شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعمیر ترموستات یخچال ال جی

یکی از مهم ترین قطعات یخچال که در همه ی مدل های این دستگاه هم وجود داره، ترموستات هست. خب ترموستات در همه ی دستگاه، در ارتباط با کنترل دما عمل میکنه. خرابی این قطعه معمولا باعث بروز مشکلاتی در عملکرد یخچال میشه و ممکنه رو عملکرد بخش های مختلف اون تاثیر منفی بذاره. متاسفانه باید بگیم که ترموستات در بیشتر موارد قابل تعمیر نیست؛ یعنی در صورت از کار افتادن این قطعه، فقط با تعویضش میشه عملکرد یخچال رو به حالت عادی برگردوند.

اگه شما به عنوان یه کاربر با نکات مهم و جزئیات تعویض ترموستات آشنا باشین، میتونین در صورت نیاز، اقدام به جایگزینی این قطعه کنین. البته بررسی و تعمیر یا تعویض ترموستات، فرایندی تخصصی هست که نیاز به مهارت بالایی در حوزه ی تعمیرات یخچال ال جی داره. با این حال، با تماشای فیلم آموزش تعمیر ترموستات یخچال ال جی ، ضمن آشنایی با مراحل این فرایند، میتونین در صورت نیاز اونو به بهترین شکل انجام بدین.

تعمیر ترموستات یخچال ال جی

مراحل آموزش تعویض ترموستات یخچال ال جی

برای تعویض ترموستات یخچال و اصلاح عمکلرد این محصول، باید به ترتیب زیر عمل کنین:

  • اول دو شاخه ی دستگاه رو بکشین و اطمینان حاصل کنین که برق در یخچال جریان نداره.
  • در دومین مرحله ی تعویض ترموستات یخچال lg ، درجه ی دما را بیرون آورده و با استفاده از یک پیچ گوشتی تخت، درجه رو از جاش در بیارین.
  • حالا شفت ترموستات رو با یه انبردست باز کنین و مهره ی نگهدارنده ترموستات رو شل کنین.
  • تو این مرحله آموزش تعویض ترموستات یخچال ال جی ، باید کاور روی ترموستات رو بیرون بیارین.
  • توجه داشته باشین که قبل از درآوردن سیم ها، حتما از اتصالات عکس بگیرین، این کار باعث میشه که بعدا ترتیب اونا رو فراموش نکنین.
  • حالا باید اتصالات ترموستات رو جدا کنین.
  • بعد از جدا کردن اتصالات ترموستات، لوله مویی رو از داخل فریزر بیرون بیارین.
  • حالا باید ترموستات جدید رو نصب کنین.
  • درجه دما رو مجددا سر جای خودش قرار بدین.
تعویض ترموستات یخچال ال جی

تعمیر ترموستات یخچال ال جی

اگر زمان فعالیت و خاموش شدن کمپرسور به صورت مرتب و منظم انجام نشود یا یخچال به صورت ناگهانی خاموش شود؛ حاکی از به وجود آمدن ایراد و خرابی در قطعه ترموستات یخچال ال جی است. برای اطمینان از خرابی این قطعه، ابتدا سیم های برق پشت دستگاه را چک کنید و از اتصال درست آنها مطمئن شوید و سپس کمپرسور دستگاه را بررسی کنید، اگر این قطعه سرد باشد به معنی خراب شدن ترموستات است. تشخیص تعمیر ترموستات یخچال ال جی یا تعویض آن با تعمیرکار است.

اگر امکان تعمیر وجود داشته باشد، مسیر تعمیر در پیش گرفته می شود. در غیر این صورت برای تعویض ترموستات یخچال ال جی از آرشیو مجهز و اورجینال این مجموعه معتبر استفاده خواهد شد. تعمیر ترموستات یخچال امری تخصصی است و نیاز به مهارت و دانش تعمیرکار مرتبط دارد. با این حال می توانید در بخش آموزش تعمیر ترموستات یخچال و مشاهده فیلم آموزشی با نحوه انجام این کار آشنا شوید.

