شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

آموزش وارد کردن اپل آیدی در آیفون

کاربران دستگاه های اپل به خوبی می‌دانند که برای استفاده از سرویس های مختلفی که این کمپانی برای آن ها فراهم کرده است شامل: آیتونز و آیکلود باید یک اپل آیدی داشته باشند. اما برخی از کاربران آیفون به ویژه کاربران مبتدی با نحوه وارد کردن اپل آیدی در آیفون پس از خریداری آن ناآشنا هستند از این‌رو قصد داریم در ادامه این مطلب وارد کردن اپل آیدی در آیفون را آموزش دهیم.

وارد کردن اپل آیدی در آیفون

اپل آیدی چیست؟

قبل از آموزش وارد کردن اپل آیدی در آیفون لازم است که بیشتر با آن آشنا شوید. درواقع اپل آیدی حکم یک نام کاربری برای استفاده از هر سرویسی که کمپانی اپل در اختیار کاربران دستگاه‌های اپل قرار داده است را دارد. این سرویس‌ها شامل: اپ استور، آیکلود، آیتونز ، فیس تایم و … هستند که برای استفاده از آن‌ها باید یک اپل آیدی داشته باشید. درواقع با داشتن اپل آیدی می‌توانید از اپ استور، هر برنامه‌ای که به آن نیاز دارید را دانلود کنید یا از سایر سرویس‌ها و اپلیکیشن‌ها استفاده کنید. از این‌رو بدون داشتن اپل آیدی نمی‌توانید از هیچ یک از سرویس‌های اپل بر روی دستگاه خود استفاده کنید.

به چند اپل آیدی بر روی دستگاه خود نیاز دارید؟

با وجود اینکه امکان داشتن چندین اپل آیدی وجود دارد به گونه‌ای که شما می‌توانید برای استفاده از سرویس آیتونز از یک اپل آیدی استفاده کنید و برای استفاده از سرویس آیکلود از یک اپل آیدی دیگر، اما پیشنهاد می‌شود که برای استفاده از تمامی سرویس‌های اپل از یک اپل آیدی استفاده کنید. چراکه استفاده از چندین اپل آیدی کمی گیج‌کننده است و می‌تواند مشکلاتی برای استفاده از برنامه‌های خریداری شده ایجاد کند.

برای تعمیر آیفون خود در کوتاه ترین زمان، با شماره های 54114-021 و 62948-021 در تماس باشید.

وارد کردن اپل آیدی در آیفون برای iOS 10.3 و بالاتر از آن

  • ابتدا باید یک اپل آیدی خریداری کنید. می‌توانید به وب سایت‌های معتبر در این زمینه مراجعه کنید و به صورت اینترنتی اپل آیدی را خریداری کنید تا به ایمیل شخصی شما ارسال گردد.
  • سپس ورژن سیستم‌عامل آیفون خود را بررسی کنید. جهت اطلاع از ورژن سیستم‌عامل آیفون خود کافیست از بخش تنظیمات به بخش General و سپس به بخش About بروید و ورژن سیستم‌عامل دستگاه خود را مشاهده کنید. درصورتی که ورژن آن iOS 10.3 یا بالاتر از آن بود ادامه این آموزش را دنبال کنید.
  • اکنون وارد تنظیمات آیفون خود شوید و Sign in to your iphone را انتخاب کنید.
چگونه اپل آیدی را در آیفون وارد کنیم
  • اپل آیدی و رمز عبور آن را وارد کنید و سپس گزینه آبی رنگ Sign in که در بالای صفحه سمت راست فعال شده است را انتخاب کنید.
  • در این مرحله صفحه‌ای با عنوان Apple ID Security نمایش داده می‌شود که دارای گزینه‌‌های Continue و Other Options است. درصورتی که گزینه Continue را انتخاب کنید از شما شماره موبایلی خارج از ایران خواسته می‌شود تا مراحل احراز هویت را فعال کند. از این‌رو به شما پیشنهاد می‌کنیم که این گزینه را انتخاب نکنید و گزینه Other Options را انتخاب کنید. 
وارد کردن apple id در iphone
  • سپس از گزینه‌هایی که به شما نمایش داده می‌شود Don’t Upgrade را انتخاب کنید.
آموزش وارد کردن اپل آیدی در iphone
  • در مرحله بعد صفحه Terms & Conditions به شما نمایش داده می‌شود که باید گزینه Agree را در این صفحه انتخاب کنید.

این آموزش را از دست ندهید: نحوه نصب آیتونز

وارد کردن اپل آیدی در آیفون برای iOS 10.2 یا قدیمی تر

تفاوت وارد کردن اپل آیدی در آیفونی که ورژن سیستم‌‌عامل آن iOS 10.3 یا بالاتر است با وارد کردن اپل آیدی در آیفونی که ورژن سیستم‌عامل آن iOS 10.2 یا پایین‌تر است، فعال کردن تمامی سرویس‌های اپل تنها با یک بار وارد کردن اپل آیدی است. درصورتی در آیفونی با iOS 10.2 یا پایین‌تر از آن باید برای فعال کردن هر یک از سرویس‌های اپل به صورت جداگانه اپل آیدی را وارد کنید. برای مثال: یکبار باید اپل آیدی خود را در آیتونز وارد کنید و یک بار هم به صورت جداگانه در آیکلود وارد کنید. برای فعال کردن جداگانه هر یک از سرویس‌های اپل بر روی آیفون تنها کافیست که به صورت جداگانه وارد هر یک از سرویس‌‌های اپل شوید و در بخش تنظیمات آن‌ها گزینه Sign in را انتخاب کرده و سپس اپل آیدی و رمز عبور آن را وارد کنید.

وارد کردن اپل آیدی‌های متفاوت برای آیکلود و آیتونز

همانطور که اشاره کردیم برای استفاده از سرویس‌های اپل بر روی آیفون بهتر است بجای خریداری و استفاده از چندین اپل آیدی، تنها یک اپل آیدی خریداری کنید و از آن برای فعال کردن تمامی سرویس‌های اپل استفاده کنید. چراکه فعال کردن هر یک از سرویس‌های اپل با یک اپل آیدی منحصربه‌فردی خیلی گیج‌کننده است. اما اگر باز هم قصد دارید که از چندین اپل آیدی استفاده کنید باید پس از وارد شدن به هر یک از سرویس‌های اپل و مراجعه به بخش تنظیمات و انتخاب گزینه Sign in، اپل آیدی موردنظر و رمز عبور آن را وارد کنید.

نمایندگی اپل

نمایندگی اپل از نیروهای مجرب و متخصصی برخوردار است که خدمات فروش انواع دستگاه‌های اپل و تعمیرات تخصصی آن‌ها را به کاربران این دستگاه‌ها ارائه می‌دهند. از این‌رو می‌توانید جهت خرید یا تعمیر هر یک از دستگاه‌های اپل به شعبه‌های مختلف نمایندگی رسمی اپل مراجعه کنید.

امتیاز شما به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *