شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

آموزش ساخت اپل آیدی در آیفون

کاربرای گوشی های اپل به خوبی میدونن که استفاده از بسیاری از قابلیت های این محصول بدون ساخت اپل آیدی، عملا امکان پذیر نیست. این شرکت گوشی های هوشمندش رو طوری طراحی کرده که از سیستم عامل گرفته تا خیلی از موارد دیگه شون، کاملا منحصر به فرده و با محصولات دیگه متفاوت هست. نکته ای که هست اینه که امکان دانلود و نصب برنامه های متناسب با سیستم عامل ios ، فقط از طریق اکانت اختصاصی اپل امکان پذیره. به همین خاطر هم کاربرای انواع مدل های آیفون و آیپد، برای کار با این دستگاه نیاز به یه حساب شخصی در اپ استور دارن تا بتونن به نرم افزارها و اپلیکیشن های مورد نظرشون دسترسی داشته باشن. 

اپل آیدی، همون اکانت اختصاصی هست که این امکان رو برای کاربرا فراهم میکنه. بر خلاف گوشی های اندرویدی، ساخت و استفاده از حساب کاربری آی او اس اصلا کار راحتی نیست و پیچیدگی هایی داره که بعضا کاربرا رو دچار مشکل میکنه. حتی خیلی از کاربرا برای انجام این کار از مراکز خدماتی کمک میگیرن و بعضا هزینه ی زیادی هم بابتش میپردازن. با مطالعه ی ادامه ی مطلب، با نکات و مراحل ساخت اپل آیدی آشنا میشینغ در صورت نیاز هم میتونین راهنمایی های لازم رو از تکنسین های تعمیر موبایل اپل در نمایندگی اپل دریافت کنین.

آموزش ساخت اپل آیدی در آیفون

پیش نیاز ساخت apple id

برای ساخت اپل آیدی ، یک پیش نیاز خیلی مهم وجود داره و اونم استفاده از آیتونز هست. در واقع ساختن اپل آیدی بدون استفاده از این برنامه، امکان پذیر نیست. فقط باید بدونین که برای استفاده از آیتونز، نیاز به یه نرم ‌افزار تغییر آی ‌پی (IP) هست تا اپل متوجه نشه که شما از ایران به iTunes متصل شدین.(آیتونز و بیشتر قابلیت های اپل در دسترس کاربران ایرانی نیستن) لازمه که روی موبایل اپل خودتون، یه VPN داشته باشین و در هنگام کار با آیتونز، اونو فعال کنین تا آی پی شما تغییر کنه. تغییر ip به ایالات متحده آمریکا مطمئن ترین راه برای کار با این برنامه و ساخت اپل آیدی هست.

مراحل ساخت اپل آیدی

برای ساختن اپل آیدی باید به ترتیب زیر پیش برین:

  • بعد از نصب و اجرای آیتونز، دکمه ی‌ Account رو انتخاب کنین و در ادامه، روی Sign in کلیک کنین.
  • در دومین مرحله ساخت اپل آیدی ، پنجره ای روی گوشی تون باز میشه که باید گزینه ی‌ Create New Apple ID رو در اون کلیک کنین تا وارد پروسه‌ ی ساخت آپل آیدی بشین.
  • حالا لازمه که ایمیل مورد نظر برای ساخت اکانت اپل آیدی رو وارد کنین. در این مرحله از هر نوع آدرس ایمیلی میتونین استفاده کنین و محدودیتی برای این منظور وجود نداره. آدرس ایمیل شما همون شناسه‌ ی اپل‌ آیدی خواهد بود؛ بنابراین باید حتما بهش دسترسی داشته باشین. خب حالا رمز عبور یا پسورد رو وارد کنین؛ توجه داشته باشین که رمز عبور باید از ترکیب حداقل ۸ حرف بزرگ، کوچک و عدد تشکیل شده باشه. بعد از این که ایمیل و رمز عبور یا پسورد رو وارد کردین، گزینه‌ ی Terms & Conditions رو تیک بزنین و در نهایت، روی گزینه‌ ی Continue برای ادامه فرایند کلیک کنین.
  • در چهارمین مرحله ساخت اپل آیدی ، شما باید مشخصات مورد نظر سیستم رو وارد کنین. در این مرحله، شما باید نام و نام خانوادگی و تاریخ تولد میلادی رو وارد کنین و به سه سؤال امنیتی پاسخ بدین. در نظر داشته باشین این مرحله از اهمیت زیادی برخوردار هست؛ چون در صورت هک شدن اکانت شما یا فراموش کردن پسوردش، اپل به واسطه ‌ی پاسخ صحیح به هر کدوم از این سؤال ‌ها اکانت رو مجددا در اختیار شما قرار میده.
  • در مرحله پنجم ساخت اپل آیدی ، نیاز به وارد کردن اطلاعاتی از قبیل اطلاعات پرداخت و آدرس هست که با توجه به تحریم بودن ایران، کاربران ایرانی باید در این بخش گزینهNone رو انتخاب کنن. از اونجا که آی پی شما به ایالات متحده تغییر پیدا کرده، باید یه آدرس از این کشور رو در این مرحله وارد کنین. برای این کار، به سایت fakeaddressgenerator مراجعه کنین تا اطلاعاتی تصادفی برای وارد کردن در اختیار شما قرار بگیره. بعد از ایجاد یک آدرس، سطر های مربوطه رو در آیتونز وارد کنین. فقط شماره ‌ی خیابان رو در سطر سوم آیتونز بنویسین.
  • به عنوان آخرین مرحله ی ساخت اپل آیدی ، یه کد 5 رقمی توسط اپل به ایمیل شما ارسال میشه. این کد رو در صفحه‌ ی جدید آیتونز وارد کنین و در ادامه روی Verify کلیک کنین. به این ترتیب اپل آیدی شما ساخته میشه و با ورود به آیتونز، میتونین به منابع برنامه و قابلیت آیفون خودتون دسترسی پیدا کنین.

نمایندگی اپل

نمایندگی اپل ، خدمات و سرویس های تخصصی رو در زمینه ی فروش و تعمیر محصولات این کمپانی به کاربرای محترم ارائه میده. همکارای ما، مشاوره های تخصصی فروش و تعمیرات رو به شما کاربرای محترم ارائه میدن و کمکتون میکنن خرید آگاهانه تر و به صرفه تری داشته باشین. تکنسین های مجرب بخش تعمیرات نمایندگی مجاز apple مرکز سخت افزار ایران، تمام تلاششون رو میکنن که خدمات تعمیرات اپل رو در بالاترین سطح کیفی به کاربرا ارائه بدن. به این ترتیب، شما عزیزان میتونین اطمینان داشته باشین که سرویس های مرتبط با هریک از انواع آیفون، آیپد، آی مک، مک بوک، آیپاد، اپل واچ و … مورد نظرتون رو ، در نمایندگی اپل، به تخصصی ترین شکل ممکن دریافت خواهید کرد.

امتیاز شما به این نوشته