شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعویض ال سی دی آیفون

 پیش از پرداختن به مبحث تعویض ال سی دی آیفون بهتر است با بخش های تشکیل دهنده ی صفحه نمایش گوشی آشنا شوید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید همین صفحه نمایش  نازک گوشی از 4 بخش تقسیم شده است.

تعویض ال سی دی آیفون

گلس آیفون

گلس یک شیشه مقاوم (عموما از جنس گوریلاگلس) است که روی ال سی دی دستگاه نصب شده و مانع تماس مستقیم دست کاربر با تاچ و صفحه نمایش شده و از آن در برابر عوامل خارجی مختلف محافظت می‌کند. دقت داشته باشید که در چنین مواقعی آسیبی به صفحه نمایش گوشی وارد نشده و تنها با تعویض گلس صفحه نمایش مشکل حل خواهد شد.

فرم ال سی دی آیفون

این قسمت نقش یک قاب را در گوشی ایفا می کند و در واقع باعث یکپارچه سازی و مرتب نگه داشتن قطعات دستگاه روی هم می شود.

دیجیتر آیفون

این قسمت که بخش تاچ گوشی می باشد، فرمان های لازم را از طریق لمس کاربر به گوشی منتقل میکند، اگر صفحه نمایش شما به خوبی کار می کند، اما در دریافت اطلاعات از طریق لمس کاربر واکنشی نشان نمی دهد این قسمت دچار مشکل شده  و احتمال نیاز به تعویض تاچ آیفون وجود دارد.

ال سی دی آیفون

اگر در اثر وارد شدن ضربه به گوشی صفحه نمایش گوشی سیاه شد و نسبت به عمل on شدن گوشی عکس العملی نشان نداد این قسمت آسیب دیده است و متاسفانه با اسیب دیدگی این بخش شما به تعویض ال سی دی گوشی آیفونتان نیاز خواهید داشت. در ادامه به بررسی نکات مهم در تعویض ال سی دی آیفون و چگونگی انجام آن توسط کارشناسان تعمیر موبایل اپل می پردازیم.

تعمیر و تعویض ال سی دی آیفون

همیشه  هم با آسیب دیدگی صفحه نمایش ایفون شما نیاز به تعویض ال سی دی موبایل اپل نخواهد بود و ممکن است ‌بتوان این کار را با صرف هزینه ناچیز و یک تعمیر کوچک انجام داد. لازم به ذکر است که کارشناسان مرکز سخت افزار این امر را در کوتاهترین زمان و با استفاده از ال سی دی های اصل و اورجینال همراه با ضمانت به انجام می رسانند. زیرا رضایت مشتریان از اهداف این مرکز می باشد.

متاسفانه در برخی مراکز غیر مجاز تعمیرکاران موبایل بنا به دلایلی همچون ناآگاهی یا سوء استفاده از شرایط به جای تعویض گلس ال سی دی گوشی به مشتری می‌گویند که باید ال سی دی دستگاه کاملا تعویض شود و بدین صورت  هزینه گزافی از آن ها دریافت می‌کنند. بنابراین اگر قصد دارید تعویض ال سی دی شکسته گوشی خود را با بهترین کیفیت ممکن و در سریع ترین زمان انجام دهید، مرکز سخت افزار ایران بهترین مرجعی است که قادر به استفاده از خدمات آن خواهید بود.

هزینه تعویض ال سی دی آیفون های اپل چقدر است؟

شاید بتوان گفت یکی از بزرگترین مشکلات گوشی های هوشمند عدم مقاومت  ال سی دی های آنها در  مقابل ضربات ناگهانی به گوشی باشد، احتمالا برای شما هم پیش آمده که ال سی دی گوشی با ضربه ناگهانی یا زمین خوردن یا اتفاقاتی ازین دست شکسته باشد.

پیدا کردن منابع و تعمیرگاه معتبر از مهمترین مسائلی است که برای تعمیر و تعویض ال سی دی گوشی موبایل خود با آن روبرو هستیم و مطمئنا همه به دنبال نصب ال سی دی ای بر روی گوشی خود هستیم که اصل باشد و همچنین مناسب ترین هزینه برای تعویض ال سی دی آیفون خود را انتظار داریم به همین جهت مرکز سخت افزار ایران بهترین گزینه برای  انتخاب شماست.

متاسفانه قیمت گذاری تعمیر ال سی دی های گوشی اپل  توسط تعمیرکار ممکن است سلیقه ای باشد. به طور مثال اگر برای انجام این امر، به چند مرکز تعمیرکاری مراجعه کنید احتمالا با قیمت های متفاوتی مواجه خواهید شد. بنابراین حتما این سوال برایتان پیش خواهد آمد که هزینه تعویض ال سی دی آیفون های اپل دقیقا چقدر است؟

هزینه تعویض ال سی دی آیفون چگونه تعیین می‌شود؟

مطابق با  مدل دستگاه آیفون شما ال سی دی اورجینال و اصل جهت تعویض توسط کارشناسان مرکز سخت افزار ایران  برای گوشی همراهتان در نظر گرفته می شود و هزینه تقریبی تعویض ال سی دی آیفون بعد از ثبت سفارش از جانب شما توسط کارشناسان مرکز سخت افزار ایران به شما اعلام خواهد شد. در صورت رضایت از هزینه می توانید برای تعمیر صفحه نمایش دستگاهتان به مرکز سخت افزار مراجعه کنید.

برای کسب اطلاعات دقیق تر می‌توانید با مراجعه به پشتیبانی مرکز سخت افزار ایران و از طریق راه های ارتباطی  یا تماس با شماره های موجود در بخش تماس با ما سوال یا مشکل خود را مطرح سازید.

با توجه به قطعات فیک موجود در بازار ممکن است در سایر مراکز تعمیرکاری هزینه کمتری برای  تعمیرات محاسبه شود، پیشنهاد می شود اگر عمر مفید دستگاه  آیفون برایتان اهمیت دارد با مراجعه به مرکز سخت افزار ایران که اساس کار را مبنی بر استفاده از قطعات اصل و ارجینال همرا با گارانتی قرار داده است از آسیب دیدگی دستگاهتان در برابر این خطرات اطمینان حاصل نمایید.

نمایندگی تعمیرات آیفون

واحد تعمیرات آیفون، خدمات تخصصی مربوط به تعمیرات صفحه نمایش آیفون را به کاربران این محصول ارائه می دهد.  این خدمات توسط کادر فنی و  ماهر و متخصص در این امور و با استفاده از پیشرفته ترین  ابزار و تجهیزات و جدیدترین تکنولوژی های عیب یابی انجام می گردد.  به این ترتیب کیفیت اولیه به گوشی شما بر می گردد و  درصد برگشت عیوب را به کمترین میزان می رسد. جلب رضایت مندی مشتری از اهداف اساسی خدمت رسانی در نمایندگی اپل می باشد تا در صورت نیاز به تعمیر مجدد گوشی، مشتریان باز هم این مرکز را برای مراجعه انتخاب کنند. در صورتی که ال سی دی گوشی آیفون شما دچار مشکل مشکل شده است می توانید با مراجعه به مرکز سخت افزار ایران از تخصصی ترین خدمات و پیشرفته ترین ابزار و قطعات  که همراه با گارانتی و اصل می باشند بهره مند شوید.

امتیاز شما به این نوشته