شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

آموزش تمیز کردن فیلتر لباسشویی سامسونگ

آموزش تمیز کردن فیلتر لباسشویی سامسونگ یکی از مباحث ضروری و مهمی است که توسط تکنسین های واحد تعمیر لباسشویی سامسونگ   تدوین شده است. این آموزش یکی از آموزش های کاربردی و مفیدی است که هر کاربر لباسشویی باید با آن آشنا باشد.

فیلتر ها بخش مهمی از این دستگاه پر کاربرد هستند که باید در فواصل زمانی مشخص و معین بررسی و تمیز شوند. در غیر این صورت به دستگاه فشار زیادی وارد می شود و در مواقعی حتی نمی تواند روشن شود و کار کند. امروز درباره دو فیلتر ماشین لباسشویی که یکی در پشت و در قسمت ورودی آب های سرد و گرم قرار دارد و دیگری در جلو و پایین ماشین، صحبت خواهیم کرد. همراه ما باشید.

آموزش تمیز کردن فیلتر لباسشویی سامسونگ

بخش های مهم در تمیز کردن فیلتر لباسشویی سامسونگ

تعمیرکاران واحد تعمیر لباسشویی همواره و همیشه به این نکته کلیدی اشاره می کنند که تمیز کردن فیلتر لباسشویی سامسونگ کمک می کند تا دستگاه شما نفس بکشد و در نتیجه طول عمر بیشتری داشته باشد. باید بدانید که فیلتر های ورودی آب ماشین لباسشویی به مرور زمان مسدود می‌شوند؛ مخصوصاً اگر در جایی زندگی می‌کنید که آبِ سختی دارد.

پس حتما چک کردن و بررسی فیلتر ها را در برنامه کاری خود قرار دهید و آنها را تمیز کنید. در فیلتر جلو دستگاه هم کرک، پشم، ذرات خارجی و اشیای به جا مانده در لباس ها مثل سوزن، سنجاق، دکمه و سکه و … پیدا می شود. پس به اندازه کافی واضح است که آموزش تمیز کردن فیلتر لباسشویی سامسونگ چه قدر مهم و چه قدر کاربردی است. تمیز کردن و چک کردن هر دو فیلتر در بی نیازی دستگاه به خدمات تعمیر لباسشویی سامسونگ بسیار موثر خواهد بود.

تمیز کردن فیلتر جلویی لباسشویی samsung

فیلتر جلویی لباسشویی در پایین دستگاه قرار گرفته است. در داخل این فیلتر یک پمپ آب قرار دارد. اگر این فیلتر وجود نداشته باشد،  اشیای خارجی به داخل پمپ آب وارد شده و منجر به توقف حرکت پروانه پمپ و در نهایت سوختن الکتروموتور می شود. این فیلتر محل جمع آوری کرک، پشم، ذرات خارجی و اشیای به جا مانده در لباس ها مثل سوزن، سنجاق، دکمه و سکه و …  است.

در ادامه آموزش تمیز کردن فیلتر لباسشویی سامسونگ که به کمک تعمیرکاران واحد تعمیر لباسشویی سامسونگ تدوین شده است، برای تمیز کردن فیلتر جلویی دستگاه ابتدا درب روی فیلتر را باز کنید و سپس فیلتر را به سمت چپ بچرخانید و سپس آن را به طرف بیرون بکشید تا از جای خود خارج شود. نحوه انجام این کار در فیلم آموزشی مقابل به طور کامل نمایش داده شده است. فیلتر را کاملا بشویید و سپس آن را در جای خود قرار دهید؛ فراموش نکنید که فیلترها در انواع مختلفی طراحی شده اند و در دفترچه راهنمای هر مدل از ماشین لباسشویی سامسونگ، نحوه خارج کردن آن توضیح داده شده است.

تمیز کردن فیلتر پشتی ماشین لباسشویی

در صورتی که آب به داخل ماشین لباسشویی وارد نمی شود یا پیغام خطایی با این مضمون نشان داده شده است ؛ باید فیلتر های پشتی را بررسی کنید. آموزش تمیز کردن فیلتر لباسشویی سامسونگ کمک می کند تا این کار نسبتا ساده، اما بسیار مهم را انجام دهید و دستگاه خود را احیا کنید. به این ترتیب دستگاه مدت طولانی‌تری با ملایمت و به خوبی کار می کند و به خدمات واحد تعمیر لباسشویی سامسونگ نیاز نخواهد داشت.

  1. ماشین لباسشویی سامسونگ را از برق بکشید و خاموش کنید
  2. هر دو شیر آب را کاملاً ببندید.
  3. پیچ لوله‌های آب سرد و گرم را از پشت ماشین لباسشویی باز کنید.
  4. فیلترها را از ورودی آب جدا کنید. آنها را در سرکه سفید یا پاک‌کننده سطوح آهکی خیس کنید. مراقب باشید به ورودی‌های آب آسیب نرسانید.
  5. قبل از نصب مجدد، به خوبی آنها را آبکشی کنید.
  6. فیلترها را سر جای خود بگذارید و خطوط آب را دوباره متصل کنید.

فیلم آموزش تمیز کردن فیلتر لباسشویی

نمایندگی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ درگاهی امن و ایمن است که در حوزه فروش، پس از فروش و تعمیرات سامسونگ ، خدمات و تسهیلاتی بسیار متنوع و کاربردی ارائه می دهد. این نمایندگی به کمک مرکز سخت افزار ایران تاسیس شده است. همواره و همیشه در تعامل با همه کاربران خود است. نیازسنجی دقیقی از کاربران خود انجام داده است و بر اساس این نیاز ها بهترین و با کیفیت ترین خدمات را برای آنها تدارک دیده است. تمامی سرویس ها و خدمات این نمایندگی همراه با ارائه ضمانت نامه های قانونی و معتبر است. می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

1/5(1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *