شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

مرکز تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ با همکاری تیمی از زبده ترین و کاربلدترین مهندسان، در طول سال‌های اخیر توانسته است بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینه بهسازی و تعمیر، به مشتریان و مشترکان سامسونگ ارائه دارد.حضور کارشناسان مجرب و کاردان در مرکز تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ سبب گشته تا شما هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانید غالب اختلالات ایجاد شده در دستگاه خویش را تعمیر و رفع نمایید و از مراجعه به دیگر مراکز بی‌نیاز گردید.

بد نیست بدانید در صورتی که ابعاد و وزن دستگاه بالا باشد، کارشناسان ما در مرکز تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ خود به محل مورد نظر اعزام گشته و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر و سرویس دستگاه را آغاز می کنند.در غیر اینصورت – یعنی در صورتی که وزن و ابعاد دستگاه پایین بوده و یا امکان جداسازی قطعه معیوب از دستگاه وجود دارد- تعمیرات مورد نیاز در تعمیرگاه مجاز سامسونگ انجام می پذیرد.

واحدهای تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ

مرکز تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ در قیاس با سایر همکاران خود، یکی از با سابقه ترین و مجرب ترین مراکزی است که در حوزه تعمیرت سامسونگ مشغول به ارائه خدمات است. مرکز تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ فعالیت خود را همزمان با ورود محصولات سامسونگ به کشور، آغاز کرد و تمرکز خود را بر جذب مهندسان کارآمد و متخصص در این حوزه گماشت.

پس از چندی با بهره‌مندی از پرسنل فنی متخصص و حضور مهندسان و کارشناسان این حوزه این مرکز به عضویت رسمی اتحادیه فن‌آوران ایران درآمد و توانست اطمینان مشتریان خود را بیش از پیش به خود جلب کند.

مدت‌هاست که نام محصولات سامسونگ با نمایندگی تعمیرات سامسونگ گره‌ خورده است و کاربران محصولات این شرکت در صورت بروز هرگونه نقص در دستگاه‌های خود، نخستین انتخابشان نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ است.

برخی از واحدهای تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ عبارتند از:

تعمیر جاروبرقی سامسونگ

شما کاربران گرامی می توانید با حضور در مرکز تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ، تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعمیر انواع جاروبرقی را دریافت نمایید. سرویس های ارائه شده در واحد تعمیر جاروبرقی سامسونگ انواع مختلف این دستگاه از جمله تعمیر جاروبرقی های خانگی، هتلی، تجاری، مکنده صنعتی و نیمه صنعتی را شامل می گردد.

برخی از رایج ترین اشکالات پیش آمده در این دستگاه که توسط کارشناسان مرکز تعمیر لوازم خانگی برطرف می گردد عبارت است از: روشن نشدن جاروبرقی، نامنظم کار کردن جاروبرقی، پریدن فیوز در هنگام روشن کردن جاروبرقی، مکش کم جاروبرقی، داشتن صدای ناهنجار، کار کردن با لرزش بالا و …. .

تعمیرات تلویزیون سامسونگ

مرکز تعمیرات تلویزیون سامسونگ قادر به تعمیر و تعویض تمامی قطعات تلویزیون‌های پلاسما سامسونگ، تلویزیون اس یو اچ دی سامسونگ، تلویزیون ال ای دی سامسونگ، ال سی دی سامسونگ و تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ هستند.
به منظور پیشگیری از بکارگیری قطعات فیک و تقلبی در حین تعمیرات تلویزیون سامسونگ مراجعه به یک مرکز مجاز و استاندارد بسیار ضروری و حائز اهمیت است زیرا مراکز مجازی نظیر مرکز تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ بهره مند از آرشیوی از قطعات اصل و اورجینال هستند تا در زمان نیاز و ضرورت از آنها استفاده شود لیکن مراکز غیرمجاز سهمی از این آرشیو ندارند و ناچار به استفاده از قطعات فیک و تقلبی در حین تعمیرات هستند.

تعمیرات اسپیلت سامسونگ

اگرچه انجام بخشی از سرویس و تعمیرات اسپلیت توسط اشخاص عادی امکان‌پذیر است، اما کارشناسان امر توصیه می‌کنند که تمامی سرویس‌های اسپلیت به دست کارشناسان این حوزه انجام پذیرد.این امر ضمن پیشگیری از بروز برخی خرابی‌ها که ممکن است به دلیل مبتدی بودن افراد در حین دستگاه ایجاد می‌شوند سبب بالا رفتن راندمان اسپلیت به دلیل انجام صحیحِ سرویس اسپلیت توسط یک سرویس‌کار حرفه‌ای می‌گردد.

