شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

هنگ کردن موبایل اپل

منظور از هنگ در حقیقت حالتی است که آیفون هیچ دستوری را اجرا نمی کند یا ناگهان عملیاتی را شروع می کند که کابر از آن به طور کلی بی خبر است. در حالت هنگ ممکن است با یک صفحه غیر فعال یا هشدار ریستارت کردن دستگاه مواجه شوید. شاید این واژه برای آیفون با این همه ابهت و محبوبیت کمکی سنگین و ثقیل باشد، اما واقعیت این است که این اتفاق برای هر دستگاهی از جمله آیفون ممکن است اتفاق بیفتد.

بسیاری از کارشناسان دلیل هنگ کردن موبایل اپل   را در یک دسته بندی بر اساس سیستم عامل ios 5  ، ios6 ،ios7 ، ios8 ،  ios9 یا ios10 تقسیم  می کنند، اما تلاش می کنیم در ادامه موثر ترین راه ها را برای رفع هنگ کردن موبایل اپل ارائه می دهیم. این راه کار های کلی است و منحصر یه ورژنی خاصی از سیستم عمل آیفون نیست.

هنگ کردن موبایل اپل

رفع مشکل هنگ کردن موبایل اپل با حسگر اثر انگشت

اگر مدل آیفون شما S5 به بالا است، حتما سنسور اثر انگشت دارد. به کمک این سنسور می توانید بدون وارد کردن رمز عبور قفل آیفون را باز کنید. هنگ کردن موبایل اپل گاهی در این قسمت اتفاق می افتد و کاربر موفق به باز کردن قفل نمی شود. این مشکل با یک بار باز و بسته کردن آیفون به کمک رمز عبور حل  خواهد شد.

توجه کنید گاهی ممکن است از دست چرب و کثیف برای باز کردن قفل استفاده کنید که با تمیز کردن انگشت مشکل حل خواهد شد. با ادامه روند هنگ کردن برای تعمیر هنگ کردن موبایل اپل در تنظیمات آیفون وارد بخش   Touch ID & Passcode  شوید و اثر انگشت قبلی خود را حذف و با انتخاب Add a Fingerprint یک اثر انگشت جدید اضافه کنید. دقت کنید که حتما در هنگام تعیین اثر انگشت جدید تمام زوایای انگشت خود را روی دکمه home آیفون بکشید تا به طور کامل اثر انگشت شما شناسایی شود.

حل مشکل هنگ کردن گوشی اپل با ریست سخت افزاری

این اختلال یکی از شدید ترین اختلالات در زمینه هنگ کردن موبایل اپل است. اگر به هر دلیل با روش های بالا موفق به تعمیر هنگ کردن موبایل اپل نشُدید، ریست کردن سخت افزاری آیفون راه حل نهایی است.

قبل از هر چیزی یک بک آپ بگیرید و برای حل  هنگ کردن سخت افزاری آیفون، ریست فکتوری آیفون را اجرا کنید. با استفاده از تنظیمات آیفون و آیتیونز می توانید ریست فکتوری را انجام دهید.

راهکارهای نرم افزاری رفع مشکل هنگ کردن گوشی آیفون 

هر چه قدر هم که این احتمال برای گوشی اپل نادر باشد، اما وقوع آن برای یک بار بسیار طبیعی است. عموما وقتی چندین نرم افزار باز است یا از یک نرم افزار یا بازی سنگین استفاده می کنید، هنگ کردن نرم افزاری آیفون ممکن است اتفاق بیفتد. گاهی نیز به دلیل مشکلات نرم افزاری ساده ممکن است همه دکمه های آیفون از کار بیفتد.

احتمالا در این حالت با یک ریست کردن ساده مشکل هنگ کردن آیفون برطرف خواهد شد. برای این کار گوشی را خاموش و روشن کنید. برای روشن کردن دوباره دستگاه، دکمه پاور هوم را 15 ثانیه نگه دارید. احتمالا با این روش موفق به تعمیر هنگ کردن موبایل اپل خواهید شد؛ در غیر این صورت مرحله بعدی را اجرا کنید.

تعمیرات آیفون

تعمیر آیفون در دو زمینه نرم افزار و سخت افزار در تعمیرگاه تخصصی آیفون انجام می شود. برای اجرای بهترین و به روز ترین خدمات و سرویس های تعمیراتی از ابزار های مدرن و پیشرفته استفاده می کنیم.

کارشناسان این مرکز در زمینه تعمیر گوشی اپل تخصص و دانش ویژه دارند و به دلیل واکاوی و آنالیز مدل های مختلفی از این دستگاه به راحتی می توانند خدمات تعمیر و ترمیم و عیب یابی را با امنیت بالا انجام دهند. با مراجعه به این مرکز هیچ یک از نیاز های کاربران آیفون بدون پاسخ نخواهند ماند. با ما تماس بگیرید.

واحد های تعمیرات اپل

ساختار محصولات اپل بسیار منحصر و خاص است. به همین دلیل است که برای عیب یابی و ترمیم و تعمیر هر یک از این محصولات نمی توانیم به تعمیرکاران سایر برند ها تکیه کنیم، لذا از اپل تعمیرکاران حرفه ای کمک خواسته ایم تا در مسیر اجرای تعمیرات این دستگاه ما را در زمینه نرم افزار و سخت افزار حمایت و پشتیبانی کنند.

برای اجرای تعمیرات هر یک از محصولات اپل یک واحد اختصاصی در نظر گرفته ایم تا کیفیت خدمات تضمین شده باشد و کاربر نگرانی بابت اجرای تعمیرات اپل نداشته باشد.

نمایندگی اپل

در نمایندگی رسمی اپل می توانید همه سرویس های محدود و انحصاری کمپانی اپل را به صورت اصل و اورجینال دریافت کنید. در این نمایندگی صفر تا صد محصولات اپل حمایت و پشتیبانی می شود. می توانید اطمینان کامل داشته باشید که هر آنچه را که از این درگاه تهیه می کنید، محصولی اصل و فابریک از جانب کمپانی اپل است.

این نمایندگی هرگز تلاشی برای فریب کاربر اپل ندارد، بلکه تمام تلاش خود را می کند با ارائه خدمات ویژه و اختصاص دادن امتیازات گوناگون، صداقت خود را اثبات کند. شواهد موجود نیز به خوبی نشان می دهد که نمایندگی رسمی اپل در این مسیر به اندازه کافی موفق ظاهر شده است. دریافت خدمات مشاوره ای رایگان و تخصصی نمونه از انبوه خدماتی است که در این نمایندگی اپل در اختیار کاربران قرار می گیرد. برای دریافت جزئیات بیشتر با ما تماس بگیرید.

5/5(1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *