شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

آموزش تعمیر ترموستات فریزر سامسونگ

فریزرهای سامسونگ به دلیل کیفیت بالایی که دارن، مورد توجه کاربرا قرار گرفتن و خیلی ها ازشون استفاده میکنن. این محصول، قطعات بسیار زیادی داره که در عملکردش تاثیر گذار هستن و در صورت خرابی، شما رو دچار مشکل می کنن. ترموستات، یکی از بخش های مهم و کاربردی فریزر هست که اگه درست کار نکنه، چرخه سرمایشی یخچال رو مختل میکنه. با توجه به اهمیت این قطعه، فیلم آموزش تعمیر ترموستات فریزر سامسونگ رو در اختیارتون قرار دادیم تا با نکات و مراحل این فرایند آشنا بشین. دیدن این فیلم بهتون کمک میکنه که مشکل ترموستات رو به موقع تشخیص بدین و برای تعمیرش در زمان مناسب اقدام کنین. از طرفی، اگه دیدین که برای ترمیم قطعه ی مورد بحث نیاز به کمک و راهنمایی تخصصی تر دارین، میتونین روی مهارت و تجربه ی تکنسین های تعمیر یخچال فریزر نمایندگی مجاز سامسونگ در مرکز سخت افزار ایران حساب کنین.

مراحل آموزش تعمیر ترموستات فریزر سامسونگ

برای تعمیر و تعویض ترموستات فریزر samsung ، باید مراحل زیر رو به ترتیب و البته با دقت انجام بدین:

  • قبل از شروع مراحل، دو شاخه ی فریزر رو از برق بکشین و مطمئن بشین که برق در دستگاه نباشه.
  • تو مرحله ی دوم، درجه ی دما رو بیرون بیارین و با استفاده از یک پیچ گوشتی تخت، اونو از جاش خارج کنین.
  • حالا باید شفت ترموستات رو با یه انبردست باز کنین و مهره ی نگهدارنده ی ترموستات رو شل کنین.
  • در چهارمین مرحله ی آموزش تعمیر ترموستات فریزر سامسونگ ، کاور روی ترموستات رو بیرون بیارین.
  • قبل از درآوردن سیم ها، از اتصالات عکس بگیرین تا بعدا ترتیب اونها رو فراموش نکنین و تو دردسر نیفتین.
  • اتصالات ترموستات رو جدا کنین.
  • لوله مویی رو از داخل فریزر بیرون بیارین.
  • ترموستات جدید رو نصب کنین.
  • درجه دما رو مجددا در محل قبلی اون نصب کنین.

تعمیرات سامسونگ در تهران

در راستای ارائه ی خدمات تخصصی و جلب رضایت شما مشتری های عزیز، واحد تعمیرات سامسونگ در تهران راه اندازی شده. انواع محصولات کمپانی چند منظوره ی Samsung از جمله لوازم خانگی، لپ تاپ، مانیتور، تلویزیون، موبایل، تبلت و … در این واحد به صورت تخصصی و حرفه ای، بررسی و ترمیم میشن. وجود تجهیزات پیشرفته و به کارگیری اونها توسط تعمیرکارهای با تجربه و دوره دیده، باعث شده که فرایند تعمیر در این نمایندگی شکل تخصصی به خودش بگیره. در صورت بروز هرگونه مشکل یا ابهام در مورد محصولات سامسونگ و تعمیرات اونها، مشاورهای ما در بخش تعمیرات سامسونگ در تهران، برای رفع مشکل و ارائه راهنمایی های لازم در خدمت شما دوستان عزیز هستن.

[us_carousel items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ carousel_autoplay=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa”]
امتیاز شما به این نوشته