ترموستات یخچال ال جی چگونه کار می کند؟

ترموستات یخچال ال جی  از اجزای مختلفی نظیر بدنه فلزی، کنتاکت های اتصال، فانوسک محتوی گاز، لوله مویی، لوله بلو، فنر و اهرم ها و پیچ تنظیم تشکیل شده است.  این لوله بلوی است که ترموستات را به اواپراتور متصل می کند. با سرد شدن اواپراتور گاز درون لوله بلو ،لوله مویی و به تبع آنها فانوسک تقلیل حجم داده و جمع می شود و با جمع شدن آن اهرم اتصال کلید درون ترموستات به طرف پایین کشیده شده و فاز موتور قطع می شود.

به این نکته توجه داشته باشید که ترموستات یخچالی یا کلا ترموستات یک وسیله کاملا مکانیکی است که عموما در یخچال‌های قدیمی‌تر مورد استفاده قرار می‌گرفته است و با به‌روز شدن فناوری ساخت یخچال، اکثر یخچال‌ها و ساید بای ساید های تولیدی دارای مادربرد و سنسور هستند که بسیار دقیق تر و قابل برنامه ریز‌ی تر هستند. با کارشناسان تعمیر یخچال ال جی همراه باشید تا نکات مربوط به تعمیر ترموستات یخچال را بررسی نماییم.

تعمیر یخچال ال جی در منزل

نمایندگی رسمی تعمیرات یخچال ال جی برای تامین رفاه حال کاربران خود اقدام به راه اندازی سرویس ویژه تعمیر یخچال ال جی در منزل کرده است. در این سرویس  به کمک ابزار و تجهیزات مدرن و پیشرفته می توانید بدون حمل و جابه جایی دستگاه خدمات تعمیراتی مفید و معتبری را دریافت کنید.

با استفاده از سرویس تعمیر یخچال ال جی در منزل در اسرع وقت و با صرف هزینه های کمتر می توانید مجموعه ای از خدمات تعمیراتی را در منزل خود در اختیار بگیرید و شخصا به نحوه کار و اجرای تعمیرات یخچال ال جی نظارت داشته باشید. این سرویس ویژه هر سطحی از نیاز های کاربران را برآورده می سازد و تامین کننده همه احتیاجات آنها خواهد بود.

نمایندگی رسمی ال جی

نمایندگی رسمی ال جی درگاهی امن و ایمن است که به کمک مرکز سخت افزار ایران خدمات مورد نیاز کاربران را در کوتاه ترین زمان ارائه می دهد. خدمات حوزه فروش، پس از فروش و تعمیرات ال جی در این نمایندگی توسط تیمی از برترین مشاوران و تعمیرکاران قابل دریافت است. هر کاربر می تواند بنا بر شرایط اختصاصی خود یکی از پکیج های حمایتی موجود را انتخاب و استفاده کند. این نمایندگی تمام تلاش خود را می کند تا با تعملات مدام خود با کاربران، حوزه نیاز های آنها را به خوبی بشناسد و از مسیر درست برای رفع آنها وارد عمل شود. تمامی فعالیت این نمایندگی بر اساس قوانین و مقررات کشور انجام می شود. به همین دلیل است که می تواند مجموعه ای از بهترین و کاربردی ترین امکانات و تسهیلات را برای شما به ارمغان بیاورد. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

تعمیرات ال جی در تهران

در واحدهای تعمیرات ال جی در تهران ، تعمیر تخصصی و رفع معایب محصولات این شرکت انجام میشه. هر واحد به محصول خاصی اختصاص پیدا کرده و تعمیرکارای زبده ی این واحدها، پس از عیب یابی دقیق، از ابزارآلات نوین استفاده میکنن و دستگاه مورد نظر رو به بهترین شکل ممکن تعمیر میکنن.

برای بهره مندی از خدمات ارائه شده در این واحدها، میتونین به نمایندگی مجاز lg در مرکز سخت افزار ایران مراجعه کنین. همکاران ما شمارو راهنمایی میکنن و بسته به نوع محصولتون، به واحد مربوطه هدایت میکنن. تعمیرکاران در این واحدها، پس از عیب یابی محصول، تعمیرات اونو و مشکلات دستگاه رو برطرف می کنن. لازم به ذکره که در واحدهای تعمیرات ال جی در تهران ، به شما ضمانت نامه معتبر تعمیرات هم ارائه میشه.

لینک مفید:   تعمیرات یخچال ال جیتعمیر یخچال

5/5(1 امتیاز)