شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعمیر آیفون تصویری

برای تعمیر آیفون تصویری در مدل ها و برندهای مختلف، کافی است با پیشه کمک تماس بگیرید. تکنسین هایی که مراحل عیب یابی و تعمیرات آیفون تصویری را انجام می دهند، به خوبی با ساختار این دستگاه آشنایی دارند و به همین دلیل می توانند انواع ایرادات آن را برطرف کنند.

تعمیر آیفون های تصویری در پیشه کمک، به شکل تخصصی و با استفاده از تجهیزات پیشرفته انجام می شود. شما می توانید برای دریافت خدمات تعمیر آیفون تصویری با این مرکز تماس بگیرید تا کارشناس به محل شما اعزام شده و ضمن بررسی دقیق آیفون، اقدامات تعمیراتی مورد نیاز را انجام دهد.

تعمیر آیفون تصویری در محل با گارانتی

هزینه تعمیر آیفون تصویری

برای برآورد قیمت تعمیرات آیفون تصویری، باید اول این دستگاه را عیب یابی کرد. هزینه تعمیرات آیفون تصویری، از هر برندی که باشد، با توجه به نوع و شدت خرابی آن متفاوت است. گاهی مشکل آیفون با اقداماتی ساده و کم هزینه برطرف می شود و لازم نیست مبلغ زیادی را خرج تعمیر آن کنید.

گاهی نیاز به تعمیر قطعات یا تعویض مدارهای داخلی است که در این صورت هم هزینه تعمیر آیفون تصویری چندان بالا نخواهد بود. اما گاهی راهی جز تعویض قطعات آسیب دیده نیست؛ در این صورت باید قیمت قطعه جدید را نیز در هزینه نهایی محاسبه کرد و این مسئله، قیمت تعمیرات را افزایش می دهد.

خدمات تعمیر آیفون تصویری

به عنوان بخشی از مهم ترین خدمات تعمیر آیفون تصویری در پیشه کمک، می توان به عیب یابی دستگاه، تعمیر و تعویض نمایشگر، تعمیر تاچ (در مدل های لمسی) تعمیر و تعویض شاسی زنگ، تعمیر و تعویض سلکتور، تعویض سوکت های آسیب دیده، تعویض مدارها و اتصالات داخلی، تعمیر و تعویض رله، تعویض ولوم، تعمیر و تعویض بلندگوها و … اشاره کرد. این خدمات دارای ضمانت نامه معتبر هستند و اصالت و کیفیت آنها تضمین شده است.

تعمیر آیفون تصویری کوماکس

پیشه کمک، جزو حرفه ای ترین مراکز تعمیر آیفون تصویری کوماکس است. انواع آیفون تصویری های این برند، اعم از آنالوگ و دیجیتال در این مرکز به شکل تخصصی تعمیر می شوند. چنانچه از آیفون تصویری های این برند استفاده می کنید، کافی است با پیشه کمک تماس بگیرید تا همکاران ما در خصوص مشکلات این دستگاه و نحوه برطرف کردن آنها به شما مشاوره رایگان ارائه دهند.

تعمیرات آیفون تصویری الکتروپیک

در صورت نیاز به تعمیر آیفون تصویری الکتروپیک هم می توانید با پیشه کمک تماس بگیرید. تیم مجرب تعمیرات آیفون در این مرکز، انواع مدل های آیفون تصویری الکتروپیک را با دقت بررسی کرده و پس از عیب یابی دقیق، اجزای آسیب دیده آن را تعمیر یا تعویض می کنند. به این ترتیب مشکلات آیفون برطرف شده و عملکرد آن به حالت عادی باز می گردد.

اگر دنبال تعمیرکار برای تعمیر کامپیوتر  در هر برندی هستید با ما تماس بگیرید.

تعمیر آیفون تصویری تابا

تابا یکی دیگر از برندهای شناخته شده آیفون تصویری است که تعمیر محصولات آن در پیشه کمک انجام می شود. سطح کیفی و تخصصی خدمات تعمیر آیفون تصویری تابا در این مرکز به اندازه ای است که مشتریان از بابت رفع ایرادات دستگاه مطمئن هستند. همکاران ما برای رفع مشکلات آیفون تصویری از دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته استفاده می کنند و با کیفیت ترین خدمات را به شما ارائه می دهند.

تعمیر آیفون تصویری سیماران

تعمیر آیفون تصویری سیماران، شامل تعمیر و تعویض کلیه اجزای آسیب دیده این دستگاه و در نهایت، برطرف شدن مشکلات عملکردی آن است. پس از عیب یابی و تعمیر آیفون تصویری های سیماران توسط تکنسین های مجرب پیشه کمک، ایراداتی همچون تصویر نداشتن، قطع شدن صدا، باز نکردن درب و … برطرف می شوند.

تعمیرات آیفون تصویری تکنما

در صورت نیاز به تعمیر آیفون تصویری تکنما هم می توانید روی مهارت و تخصصی همکاران ما در پیشه کمک، حساب کنید. انواع آیفون های تصویری این برند توسط تعمیرکاران ماهر و دوره دیده در کارگاه های مجهز و پیشرفته عیب یابی می شوند. سپس هریک از قطعات آسیب دیده، به تناسب شدت خرابی، تعمیر شده یا تعویض می گردند و به این ترتیب می توانید بدون ایراد از دستگاه استفاده کنید.

اگر موبایل شیائومی شما دچار مشکل شده است  برای عیب یابی رایگان با ما تماس بگیرید.

تعمیر آیفون تصویری سوزوکی

یکی دیگر از برندهای مطرح آیفون تصویری، سوزوکی است که بسیاری از کاربران از محصولات آن در منزل یا محل کار خود استفاده می کنند. چنانچه شما هم جزو این کاربران هستید و نیاز به خدمات تعمیر آیفون تصویری سوزوکی دارید، پیشه کمک با بالاترین توان فنی و تخصصی، تا رفع کامل مشکلات این دستگاه کنار شماست. برای کسب اطلاعات بیشتر کافی است با این مرکز تماس بگیرید.

5/5(1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *