شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

نمایندگی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ، متشکل از مجموعه بخش ها و واحدهایی است که به ارائه ی خدمات در حوزه های فروش و تعمیر محصولات این شرکت اشتغال دارند. همچنین در این مرکز، خدمات گسترده ی مجازی نیز به کاربران ارائه می شود که از طریق وب سایت رسمی این نمایندگی قابل دسترسی می باشد.

پاسخگویی دقیق و تخصصی به پرسش های متداول کاربران را نیز می توان یکی دیگر از خدمات این مرکز در نظر گرفت. در راستای افزایش آگاهی و اطلاعات شما مخاطبین گرامی که دغدغه ی همیشگی همکاران ما بوده است، این مطلب به معرفی اجمالی نمایندگی سامسونگ و خدمات آن اختصاص یافته است؛ با بما همراه باشید.

نمایندگی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ در ایران

نمایندگی سامسونگ در ایران در مرکز سخت افزار ایران امکانات خویش را همگام با موفقیت‌های اخیر کمپانی سامسونگ IHC در ارائه محصولاتی با تکنولوژی‌های نوین و طراحی‌های منحصربه‌فرد توسعه بخشیده و در تلاش است تا با حرکت رو به جلو، رضایت بیش از پیش کاربران سامسونگ را کسب نماید. با توجه به پیشروی های مداوم این کمپانی و حضور طرفداران بیشمار و پروپاقرص محصولات سامسونگ در ایران ، کارشناسان نمایندگی سامسونگ در ایران تمامی توان خویش را به کار بسته اند تا ارائه‌دهندۀ خدماتی درخور و شایسته نام این برند باشند.

شما کاربران گرامی می توانید با حضور در نمایندگی سامسونگ تخصصی ترین خدمات مرتبط با هریک از دستگاه های سامسونگ را دریافت دارید. حوزه‌ی فعالیت نمایندگی سامسونگ در ایران فروش و به ویژه تعمیر تولیدات سامسونگ نظیر موبایل، تبلت، لپ‌تاپ، پروژکتور، تجهیزات شبکه، مادر برد، کارت گرافیک، مانیتور، لوازم جانبی و… است. تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی Samsung در ایران توسط برترین کارشناسان و مهندسان کشور و با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات این حوزه انجام می پذیرد. صبر و حوصله کارشناسان این مجموعه در حین کار و ارائه راهنمایی‌های مورد نیاز به مشتریان گرامی، از جمله دلایلی است که سبب پیشروی و محبوبیت نمایندگی رسمی Samsung در ایران گشته است.

نمایندگی سامسونگ در تهران

نمایندگی سامسونگ در تهران از دو بخش فروش و تعمیرات تخصصی انواع محصولات سامسونگ برخوردار می‌باشد؛ بنابراین فرقی نمی‌کند که به دنبال خرید کدام یک از محصولات سامسونگ هستید یا قصد تعمیر کردن کدام یک از دستگاه‌های این برند را دارید، اگر از کاربران تهرانی سامسونگ هستید می‌توانید با مراجعه به شعبه‌های متعدد نمایندگی سامسونگ در تهران از خدمات ویژه این مرکز در زمینه فروش و تعمیرات تخصصی محصولات سامسونگ استفاده کنید. شعبه‌های نمایندگی سامسونگ در تهران در مناطق: ستارخان، تجریش، پیروزی، ولیعصر، میرداماد و فرجام قرار دارند که با مراجعه به هر کدام از این شعب می‌توانید از خدمات ویژه این مرکز بهره‌مند شوید.

علاوه‌بر این می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان نمایندگی سامسونگ در تهران از خدمات تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در محل و تعمیرات تخصصی دستگاه‌های پرینتر و کپی سامسونگ در محل نیز استفاده کنید؛ فرقی نمی‌کند که در کجای تهران سکونت دارید، تکنسین‌های متخصص نمایندگی سامسونگ پس از تماس شما با این مرکز به آدرس مورد نظر شما اعزام می‌شوند و خدمات عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی، دستگاه معیوب شده را به شما ارائه می‌دهند.

نمایندگی مجاز سامسونگ در کرج

کاربران کرجی نیز می‌توانند از خدمات ویژه نمایندگی سامسونگ در زمینه فروش، عیب‌یابی، تعمیرات نرم‌افزاری و تعمیرات سخت‌افزاری انواع محصولات سامسونگ استفاده کنند چراکه نمایندگی سامسونگ در کرج نیز شعبه دارد؛ شعبه نمایندگی سامسونگ در کرج در منطقه شاهین ویلا این کلان‌شهر قرار گرفته است.

