شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

فن آوری فیس آی دی

کمپانی اپل قصد دارد از فن آوری FACE ID در گوشی ها و آیپدهای خود استفاده کند. طبق ادعای این کمپانی صاحب نام سیستم تشخیص چهره یا همان FACE ID به مراتب امنیت بیشتری به نسبت دیگر گزینه ها ارائه خواهد داد. اما این فن آوری چه قابلیت هایی به همراه خواهد داشت؟

فیس آی از یک سیستم دوربین جدید و تعدادی فن آوری در قطعه سخت افزاری کوچکی مربوط به این قابلیت می باشد که در قسمت جلوی آیفون  ایکس کار گذاشته شده است.

فن آوری فیس آی دی

فیس آیدی در آیفون ایکس

 سیستم دوربین TrueDepth در آیفون ایکس شامل یک لیزر مادون قرمز کوچک به نام VCSEL است که به کمک آن پرتوهایی را به صورت کاربر فرستاده و توسط سنسوری دیگر، نقاط را در صورت شناسایی کرده و فن آوری فیس آی دی را به حالت اکتیو در می آورد. لازم به ذکر است، تمامی  فرایند تشخیص چهره بقدری سریع است که کاربر به هیچ عنوان متوجه آن نخواهد شد.

به هر روی ، کمپانی اپل می خواهد سه آیفون و دو آیپد دیگر خود را به فن آوری فیس آی دی مجهز کرده و بر این اساس، امنیت دستگاه ها را برای دارندگان خود به سطح جدیدی برساند.

بیشتر بخوانید: آموزش رفع مشکل فیس آیدی

فن آوری FACE ID در محصولات جدید اپل

براساس گزارشات مکرر از منابع مختلف، کمپانی اپل در عرضه محصولات 2018 خود تصمیم به ارائه یک آیفون میان رده با نمایشگر ال سی دی و دو گوشی آیفون مجهز به نمایشگر پیشرفته اولد داشته است. تمامی این محصولات دارای حاشیه باریکی خواهند بود. به نظر می رسد در طراحی و ساخت این آیفون ها به جای تاچ آی دی (Touch ID) در قسمت هوم از فن آوری فیس آی دی استفاده شود.

آیفون های جدید

آیفونی که مجهز به نمایشگر ال سی دی می باشد، دارای یک صفحه نمایش 6.1 اینچی است که به احتمال خیلی زیاد جایگزین آیفون هشت (iPhone 8) شده و قیمتی در حدود 700 دلار خواهد داشت.

همچنین، کمپانی اپل تصمیم به جایگزینی یک مدل جدید به جای آیفون ایکس (iPhone X) داشته که این آیفون جدید ممکن است از یک پردازنده سریع A12 و یک نمایشگر 5.8  بهره مند شده باشد. ناگفته نماند، بعضی تحلیلگران انتظار دارند که قیمت این مدل به 899 دلار برسد.

اما مدل سوم که قیمت آن چیزی در حدود 999 دلار تخمین زده شده است، به آیفون ایکس (iPhone X Plus) شناخته خواهد شد. این آیفون نیز احتمالا دارای نمایشگر 6.5 اینچی اولد بوده و از نظر سایز فیزیکی شبیه به آیفون هشت پلاس(iPhone 8 Plus) می باشد. به هر حال آنچه که مهم است، هر سه مدل به فن آوری فیس آی دی مجهز خواهند شد.

خدمات تعمیر آیفون در کمترین زمان و بالاترین کیفیت

شماره تماس: 54114-021 و 62948-021

آیپدهای جدید

طبق گزارش Digitimes کمپانی اپل می خواهد از دو مدل آیپد جدید که احتمالا آن ها نیز به فن آوری فیس آی دی مجهز هستند، رونمایی کند. این آیپد ها پروها (iPad Pro) در دو اندازه 12.9 و همچنین 11 اینچی خواهند بود. شرکت اپل در طراحی و تولید این آیپد ها ممکن است از آیفون ایکس الگو گرفته و حاشیه بسیار کمتری را برای آنها  در نظر بگیرد.

از سویی دیگر، جایگزینی ژست ناوبری به جای دکمه هوم نیز در این محصول امکان پذیر خواهد بود. نکته آخر این که ، آیپدها نیز با فن آوری فیس آی دی تولید شده  و از این رو طرفداران اپل می توانند از این قابلیت جدید بهره مند شوند.

این مقاله را از دست ندهید: دلیل کند شدن آیفون چیست؟

واحد های تعمیرات اپل

آیفون، آیپد، آیپاد، آی مک، مک بود، اپل واچ و اپل تی وی از محبوب ترین  محصولات و تولیدات کمپانی اپل هستند. هر یک از این تولیدات در کنار نام بزرگ اپل، از ساختاری پیچیده و منحصر به فرد تشکیل شده اند که ارائه خدمات تعمیراتی را کمی سخت و حساس می کند. با همه این توصیفات برای انجام هیچ یک از تعمیرات اپل جای هیچ گونه نگرانی نیست.

می توانید به کمک اپل تعمیرکاران ما در حوزه نرم افزار و سخت افزار، بهترین خدمات را در زمینه عیب یابی، ترمیم و تعمیر دریافت کنید. تمامی ابزارآلات و تجهیزات این واحد اختصاصی با ساختار درونی محصولات اپل سازگاری دارند و تضمین کننده بازگشت سلامت دستگاه شما خواهند بود. همه سرویس ها همراه با ارائه کارت گارانتی رسمی و کتبی ست و از همه جوانب رفاه مشتری را در نظر گرفته شده است.

این آموزش را از قلم نیندازید: آموزش وارد کردن اپل آیدی در آیفون

نمایندگی اپل

برای خرید هر کدام از تولیدات شرکت اپل می توانید به نمایندگی رسمی اپل مراجعه کنید. این نمایندگی تمام محصولات را با گارانتی به شما ارائه می کند، بنابراین شما می توانید با خیال راحت به خرید از این نمایندگی اقدام کنید و حضور مشاوران برتر در این نمایندگی امتیازی دیگر برای شما خریداران می باشد، تمامی محصولات در نمایندگی اپل به صورت اورجینال و همراه با ضمانت نامه ی معتبر به فروش می رسند.  تضمین کیفیت و مشتری مداری از ویژگی های این نمایندگی می باشد.

اخبار، اطلاعات، مقالات و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی اپل و محصولات آن را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

امتیاز شما به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *