شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

نمایندگی اپل شیراز

نمایندگی اپل سال هاست پشتیبانی از این محصولات پرطرفدار را به صورت جدی و هدفمند در ایران دنبال میکند. همانطور که میدانید محصولات اپل از کیفیت و تنوع بالایی برخوردارند و به دلیل داشتن چنین ویژگی هایی، تشخیص و تعمیر مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری آن ها، تخصص و شناخت بالایی نیاز دارد.

این تخصص و شناخت تنها با گذراندن کلاس های آموزشی پیشرفته حاصل میشود. متخصصان تمامی واحد های نمایندگی اپل ، علاوه بر گذراندن چنین دوره هایی، طی سال ها فعالیت، از تجربیات مرتبط نیز برخوردار شده اند. تقریبا اکثر کاربران محصولات اپل، تا به حال شاهد مشکلات جزیی و کلی متفاوتی در عملکرد وسیله ی خود بوده اند. از گوشی های آیفون گرفته تا اپل واچ و سایر محصولات این برند نام آشنا.

آن چه بدیهی است احتمال خرابی و اختلال در چنین محصولاتی ست. در چنین صورتی آگاهی کاربر از مزایای مراجعه به نمایندگی معتبر، امری حیاتی تلقی میشود. چرا که با مراجعه به مراکز نامعتبر ممکن است خرابی به قوت خود باقی بماند. یکی از امتیازات نمایندگی اپل، ارائه ی خدمات پشتیبانی در شیراز است. کاربران شیرازی میتوانند محصولات معیوب خود را به نمایندگی مرکزی اپل ارسال کنند و از تمامی خدمات تعمیر بهره ببرند. در ادامه در مورد نحوه ی استفاده از این خدمات با شما صحبت خواهیم کرد.

نمایندگی اپل شیراز

چرا نمایندگی اپل شیراز ؟

کلیه مراکزی که در حال فعالیت به عنوان نمایندگی اپل شیراز هستند ، اگر چه مراکزی مجاز هستند، اما هیچ‌ یک از آنها نمایندگی رسمی اپل نیستند. از آن جا که بسیاری از کاربران محصولات اپل در شیراز به هنگام مواجهه با مشکل و اختلالات در دستگاه خود، ابراز نگرانی میکنند و نمیدانند برای تعمیر از کدام نمایندگی کمک بگیرند، نمایندگی مرکزی تهران تصمیم گرفت خدمات پشتیبانی خود را به کاربران عزیز شبراز نیز تعمیم دهد.

این مجموعه امتیازات بسیاری را در اختیار کاربران عزیز شیرازی قرار میدهد. یکی از مهم ترین ویژگی های مثبت آن، کیفیت مثال زدنی خدمات تعمیر و بازیابی انواع محصولات اپل است. ارائه ی این خدمات در زمانی کوتاه و در مسیری منظم به انجام میرسد. این سرویس ها همگی از ضمانت برخوردارند. طریقه ی ارسال محصولات اپل به نمایندگی مرکزی تهران در ادامه به صورت کامل توضیح داده میشود.

برخی از خدمات قابل دریافت در نمایندگی اپل شیراز عبارتند از: فروش آیفون، آیپد، مک بوک، آی مک و … .

دستگاه خراب خود را چگونه به نمایندگی تهران ارسال کنیم ؟

  • بسته بندی قطعه معیوب بدون لوازم جانبی آن
  • شرح مشکلات ایجاد شده در قطعه در یک برگ کاغذ و ارسال آن به همراه دستگاه
  • شرح تعمیرات و سرویس های احتمالی که پیش از این بر روی قطعه اعمال شده است
  • درج آدرس، شماره تماس وکد پستی ده رقمی دقیق بر روی بسته‌ی ارسالی
    ارسال قطعه به نمایندگی اپل شیراز
  • ارسال شماره رسید (شماره ی پیگیری) به شماره موبایل قید شده روی بسته ارسالی
  • ارسال پیامک به مشتری پس از دریافت کالا در نمایندگی اپل در شیراز (نگهداری شماره‌ی رسید تا پایان مراحل تعمیر ضروری است.)
  • آغاز روند عیب یابی دستگاه توسط کارشناسان پس از دریافت کالا
  • تماس با مشتری، اعلام مشکل به وجود آمده، شرح مراحل تعمیر و هزینه تقریبی
  • آغاز روند تعمیرات درصورت رضایت مشتری
  • گزارش به مشتری در صورت نیاز به تعویض قطعه
  • تست دستگاه توسط کارشناس ارشد مرکز تعمیرات اپل پس از پایان تعمیر و تأیید کادر فنی
  • واریز هزینه تعمیر توسط مشتری پس از اطمینان ازسلامت دستگاه
  • ارسال شماره حساب یا شماره کارت به مشتری جهت واریز هزینه تعمیر
  • ارسال دستگاه به آدرس مشتری در صحت و سلامت کامل

به کمک نمایندگی اپل دیگر نگران هیچ چیز نباشید

محصولات اپل به دلایل زیادی در ایران از محبوبیت بسیار بالایی برخوردارند. از آن جا که نمایندگی رسمی اپل در ایران وجود ندارد، کاربران این محصولات همواره با نگرانی هایی در ارتباط با دریافت خدمات پس از فروش روبرو بودند. نمایندگی اپل ، با همت مدیران و کارشناسان زبده ی سخت افزار ونرم افزار، سال ها قبل در ایران فعالیت خود را آغاز کرد.

این مجموعه با هدف رفاه حال مشتریان اپل، همواره در صدد ارائه ی سرویس هایی متفاوت و با کیفیت است. یکی از اصلی ترین حوزه های فعالیت این مجموعه، انجام تعمیرات صحیح و کارآمد محصولات اپل  در شعب مختلف خوددر سراسر ایران است.

این سرویس ها شامل گوشی های آیفون، آیپد ها، مک بوک، اپل واچ و انواع آیپاد اپل میشود. متخصصان فعال در نمایندگی اپل ، با گذراندن دوره های آموزشی تخصصی در داخل و خارج از کشور، به شناخت بسیار بالایی نسبت به ساختار انواع این محصولات دست یافته اند.

این کارشناسان میتوانند در زمانی کوتاه، اختلال را شناسایی و در جهت رفع آن اقدام به عمل آورند. خوشبختانه به کمک نمایندگی اپل شیراز ، تمامی هم وطنان عزیز ما میتوانند از از سرویس های متنوع و کار آمد این مجموعه بهره مند شوند.

[us_carousel columns=”3″ items_quantity=”6″ items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa”]
3/5(2 امتیاز)