تمامی کاربران کرجی در هر منطقه‌ای که سکونت داشته باشند از گوهردشت گرفته تا عظیمیه، گلشهر، فردیس، هشتگرد و … می‌توانند با مراجعه به شعبه نمایندگی سامسونگ در کرج از خدمات این مرکز بهره‌مند شود و همچنین دستگاه معیوب شده خود را به نمایندگی سامسونگ در کرج جهت عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی ارسال کنند؛ علاوه‌بر این می‌توانند از سرویس در محل نمایندگی سامسونگ نیز جهت تعمیرات تخصصی لوازم خانگی و دستگاه‌های اداری سامسونگ مانند: دستگاه کپی و پرینتر سامسونگ استفاده کنند.

نمایندگی رسمی سامسونگ

تماس با نمایندگی رسمی سامسونگ

توصیه می شود پیش از مراجعه به نمایندگی رسمی سامسونگ ، در صورت امکان، با این مرکز تماس بگیرید و راهنمایی‌ها و مشاوره‌های لازم را دریافت نمایید. چه بسا سرویس‌های مورد نیاز شما در حوزه تعمیر و فروش، تنها با یک تماس مرتفع گردد و نیازی به حضور فیزیکی نباشد.

کارشناسان حاضر در مرکز مشاوره و تماس با نمایندگی رسمی سامسونگ به دلیل تسلط همه جانبه بر ویژگی‌های سخت ‌افزاری و نرم‌افزاریِ تمامی محصولات سامسونگ، توانایی آن را دارند تا مفیدترین و سودمندترین اطلاعات را در سه حوزه فروش، خرید و تعمیر در اختیار شما قرار دهند. شماره‌های تماس نمایندگی رسمی سامسونگ در بخش «تماس با ما» همین وبسایت (در بالای صفحه) درج گردیده است.

خدمات نمایندگی سامسونگ

خدمات ارائه شده در نمایندگی رسمی سامسونگ منحصر به دستگاه و موردی خاص نیست و کلیه سرویس‌های مرتبط با محصولات سامسونگ را شامل می‌گردد.

برخی از خدمات قابل دریافت با حضور در این مجموعه عبارتند از: تعمیر و فروش موبایل سامسونگ، تعمیر و فروش تبلت سامسونگ، تعمیر و فروش لپ تاپ سامسونگ، تعمیر و فروش پرینتر سامسونگ، تعمیر و فروش دستگاه کپی سامسونگ، تعمیر و فروش مانیتور سامسونگ، تعمیر و فروش تلویزیون سامسونگ، تعمیر و فروش دسکتاپ سامسونگ، تعمیر و فروش فکس سامسونگ، تعمیر و فروش تمامی لوازم خانگی سامسونگ و در نهایت ارائه سرویس‌های تعمیر در محل سامسونگ. شایان ذکر است کلیه خدمات ارائه شده در نمایندگی رسمی سامسونگ جهت آسودگی خاطر هموطنان گرامی مشمول گارانتی و ضمانت است.

نمایندگی تعمیر موبایل سامسونگ

اسمارت فون‌های سامسونگ به دلایل متعددی دچار مشکلات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری می‌شوند. از مشکلات رایج نرم‌افزاری که به احتمال زیاد کاربران گوشی‌های سامسونگ با آن مواجه شده‌اند می‌توان به روشن نشدن گوشی، هنگ کردن، داغ شدن بیش از حد گوشی، متصل نشدن به وای فای و … اشاره کرد. اکثر این مشکلات نرم‌افزاری ریشه در ویروسی شدن موبایل سامسونگ یا نصب برخی از اپلیکیشن‌های غیر استاندارد دارند که شارژ باتری زیادی مصرف می‌کنند.

مشکلات سخت‌افزاری موبایل‌های سامسونگ نیز معمولا به دلیل استفاده نادرست کاربران از آن‌ها به وجود می‌آیند که منشأ آن‌ها وارد شدن ضربه به گوشی و ریختن مایعات بر روی آن‌ها است. متاسفانه ضربه قاتل صفحه نمایش گوشی‌های سامسونگ است. به گونه‌ای که گاهی اوقات میزان ضربه وارد شده به گوشی تا حدی است که تعمیرکاران مجبور به تعویض تاچ و ال سی دی موبایل سامسونگ می‌شوند. البته اگر به سایر قطعات موبایل سامسونگ مانند برد آن آسیب وارد نشود. درصورت بروز هرگونه مشکل نرم‌افزاری و سخت‌افزاری برای موبایل سامسونگ می‌توانید به یکی از شعب نمایندگی تعمیر موبایل سامسونگ مراجعه کنید.

