شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

آشنایی با ایراد های اصلی آل این وان اپل

آل این وان اپل که با عنوان آی مک شناخته میشه، یکی از با کیفیت ترین کامپیوتر های چند کاره س که مثل سایر محصولات این کمپانی، از کیفیت بالایی برخورداره. با وجود همه ی مزایا و قابلیت های ویژه ای که این دستگاه داره، مشکلاتی هم داره که باعث شده کاربرا بعضا باهاش مشکل داشته باشن. اطلاع از این مشکلات به شما کمک میکنه که درک بهتری از اونا داشته باشین و راحت تر بتونین برطرفشون کنین. توی این مطلب، می خوایم در مورد معایب رایج آی مک و روش های برطرف کردن اونها، نکات کاربردی رو به شما دوستان عزیزمون ارائه بدیم. نکته ای که باید متذکر بشیم اینه که متخصصین تعمیرات آل این وان در نمایندگی اپل مرکز سخت افزار ایران، با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و دستگاه های روز دنیا و با تکیه بر دانش و تجربه بالایی که دارن، مشکلات این محصول رو در اسرع وقت برطرف می کنن. جهت آشنایی با معایب رایج آی مک ، توجه شما رو به ادامه این مطلب جلب میکنیم.

معایب رایج آی مک

مهم ترین معایب رایج آی مک

به طور کلی مشکلات آی مک بیشتر مربوط به سیستم عامل این محصول یعنی مکینتاش هست. وقتی شما این مشکلات و راه حل های اونها رو بشناسین، به راحتی میتونین مساله رو برطرف کنین و از کار کردن با آی مک خودتون لذت ببرین. اگه برای رفع هر کدوم از معایب رایج آی مک دچار ابهام شدین، میتونین راهنمایی های لازم رو از متخصصین ما در نمایندگی تعمیرات اپل دریافت کنین. مهم ترین مشکلات و ایرادهای آل این وان اپل عبارتند از:

کار نکردن Split View

یکی از قابلیت های جالب توجه آی مک،  Split View هست. این آپشن به کاربر اجازه میده که دو اپلیکیشن رو در کنار هم باز و ازش استفاده کنه. گاهی این قابلیت کار نمیکنه و کاربرها رو دچار دردسر میکنه. برای رفع این مشکل، باید به صفحه ‎ی Mission Control preference  مراجعه کنین و تیک کادر کنار Displays have separate Spaces رو بزنین؛ با این کار از حساب کاربری خودتون خارج و دوباره وارد اون میشین.

اجرا نشدن اپلیکیشن‎ های دانلود شده از اینترنت

یکی دیگه از مهم ترین معایب رایج آی مک ، مربوط به زمانی هست که برنامه های دانلود شده اجرا نمیشن. دلیل این مشکل اینه که مک به برنامه هایی که در اپ استور وجود ندارن، اجازه ی اجرا نمیده. در این وضعیت، کاربر با پیامی با مضمون  royals-wont-run-yosemite”” در آی مک مواجه میشه. برای رفع این مشکل، میتونین به مسیر Security & Privacy > General  برید و روی عبارت Open Anyway در کنار اسم اپلیکیشنی که مسدود شده کلیک کنین. همچنین توصیه می کنیم برنامه ها و اپ های مورد نظرتون رو فقط از اپ استور دانلود کنین تا اصلا با چنین ایرادی مواجه نشین.

کلید کپس‎ لاک

یکی  دیگه از معایب رایج آی مک ، اینه که کلید caps lock در کیبورد گاهی مزاحمت ایجاد میکنه. این دکمه مکررا به صورت اشتباهی فشار داده میشه و مشکلاتی رو در تایپ ایجاد میکنه. خب واضحه که نمیشه این کلید رو از روی کیبورد برداشت؛ برای رفع مشکل در این شرایط، شما میتونین به مسیرKeyboard > Keyboard > Modifier Keys  برید و گزینه No Action  رو انتخاب کنید. به این ترتیب، قابلیت کلید کپس لاک خاموش میشه.

نمایندگی رسمی اپل

نمایندگی رسمی اپل، به دلیل خدمات گسترده و با کیفیت در طول سالها فعالیتش، تونسته به اولین انتخاب کاربران در بین سایر مراکز خدماتی تبدیل بشه. این مرکز، با بهره گیری از مجرب ترین کارکنان در دو حوزه ی فروش و تعمیرات، سطح تخصصی خدمات رو به شکل قابل توجهی افزایش داده و رضایت کاربرا و مراجعین رو جلب کرده. ایجاد واحدهای تخصصی تعمیرات برای هر محصول، ارائه ی مشاوره های تخصصی فروش و تعمیرات، ارائه گارانتی خدمات و …، اصلی ترین خدماتی هستن که در نمایندگی رسمی اپل به کاربرها ارائه میشه. تکنسین های مجرب بخش تعمیرات نمایندگی مجاز apple، تمام تلاششون رو میکنن که خدمات تعمیری رو در بالاترین سطح کیفی به کاربرا ارائه بدن.

[us_carousel items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ carousel_autoplay=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa”]
امتیاز شما به این نوشته