل با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر و به دست تیمی از مجرب ترین و متعهدترین کارشناسان این حوزه انجام می پذیرد. نمایندگی اپل در شهرستان ها در تلاش است تا روز به روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیکتر ساخته و خدماتی شایسته نام اپل به کاربران ارائه دهد.

برخی از ویژگی های نمایندگی اپل عبارتند از: روحیه بالای همکاری، تصمیمات تیمی و گروهی، بکارگیری به روزترین ابزار جهت تعمیر و ترمیم، استفاده از پیشرفته ترین متدها جهت عیب یابی صحیح دستگاه، تعهد به کیفیت خدمات و …. . در بخش زیر واحدهای گوناگون تعمیرات اپل در نمایندگی اپل معرفی گشته اند.