تعمیر تلویزیون سامسونگ

تلویزیون سامسونگ هم جزء محصولات با کیفیت و پر طرفدار این برند است که در مدل های متنوعی تولید شده و کاربران از آن استفاده می کنند. نوع و میزان کار این محصول، موجب شده که میزان آسیب دیدگی تلویزیون بالا بوده و خرابی آن رایج باشد. قطع شدن ناگهانی تصویر، قطع و وصل شدن های مکرر و مداوم تصویر، پاک شدن تنظیمات تلویزیون بعد از خاموش شدن، تیره شدن کل تصویر یا بخشی از آن، خاموش شدن دستگاه به صورت خود به خود، چشمک زدن چراغ ال ای دی، قطع شدن کامل تصویر، خاموش شدن ناگهانی تلویزیون، هنگ کردن های مکرر، عدم وجود صدا در تلویزیون، از کار افتادن پورت های ورودی یا خروجی و مواردی از این دست، در شمار مهم ترین مشکلات این محصول قرار دارند.

تعمیر تلویزیون سامسونگ به عنوان یکی از خدمات نمایندگی سامسونگ مرکز سخت افزار ایران ، در بالاترین سطح کیفیت در این مجموعه انجام می شود. تاکید بر تخصصی بودن این فرایند به این دلیل است که در طول مراحل آن از تجهیزات و دستگاه های پیشرفته ای استفاده می شود. تعمیر و تعویض قطعاتی از جمله: بک لایت، پنل، برد پاور، تیونر، برد تی کان، مدارها، خازن، مین برد و … جزء اقداماتی هستند که در طول فرایند تعمیر تلویزیون سامسونگ انجام می شوند.

نمایندگی لباسشویی سامسونگ

لباسشویی جزو لوازم ضروری هر خانواده ای است. در این بین کمپانی سامسونگ با تولید لباسشویی های مرغوب و با کیفیت توانسته سهم عمده ای از بازار مصرف خود را در ایران پیدا کند. هر دستگاه الکتریکی به مرور زمان دچار مشکلات و ایراداتی می شود که رسیدگی به آن بسیار مهم و لازم است. ماشین لباسشویی نیز از این قاعده مستثنی نیست. اگر شما هم از طرفداران لباسشویی سامسونگ هستید و با مشکلاتی همچون تخلیه نشدن آب ، پر شدن بیش از اندازه ، لرزش دستگاه حین کار و … مواجه شده اید، کافی است با نمایندگی سامسونگ در ایران تماس بگیرید. تعمیر لباسشویی سامسونگ، با ارئه ی خدمات متنوع از قبیل فروش محصول، خدمات پس از فروش، تعمیرات تخصصی و … یک تجربه ی عالی را به ارمغان می آورد.

نمایندگی ظرفشویی سامسونگ

ظرفشویی محصولی است که به خصوص در سالهای اخیر مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. این محصول می تواند تعداد زیادی ظرف را (بسته به ظرفیتش) در زمانی مشخص شسته و خشک نماید. به همین دلیل است که ظرفشویی ها از محبوبیت بالایی در بین کاربران برخوردار هستند. نمایندگی سامسونگ در ایران، با راه اندازی بخشی مجزا برای ماشین ظرفشویی، کاربران را برای دریافت خدمات و سرویس های مورد نیاز این دستگاه آسوده خاطر کرده است.

نمایندگی تعمیر  ظرفشویی سامسونگ با بهره مندی از کارشناسان و متخصصان این حوزه توانسته تمامی نیازهای کاربران خود اعم از فروش، خدمات بعد از فروش، تعمیر ظرفشویی، تعویض قطعات این محصول و… را پوشش دهد. برخی اوقات جابه جایی دستگاه های بزرگ و سنگین مانند ظرفشویی باعث آسیب بیشتر این دستگاه می شود. نمایندگی ظرفشویی samsung بر این موضوع واقف بوده و خدمات سرویس در محل را برای این دستگاه در نظر گرفته است.

نمایندگی یخچال سامسونگ

اگر به دنبال خرید یخچال سامسونگ هستید اما هیچ اطلاعاتی از ویژگی های این محصول ندارید، یا یخچال سامسونگ تان با مشکلاتی مواجه شده است نمایندگی یخچال سامسونگ پاسخگوی تمام نیازهای شماست. این مرکز با راه اندازی دو بخش فروش و تعمیرات یخچال ، خدمات مفیدی را در حوزه یخچال های این برند محبوب به کاربران ارائه می نماید.

فروش مهمترین وظیفه و مسئولیت یک نمایندگی مجاز و معتبر است. این مهم در نمایندگی سامسونگ در ایران به خوبی مورد توجه قرار گرفته است. از همین جهت چنانچه یکی از مدل های یخچال Samsung را انتخاب کرده اید کارشناسان حوزه ی فروش، در خدمت شما هستند. چنانچه با مشکلاتی مانند تنظیم دمای یخچال فریزر، ارورهای یخچال و … مواجه شدید با یک تماس، تعمیرکار حرفه ای به محل موردنظر مراجعه می کند. سرویس تعمیر در محل یخچال سامسونگ به منظور رفاه حال کاربران راه اندازی شده است.

نمایندگی تعمیر لپ تاپ سامسونگ

اکثر مشکلات نرم‌افزاری لپ تاپ‌‌های سامسونگ که اکثر تعمیرکاران لپ تاپ با آن روبه‌رو می‌شوند شامل: مشکل بلوتوث، کند شدن سرعت لپ تاپ، کار نکردن و قفل شدن کلید Fn، ویروسی شدن لپ تاپ و مشکل وای فای و وایرلس لپ تاپ می‌باشند. مشکلات سخت‌افزاری لپ تاپ‌های سامسونگ نیز معمولا در اثر وارد شدن ضربه و ریختن مایعات بر روی آن‌ها به وجود می‌آیند که شامل: روشن نشدن لپ تاپ، داغ شدن بیش از اندازه آن، خرابی صفحه کلید و تاچ پد، روشن نشدن صفحه نمایش و صدای فن هستند.

کارشناسان نمایندگی تعمیر لپ تاپ سامسونگ IHC از طریق نرم‌افزارهای آنتی ویروس اورجینال و قدرتمند مشکل ویروسی شدن لپ تاپ‌های سامسونگ را برطرف می‌کنند. علاوه‌بر این با مهارتی که در آشنایی با تمامی تنظیمات لپ تاپ‌های سامسونگ دارند به راحتی مشکلات عدم اتصال بلوتوث، وای فای یا وایرلس را در آن‌ها برطرف می‌کنند. جهت برطرف کردن مشکلات سخت‌افزاری لپ تاپ‌های سامسونگ نیز تمام سعی خود را می‌کنند تا با تعمیرات حرفه‌ای مشکلات به وجود آمده در لپ تاپ‌های سامسونگ را برطرف کنند. ولی درصورتی که تعمیر برخی قطعات کارساز نباشد مجبور به تعویض آن‌ها می‌شوند.

تعمیر ماشین های اداری سامسونگ

پرینتر و دستگاه کپی نیز جزء تولیدات کاربردی و مهم سامسونگ به شمار می روند. این محصولات، دچار مشکلات و ایرادهایی می شوند که بعضا قطعات داخلی را درگیر کرده و نیاز به بررسی و تعمیر تخصصی دارند. تمام شدن مواد مصرفی، خرابی فیوزینگ، از کار افتادن درام، شکستن یا خرابی کاغذکش و بخش های مختلف آن، خرابی برد پاور، کار نکردن لیزر، آلودگی هد، مشکلات مین برد و موارد مشابه، مهم ترین مشکلاتی هستند که عملکرد دستگاه کپی و پرینتر را به شدت مختل می کنند.

هریک از این قطعات، ساختار ویژه ای داشته و تعمیرات آنها باید با مهارت بالایی انجام شود. بروز هرگونه خطا در روند تعمیر یا تعویض این بخش ها، زمینه ساز مختل شدن کار سایر بخش های دستگاه نیز می شود. از این رو همکاران ما در نمایندگی Samsung محصولات مورد بحث را با نهایت دقت و با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها و تجهیزات تعمیراتی روز دنیا ترمیم می کنند.

دیگر خدمات سرویس در محل نمایندگی سامسونگ

در صورتی که امکان مراجعه به تعمیرگاه و تعمیر دستگاه سامسونگ خود را ندارید می توانید از سرویس های ویژه در محل نمایندگی سامسونگ مرکز سخت افزار ایران استفاده نمایید. در این روش، کارشناسان مجرب تعمیر محصولات سامسونگ ، خود به محل مورد نظر کاربر مراجعه کرده و تعمیرات دستگاه معیوب را به سرانجام می رسانند.

در صورتی که به دلایل مختلف از جمله ضیق وقت، عدم امکان جابجایی دستگاه، ترافیک بالا، عدم دسترسی به وسیله نقلیه، شرایط بد آب و هوایی و … امکان مراجعه به تعمیرگاه برایتان مقدور نیست، می توانید با استفاده از سرویس های ویژه در محل Samsung، دستگاه معیوب خود را در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت تعمیر نمایید.

مزایای این روش باعث شده که اکثر کاربران گرامی ما از این روش استفاده نمایند و به همین دلیل نمایندگی سامسونگ IHC بخش ویژه ای برای این سرویس در نظر گرفته و حساسیت بالایی نسبت به خدمات ارائه شده در این بخش نشان می دهد تا مثل همیشه رضایت صد در صد مشتریان گرامی را جلب نماید. از جمله مزایای سرویس در محل می توان به این موارد اشاره کرد:  نیازی به پرداخت هزینه‌های اضافی برای حمل و جابه جایی دستگاه نخواهید داشت، امکان نظارت بر فرایند تعمیر دستگاه ،کارشناس اعزامی جهت سرویس در محل سامسونگ پس از اتمام کار، راهکارهایی جهت افزایش عمر مفید دستگاه به شما آموزش خواهد داد و …

نمایندگی مجاز سامسونگ

این روزها مراجعه به مراکز خدماتی معتبر و دارای مجوز، دغدغه ی اغلب کاربران است. بدون شک شما نیز ترجیح می دهید که خدمات و سرویس های حوزه ی فروش و تعمیر محصولات الکترونیک خود را از مراکزی دریافت کنید که دارای مجوز رسمی بوده و در صورت تخلف، امکان پیگیری قانونی در آنها وجود دارد. نمایندگی معتبر سامسونگ در مرکز سخت افزار ایران، یکی از این مراکز است که کلیه ی مجوزهای لازم را از مراجع ذی صلاح دریافت کرده و به این ترتیب، خدمات با اصالتی را در دو حوزه ی فروش و تعمیرات به کاربران عزیز ارائه می دهد.

جدای از بحث فروش محصولات سامسونگ که توسط مجرب ترین کارشناسان و مشاورین این حوزه انجام می گردد، نمایندگی مورد بحث در بخش تعمیرات نیز فعالیت های گسترده ای دارد. هریک از واحدهای این مرکز به یکی از تولیدات کمپانی Samsung اختصاص یافته و متناسب با آن محصول، به آخرین تجهیزات و ابزار آلات تجهیزات تعمیراتی روز دنیا مجهز شده است. تکنسین های با تجربه ضمن استفاده از این تجهیزات، هریک از محصولات را به بهترین شکل بررسی نموده و به صورت تخصصی تعمیر می کنند. اصلی ترین خدمات بخش تعمیرات نمایندگی سامسونگ IHC عبارتند از:

نمایندگی تعمیرات سامسونگ

یکی از اصلی ترین بخش های فعال در نمایندگی رسمی سامسونگ IHC ، واحدهای تعمیرات این مرکز می باشد. در این واحدها، خدمات تعمیر محصولات سامسونگ به کاربران ارائه می گردد. همکاران ما در نمایندگی تعمیرات سامسونگ IHC ، بررسی و ترمیم تخصصی انواع مدل های محصولات این کمپانی را ترمیم می نمایند.

تجهیز واحدهای نمایندگی سامسونگ مرکز سخت افزار ایران به ابزارآلات پیشرفته و مدرن تعمیر و نیز استفاده تکنسین ها از فناوری های روز این حوزه، موجب بازگشت کیفیت محصولات به حالت اولیه شده و تضمین کننده عملکرد آنها در آینده خواهد بود. لازم به ذکر است که در نمایندگی مورد بحث، فرآیند تعمیر زیر نظر جمعی از تعمیرکاران کارکشته و دارای تخصص انجام می گردد. همچنین در نمایندگی تعمیرات سامسونگ IHC ، مشاوره های تخصصی تعمیرات به کاربران محصولات این برند مطرح ارائه می شود.

