شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

آموزش تعمیر شارژر لپ تاپ لنوو

شارژر قطعه ی خیلی مهم و حیاتی در لپ تاپ هست که اگه خراب باشه، عملا نمی تونین با دستگاه کار کنین؛ چون نه می تونین باتری لپ تاپ رو شارژ کنین و نه می تونین لپ تاپ رو به برق بزنین. یه نکته ای که در مورد این قطعه وجود داره، اینه که مدارها و بخش های داخلیش خیلی ظریف و حساس هستن و به همین خاطر هم تعمیراتش باید توسط افرادی انجام بشه که تخصص و مهارت کافی توی حوزه تعمیر لپ تاپ دارن؛ در غیر این صورت ممکنه شارژر به طور کلی از کار بیفته و دیگه نشه اونو تعمیر کرد. فیلم آموزش تعمیر شارژر لپ تاپ ، مراحل این فرایند رو به خوبی به نمایش در میاره و به شما کمک میکنه که اگه لازم شد، شارژ رو خودتون تعمیر کنین. اگه دیدین که برای انجام این کار مشکل یا ایرادی دارین، می تونین راهنمایی های لازم رو از همکارای مجرب ما در نمایندگی لنوو مرکز سخت افزار ایران دریافت کنین.

تعمیر شارژر لپ تاپ

آموزش مراحل تعمیر شارژر لپ تاپ

طبق فیلم آموزش تعمیر شارژر لپ تاپ ، برای انجام این کار باید مراحل زیر رو طی کنین:

باز کردن قاب آداپتور

برای تعمیر شارژر لپ تاپ لنوو، باید اول قاب آداپتور رو باز کنین. این قاب پرس شده و هیچ پیچی برای باز کردن نداره؛ بنابراین باید اونو بشکنین. با استفاده از یه پیچ ‌گوشتی و انبر دست، قاب رو (از شیار بین دو قاب و محل پِرِس شدن قاب) بشکنین تا باز بشه. فقط توجه کنین که این کار باید با احتیاط انجام بشه تا قطعات و مدار های داخلی آسیب نبینن.

جدا کردن لایه ‌های محافظ فلزی و پلاستیکی دور مدارها

توی مرحله ی دوم آموزش تعمیر شارژر لپ تاپ ، باید لایه های فلزی و لاستیکی دور مدارها رو جدا کنین. این لایه ها به نوعی نقش محافظ رو در شارژر دارن و از بخش های داخلی اون محافظت می کنن. قاب فلزی فقط از یه نقطه‌ ی کوچیک به مدار لحیم شده و میشه اونو با هویه و قلع ‌کش به راحتی جدا کرد. لایه‌ ی عایق هم با مقدار زیادی چسب به مدار متصل هست که البته چسب زیاد محکم نیست و خیلی راحت میشه جداش کرد؛ تعمیرکارای واحد تعمیرات لنوو توصیه می کنن که این کار با احتیاط انجام بشه تا آسیبی به قطعات و مدارهای داخلی شارژر نرسه.

رفع نقص مدار

سومین مرحله در فیلم تعمیر شارژر لپ تاپ lenovo، رفع نقص مدارها هست. توی این مرحله، باید قطعه‌ ی معیوب رو شناسایی و لحیم پایه های اونو با هویه محکم کنین.

نمایندگی لنوو

سطح بالای کیفیت خدمات ارائه شده در نمایندگی لنوو، به دلیل حضور کادر فنی مجرب و متخصص در این مرکز به دست اومده. بخش های مختلف این نمایندگی، به فروش و یا تعمیرات تخصصی انواع محصولات الکترونیک تولید شده در کمپانی lenovo اشتغال دارن. همکارای ما ضمن عرضه ی آخرین محصولات این کمپانی، مشاوره های تخصصی فروش رو هم به مشتری های محترم ارائه میدن. کاربرای عزیز با بهره مندی از مشاوره های تخصصی نمایندگی رسمی لنوو در مرکز سخت افزار ایران، میتونن اطلاعات جامعی رو در مورد محصول مورد نظرشون کسب کنن و با آگاهی بیشتری اقدام به خرید اون محصول کنن. شما دوستان عزیز برای خرید هر کدوم از مدل های لپ تاپ، آل این وان، موبایل، مانیتور، تبلت، سرور و … این برند و یا تعمیر حرفه ای اونا، می تونین به نمایندگی لنوو مراجعه و تخصصی ترین سرویس ها رو دریافت کنین.

[us_carousel taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa” items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ carousel_autoplay=”1″]
امتیاز شما به این نوشته