شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

نمایندگی اپل اهواز

از اونجا که روز به روز به محبوبیت محصولات اپل در سطح کشورمون اضافه میشه، خدمت رسانی به کاربران غیر تهرانی در راستای کار نمایندگی اپل قرار گرفته. کاربران اهوازی عزیز ، میتونن محصولات اپل خودشون رو از طریق شرایط ذکر شده در سایت به نمایندگی مرکزی تهران ارسال کنن تا کلیه ی خدمات پشتیبانی این مجموعه روی اون انجام بگیره.

این خدمات با بالاترین سطح استاندارد در اختیار تمامی کاربران قرار میگیره. بعد ازعیب یابی دقیق دستگاه و تشخیص دقیق نوع خرابی، دستگاه به واحد های تخصصی تر ارجاع داده میشه. هر کدوم از این واحد ها، با هدف تعمیر نوع خاصی از مشکل فعال هستن.

نمایندگی اپل اهواز در راستای خدمت رسانی هرچه بهتر به کاربران محصولات اپل ، خدماتش رو منعطف به دستگاه و مدلی خاص نکرده و پشتیبانی از تمامی محصولات اپل رو به عهده داره . در ادامه به بررسی بعضی از خدمات این مجموعه اشاره میکنیم.

نمایندگی اپل اهواز

خدمات نمایندگی اپل اهواز

اونچه که  مراکز خدماتی و نمایندگی ها را در عرصه رقابت پیش می بره، سرویس هایی که بعد از فروش محصولات خود به مشتریا ارائه می دن. خدمات پس از فروش نمایندگی اپل در اهواز به گونه ای هست که مشتریان محترم را به خوبی تحت پوشش قرار می ده.

همکارای ما نهایت تلاش خودشون روبه کار بستن تا رضایت شما عزیزان را جلب کنن. نصب و راه اندازی محصول خریداری شده، پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری، تعمیرات تخصصی محصول، رفع ایرادات احتمالی دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت نامه رسمی، از جمله مهم ترین خدمات پس از فروشی هستند که نمایندگی apple  در اهواز به کاربرای خودش ارائه می ده. در ادامه یه بخش کوچیک از خدمات تعمیرات اپل در اهواز رو براتون شرح می دیم.

تعمیر آیفون اپل در اهواز

گوشی های موبایل اپل، از آن دسته گوشی هایی هستند، که تعمیر و رسیدگی به مشکلاتشون، نیاز به تخصص بسیار ویژه ای داره . این گوشی های موبایل به لطف کیفیتی که همواره تو ساخت و طراحی شون، مورد توجه قرار گرفته، کمتر از گوشی های موبایل دیگه در معرض خرابی قرار دارن.

اما به هر صورت، ممکنه به دلایل بسیاری که گاه حتی مشخص هم نیست، دچار آسیب های نرم افزاری و سخت افزاری بشن. گاهی ممکنه این آسیب ها بر اثر اصابت ضربه ایجاد بشه و به شکسته شدن ال سی دی و خرابی صفحه ی نمایش منجر شه. در چنین مواقعی لازم است کاربر با مراجعه به مرکز نمایندگی اپل اهواز ، امور تعمیرات و رسیدگی به مشکلات رو به تعمیرکاران زبده ی دوره دیده بسپره.

کاربران عزیز اهوازی میتونن از طریق نمایندگی اپل اهواز ، گوشی آیفون خودشون رو به نمایندگی مرکزی تهران ارسال کنن تا از تعمیر صحیح و استاندارد اون اطمینان حاصل کنن.

تعمیر آیپد اپل در اهواز

آیپد های اپل، معمولا کمتر از سایر برند ها به خرابی دچار میشن. اما این دستگاه ها هم با مشکلات متداولی روبرو هستن که در صورت مواجه با اون ها نیاز به رسیدگی جدی از سوی کاربر وجود داره. دلایل بسیاری به از کار افتادگی و مختل شدن روند کار آیپد ها تاثیر میذاره که لازمه در آینده به طور مفصل به اون ها بپردازیم.

به عنوان مثال از مشکلات متداولی که کاربران اهوازی رو مجبور به مراجعه به نمایندگی اپل اهواز میکنه، شکستگی و آسیب دیدگی ال سی دی آیپد، مشکلات باتری، آبخوردگی دستگاه اون هاست، تکنسین و متخصصان این نمایندگی با ارسال دستگاه به نمایندگی مرکزی، جای هیچ نگرانی ای برای کاربران باقی نمیذارن.

مشکلات جزیی یا کلی این محصولات، به شیوه های نوین و کارآمد بررسی و حل میشن. شما عزیزان هم میتونید از طریق تماس و یا مراجعه به نمایندگی اپل اهواز ، هر گونه مشکل را به شیوه های تضمینی و استاندارد برطرف کنید.

تعمیر آل این وان اپل در اهواز

یکی دیگه از محصولات پرطرفدار کمپانی اپل آل این وان هایی هست که تولید کرده. آل این وان در واقع کامپیوتر های بدون کیسی هست که فضای کمتری رو اشغال میکنه. این محصولات به جهت کیفیت بسیار بالایی که دارن، رضایت بسیاری از خریداران رو در سراسر جهان کسب کردن. از این رو نمایندگی اپل ، واحدی تخصصی رو جهت ارائه ی خدمات پشتیبانی به مشتریان ایرانی، احداث نموده.

از اون جا که آل این وان ها تجهیزات فوق پیشرفته ای هستن، تعمیر و رسیدگی به مشکلات اون ها نیازمند تخصص و تبحر بسیار بالایی ست. این تجهیزات ممکن است با اختلالات مختلف نرم افزاری و سخت افزاری مواجه بشن. واحد تعمیر آل این وان نمایندگی اپل اهواز با همکاری زبده ترین مهندسان نرم افزار و سخت افزار، با ارسال دستگاه به نمایندگی مرکزی تهران، امکان رسیدگی به مشکل رو با دقت بسیار بالا، فراهم میکنه.

کارشناسان نمایندگی مرکزی تهران در اسرع وقت، تمامی مشکلات این محصولات رو تشخیص داده و تعمیرشون رو در دستور کار قرار میدن. این مجموعه با برخورداری از آرشیو کامل قطعات داخلی و جانبی اپل، کیفیت بالایی از خدمات تعمیر، تعویض، ترمیم رو به انجام میرسونن.

[us_carousel columns=”3″ items_quantity=”6″ items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d9%be%d9%84-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86″]
5/5(1 امتیاز)