واحدهای تخصصی تعمیرات در نمایندگی سامسونگ  IHC

نمایندگی سامسونگ در ایران با استعانت از الطاف الهی و با تکیه بر تلاش و پشتکار پرنسل فنی و متخصص خویش سال هاست به عنوان یکی از برترین شرکت های ارائه دهنده خدمات مرتبط با تعمیر و فروش محصولات کمپانی سامسونگ مطرح گشته است. مدیریت نمایندگی سامسونگ مرکز سخت افزار ایران ایران مشتری مداری را رکن اصلی فعالیت های این شرکت می داند و بر آن تأکید ویژه ای دارد از همین روست که کارمندان و کادر فنی نمایندگی سامسونگ در ایران ملزم به رعایت حقوق مشتریان و احترام به آنان هستند.

نمایندگی سامسونگ در ایران علاوه بر بهره گیری از برترین متخصصین، پیشرفته ترین تجهیزات را در جهت تعمیرات سامسونگ به کار گرفته است. در دنیای امروز شرکت هایی موفق هستند که خلاقیت و نوآوری را شعار خود قرار داده و در مقابل تغییرات و پیشرفت تکنولوژی انعطاف داشته باشند. متخصصان نمایندگی سامسونگ IHC ، همواره مطابق با دانش روز به تعمیرات سامسونگ پرداخته و از برترین فن آوری های روز بهره گرفته اند. لازم به ذکر است متخصصین نمایندگی Samsung در ایران قادر به تعمیر مواردی هستند که توسط برخی از مراکز، غیرقابل تعمیر اعلام می گردند. واحدهای تخصصی تعمیرات سامسونگ در ایران در بخش زیر معرفی گشته اند.

نمایندگی فروش سامسونگ  IHC

نمایندگی سامسونگ IHC ، برای هریک از خدمات و سرویس هایش بخشی مجزا راه اندازی نموده است. عملیات فروش و خدمات پس از فروش محصولات این کمپانی نیز در بخشی جداگانه انجام شده و اختلالی در فعالیت سایر بخش ها ایجاد نمی کند. نمایندگی فروش سامسونگ، آخرین محصولات این کمپانی از جمله موبایل، مانیتور، لوازم خانگی، ماشین های اداری، لپ تاپ، تلویزیون، کولر گازی و … را به صورت اورجینال به متقاضیان عرضه می کند. به دلیل ارائه گارانتی معتبر در نمایندگی مورد بحث، خریداران می توانند از اصل بودن محصول مورد نظرشان اطمینان حاصل کرده و البته از خدمات پس از فروش آن محصول نیز بهره مند گردند. نمایندگی فروش سامسونگ  IHC جزء مراکزی است که خدمات خود را با رعایت قانون و به صورت رسمی به کاربران ارائه می دهد.

اخبار شرکت سامسونگ

نمایندگی سامسونگ در ایران به دلیل همکاری با تیمی از مجرب ترین کارشناسان این حوزه، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات گشته است و به اذعان بسیاری از همکاران، در حال حاضر یکی از معدود مراکزی است که توانسته خود را به استانداردهای جهانی نزدیک سازد. عمده فعالیت نمایندگی سامسونگ مرکز سخت افزار ایران تعمیرات دستگاه های سامسونگ اعم از موبایل، تبلت، لپ تاپ، پروژکتور، تجهیزات شبکه، مادر برد، کارت گرافیک، مانیتور، لوازم جانبی و… است. شما میتوانید به بخش اخبار مرکز تخصصی سامسونگ مراجعه و از آخرین اخبار مطلع شوید.

نمایندگی سامسونگ در ایران جهت دستیابی به مفهوم واقعی خدمات متمایز دست از تلاش برنداشته و همواره به سازماندهی خویش ادامه می‌دهد. کارشناسان این مرکز همگی، طی آزمونهای تخصصی-آموزشی، گزینش شده‌اند و به دنبال آن با حضور در دوره های تخصصی با جدیدترین ترفندهای تعمیر آشنا گشته اند. به‌علاوه کارشناسان نمایندگی سامسونگ IHC در ایران ملزم به حضور در دوره‌های ملی و بین‌المللی هستند که هر شش ماه جهت به‌روز رسانی مهارت‌ها و دانش تخصصی آن‌ها برگزار می‌گردد.

5/5(1 امتیاز)