شما کاربران گرامی می توانید در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره‌های تخصصی در زمینه سرویس و تعمیر اسپلیت از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده در وب‌سایت با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ تماس بگیرید.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ یکی دیگر از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در مرکز تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ است که توسط تیمی از خبره ترین کارشناسان عیب یابی و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر انجام می پذیرد.تجهیزاتِ تعمیر موجود در این مرکز، پس از بررسی عملکرد و تأیید سطح سازگاری آنها با لباسشویی های سامسونگ در اختیار کارشناسان قرار داده شده‌اند. از این رو بالاترین سطح بالای سازگاری با فرآیندهای تعمیر ماشین لباسشویی Samsung را دارا هستند و سبب گشته اند تا دستگاه‌های تعمیر شده به دست کارشناسان این مجموعه، نه تنها کیفیت اولیه خود را بازیابند بلکه با قدرت و استحکام بالاتری به کار ادامه دهند.

تعمیرات یخچال سامسونگ

تعمیرات یخچال سامسونگ در این مرکز، توسط کارشناسان کاربلد و با استفاده از تجهیزات تخصصی این حوزه انجام پذیرد از این‌رو، نه تنها عیوب ایجاد شده در یخچال‌های سامسونگ مرتفع می گردد بلکه به دلیل اِعمال گردگیری ها، تنظیمات تخصصی و عملیات ویژه در حین تعمیر، کیفیت اولیه دستگاه بازیابی می گردد.

جهت کسب بهترین نتیجه از تعمیر یخچال Samsung، توصیه می شود که حتما نوع اشکال پیش آمده در دستگاه را با کارشناس تعمیر در میان بگذارید. بعلاوه اگر با بروز اشکال در یخچال، سیستم دستگاه و یا قطعات آن را دستکاری نموده اید، حتما این موضوع را به همراه تمام جزییات، با کارشناس تعمیر یخچال سامسونگ در میان بگذارید.

این امر کمک شایانی به کارشناسان، در عیب یابی صحیح دستگاه و تشخیص درست نوع تعمیر مورد نیاز جهت رفع اشکال پیش آمده، می کند.

تعمیرات سینمای خانگی سامسونگ

سینمای خانگی سامسونگ یکی از تولیدات باکیفیت این کمپانی است که عموماً به دلیل برخورداری از برخی ویژگی‌ها نظیر ابعاد مناسب، نصب آسان و راحت، کیفیت بالا، مصرف انرژی پایین و پیکسل بالا انتخاب نخست بسیاری از کاربران است.

کاربرانی گرامیِ هریک از سینماهای خانگی سامسونگ به خاطر داشته باشند، که با انتخاب آگاهانه‌ی مرکز تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ در کمترین زمان و با کمترین هزینه می توانند دستگاه معیوب خویش را تعمیر نمایند.

واحدهای تعمیرات سامسونگ

در سایر واحدهای تعمیرات، فعالیت نمایندگی سامسونگ مرتبط با تعمیر انواع محصولات سامسونگ از جمله موبایل، تبلت، لپ‌ تاپ، پروژکتور، تجهیزات شبکه، مادر برد، کارت گرافیک، مانیتور، لوازم جانبی و… می‌باشد.

تمامی این خدمات توسط برترین کارشناسان و مهندسان کشور و با بهره‌مندی از ابزار و امکانات روز دنیا ارائه می‌گردد. صبر و حوصله‌‌ی کارشناسان نمایندگی سامسونگ در حین کار و ارائه‌ راهنمایی‌های مورد نیاز به مشتریان گرامی، از جمله دلایل موفقیت نمایندگی سامسونگ در امر خدمات‌رسانی بوده‌اند.

کاربران گرامی با مراجعه به مرکز تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ و یا سایر واحدهای تعمیرات می‌توانند ضمن بهره‌مندی از خدمات ارائه شده در حوزه تعمیر، با به‌کارگیری مشاوره‌ها و راهنمایی‌های کارشناسان و متخصصانِ حاضر در این مجموعه، بهترین تصمیمات را در زمینه خرید و یا تعمیر دستگاه‌های سامسونگ اتخاذ کنند. واحدهای تعمیرات سامسونگ در بخش زیر معرفی می گردند.

نمایندگی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ خود را متعهد به ارائه تمامی خدمات و سرویس هایی می داند که ممکن هر یک از کاربران دستگاه های سامسونگ به آن نیاز پیدا کنند. این تعهد به ویژه در ارتباط با خدمات پس از فروش و حیطه تعمیرات دستگاه های معیوب سامسونگ پررنگ تر است.

مجموعه سامسونگ جهت ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات و سرویس تعمیر تیمی از زبده ترین کارشناسان و مهندسان نرم افزاری و سخت افزاری را به همکاری فراخوانده است و پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا در این حوزه را در اختیار آنها قرار داده است.

وجه تمایز نمایندگی سامسونگ در قیاس با دیگر همکاران، صرفه‌جویی در زمان و هزینه تعمیر، استفاده از قطعات اورجینال، سرعت بالای انجام تعمیرات، انجام مشاوره پیش از تعمیر و اعلام نتیجه‌ی نهایی پس از تعمیر، و تعمیر دستگاه‌هایی است که سایر همکاران قادر به تعمیر آنها نبوده‌اند.