شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

آموزش آپدیت تلویزیون ال جی

آپدیت تلویزیون ال جی قابلیتی است که برای ارتقاء امکانات، هماهنگی های میان افزاری، تقسیم بندی جزئیات منطقه ای، اضافه کردن دستورات کد نویسی جدید، سازگاری با پلتفرم و… مورد استفاده قرار می گیرد. تی وی های امروزی تنها دیگر یک پنل نمایشگر نیستند بلکه سیستم کامپیوتری پیشرفته ای هستند که مجهز به سیستم عامل، پردازنده، حافظه رم و گاها حافظه های جانبی هستند.

آموزش آپدیت تلویزیون ال جی

آموزش دو روش آپدیت تلویزیون ال جی

آپدیت تلویزیون الجی با دسترسی به اینترنت

اگر تلویزیون LG به اینترنت متصل باشد، آپدیت تلویزیون ال جی راحت تر و به صورت مستقیم انجام می شود. برای این کار دکمه Home/Smart را بر روی کنترل خود بزنید. آیکون تنظیمات یا Settings را که در بالا صفحه و سمت راست به شکل یک چرخ دنده است، انتخاب نمایید. در تنظیمات گزینه All Settings را انتخاب کنید تا به بخش همه تنظیمات دسترسی داشته باشید. قسمت General را در سمت چپ منو برای آپدیت کردن تلویزیون انتخاب کنید.

تنظیمات را به سمت پایین اسکرول کنید تا به گزینه About This TV برسید و آن را انتخاب نمایید. با زدن تیک گزینه Allow Automatic Updates  اجازه آپدیت اتوماتیک را صادر می کنید. با انتخاب Chek For Updates جستجوی آپدیت آغاز می شود و آپدیت تلویزیون ال جی تکمیل می شود.

آپدیت تلویزیون الجی با دسترسی به اینترنت

بروزرسانی کردن تلویزیون بدون دسترسی به اینترنت

آپدیت کردن تلویزیون ال جی به حدود 8 دقیقه زمان نیاز دارد. اگر دستگاه به اینترنت متصل نیست، ابتدا باید شماره مدل تلویزیون خود که با برچسب پشت تلویزیون قابل مشاهده است، یادداشت کنید. البته با جستجو در منو دستگاه هم می توانید مدل را پیدا کنید. برای این کار اگر تلویزیون شما هوشمند است، روی کنترل آن دکمه Home را فشار دهید. سپس Setup را بزنید و Support را انتخاب نمایید. اگر تلویزیونتان هوشمند نیست، با زدن دکمه Menu روی کنترل و انتخاب گزینه Customer Support و رفتن به بخش Service/Product Info مدل و مشخصات دستگاه را در مقابل عبارت Type/Model ببینید و آن را یادداشت کنید.

پس به سایت ال جی و قسمت پشتیبانی و نرم افزار رفته و با تایپ مدل تلویزیون آن را سرچ کنید و وقتی مدل تی وی خود را یافتید، روی تب Drivers and Software کلیک کنید و آخرین نسخه آپدیت فریمور تلویزیون به صورت فایل فشرده را دانلود نمایید. بعد از اینکه دانلود تمام شد، یک فلش پاک و بی ویروس و فرمت شده را به کامپیوتر وصل کنید و یک پوشه به نام LG DTV بسازید. فایل فشرده فرمت شده را در فلش کپی کنید. فلش را به تلویزیون متصل کنید و مراحل نصب آپدیت تلویزیون ال جی را پیش بگیرید. در نهایت با یک ریستارت آپدیت را به اتمام برسانید. اگر در طول مراحل آپدیت تلویزیون نیاز به راهنمایی داشتید با تکنسین های تعمیر تلویزیون ال جی تماس بگیرید.

بروزرسانی کردن تلویزیون ال جی بدون دسترسی به اینترنت
بروز رسانی کردن تلویزیون بدون دسترسی به اینترنت

فیلم آموزش آپدیت تلویزیون ال جی

اهمیت بروزرسانی کردن تلویزیون ال جی

آپدیت تلویزیون ال جی با توجه به مدل و ورژن این دستگاه متفاوت است. با این حال این قابلیت در تلویزیون های هوشمند و غیر هوشمند که هر دو دارای یک سیستم عامل و سخت افزار هستند، امکان پذیر است. مدل های هوشمند سیستم عامل هایی مانند فایر فاکس، اندروید تی وی، تایزن، WEB OS و گاها سیستم عامل های انحصاری دارند. هر یک از سیستم عامل ها امکانات مختلفی را به سیستم تلویزیون اضافه می کنند.

آپدیت کردن تلویزیون ال جی منجر می شود این تی وی از فرمت های مختلفی پشتیبانی کند. گاها این امکان وجود دارد که کمپانی پس از مدتی فرمت های بیشتری را با اهداف مختلف در اختیار قرار دهد. به همین دلیل به روز رسانی نرم افزاری و آپدیت تلویزیون ال جی امکان استفاده از فرمت های جدید را فراهم می سازد.

نمایندگی مجاز ال جی

نمایندگی مجاز ال جی در بخش های اختصاصی خدمات حرفه ای خود را ارائه می دهد. این نمایندگی مجاز و رسمی یکی از قدرتمندترین و تخصصی ترین مراکز سرویس دهی در حوزه فروش، تعمیر، بهسازی، ترمیم، بازیابی و ارتقاء تمامی محصولات ال جی است. نمایندگی مجاز ال جی تحت نظارت مرکز سخت افزار ایران است. کاربران هر یک از محصولات این کمپانی خوش نام و خوش آوازه می توانند در نمایندگی مجاز ال جی، تخصصی ترین خدمات را دریافت کنند. امکانات و تسهیلات این نمایندگی هر سطحی از نیاز ها را تامین می کند.

این نمایندگی در بخش فروش با ارائه خدمات مشاوره ای و تخصصی به کاربر کمک می کند تا انتخابی صحیح و مناسب داشته باشد. به این ترتیب کاربر خواهد توانست یک خرید متمایز را تجربه کند و از خدمات پس از فروش متمایز تر نیز بهره مند شود. نمایندگی مجاز ال جی در ارائه خدمات پس از فروش هم همه کاربران در همه بخش ها را حمایت و پشتیبانی می کند. تمامی سرویس ها همراه با ارائه ضمانت نامه های رسمی و قانونی و با مهر و امضای شرکتی است. نمایندگی مجاز ال جی امکانات پیشرفته و تجهیزات مدرنی را در اختیار دارد که با به کارگیر آنها و به مدد کارشناسان زبده خود از عهده تعمیر و ترمیم هر یک از تولیدات این کمپانی به خوبی بر می آید. برای دریافت اطلاعت بیشتر تماس بگیرید.

4.3/5(3 امتیاز)